duża miska - mało w obwodzie - gdzie ?

1. Data: 2006-03-09 20:39:06

Temat: duża miska - mało w obwodzie - gdzie ?
Od: Ola <o...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
czytając tę grupę często natknęłam się na opis sklepu z bielizną w
Warszawie,
no i byłam na Grochowskiej u tej Pani Hani co ma "dziwaczne"
usposobienie, ale za to dobiera staniki rewelacyjnie
i wiem jaki już mam rozmiar 70 E
i moje pytanie gdzie można spotkać w Wawie dobrze zaopatrzone sklepy z
takim nie typowym rozmiarem - nigdzie nie mogę dostać ostatnio w żadnym
kolorze
po prostu rozpacz
proszę o pomoc
OLA

1. Data: 2006-03-09 20:51:00

Temat: Re: duża miska - mało w obwodzie - gdzie ?
Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ola napisał(a):
> [...]
> i moje pytanie gdzie można spotkać w Wawie dobrze zaopatrzone sklepy z
> takim nie typowym rozmiarem - nigdzie nie mogę dostać ostatnio w żadnym

ogolnie - jest dramat pod tym wzgledem. na temat problemow
okolobiustowych jest forum prywatne na gazeta.pl, o nazwie
"dla biusciastych", a tam masa ciekawych informacji o
sklepach i nie tylko. ze stolecznych sklepow, to zajrzyj
do ktoregos marksa&spencera, czasem maja wieksze rozmiary
(ja ze swoim F juz nie mam tam czego szukac, ale E lub DD
bywaja).

-- kasica

1. Data: 2006-03-09 21:32:49

Od: "sabra" <s...@t...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ola"
> [...]
> nie typowym rozmiarem - nigdzie nie mogę dostać ostatnio w żadnym kolorze

Jesli nic nie znajdziesz, polecam sklepy internetowe. Dobre zaopatrzenie, dobre
ceny, bezpieczne platnosci, mozliwosci zwrotow.
http://tinylink.com/?0eQAEGa1qc

1. Data: 2006-03-09 21:59:30

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ola wrote:
> [...]
> i moje pytanie gdzie można spotkać w Wawie dobrze zaopatrzone sklepy z
> takim nie typowym rozmiarem - nigdzie nie mogę dostać ostatnio w

Zagladnij tutaj:
20992

I glowa do gory.

Zazula

1. Data: 2006-03-10 07:16:44

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ola" <o...@N...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> i moje pytanie gdzie można spotkać w Wawie dobrze zaopatrzone sklepy z
> takim nie typowym rozmiarem - nigdzie nie mogę dostać ostatnio w żadnym

Wy macie taki problem, a ja mam odwrotnie: duży obwód-mała miseczka. Zdaje
się, że mam 80B i uwierzcie mi, że wcale nie produkuja takich staników
masowo. Oczywiście, pewnie jest ich więcej niż waszych, ale oni produkują to
jakoś tak: jak 70-75 to A lub B, jak 80 to C, itd. No i z tego wynikają też
i Wasze problemy, bo jak miseczka E to znaczy, że w obwodzie stówa :).

No i będę się powtarzać: chciałabym mieć jednak trochę większy biust, taki
chociaż, żeby do tych ładnych koszulek na ramiączkach z trójkątnym dekoltem
można było COŚ włożyć...

Maja

1. Data: 2006-03-10 12:49:14

Od: "Ferne Oleane" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sq4ty" <a...@W...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]

> Wy macie taki problem, a ja mam odwrotnie: duży obwód-mała miseczka. Zdaje
> się, że mam 80B i uwierzcie mi, że wcale nie produkuja takich staników

No nie wiem - ja też jestem z tej serii ale ja kupuję 80A. Jak szukam to
większość firm ma własnie 80B. Jak znajdę sklep z moim rozmiarem to niemal
się do niego przywiązuje i staram się wykupić wszytskie staniki coby mieć na
zapas.
Ferne Oleane

1. Data: 2006-03-10 13:01:08

Od: misiczka - Lesława Ignaszewska <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i moje pytanie gdzie można spotkać w Wawie dobrze zaopatrzone sklepy z
> takim nie typowym rozmiarem - nigdzie nie mogę dostać ostatnio w żadnym

Tutaj www.biust.pl po wpisaniu w wyszukiwarce rozmiaru 70E wyrzuca 21
wyników.
Co prawda, to wysyłkowy sklep, ale może spróbujesz?

Na www.avocado.com.pl też znajdziesz coś dla siebie.

--
pozdrawiam, Lesława Ignaszewska

"Miłość jest sztuką. Jeśli chcesz nauczyć się kochać,
musisz postępować w taki sam sposób jak wówczas,
gdy chcesz się nauczyć jakiejkolwiek innej sztuki:
opanować jej teorię i praktykę." Erich Fromm

1. Data: 2006-03-10 13:10:08

Od: "sabra" <s...@t...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sq4ty" <
> Wy macie taki problem, a ja mam odwrotnie: duży obwód-mała miseczka. Zdaje
> się, że mam 80B i uwierzcie mi, że wcale nie produkuja takich staników
> masowo.
Skadze, mam ten sam rozmiar i multum wyboru. Fakt, ze szczegolnie w sieciach i
przez internet, ale niemal nigdy nie spotkalam sie z brakiem tego rozmiaru w
przypadku biustonoszow i gorsetow.
AsiaS
*Prawdziwa mądrość nie opuszcza głowy*

1. Data: 2006-03-10 17:38:30

Od: "Anet" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> się do niego przywiązuje i staram się wykupić wszytskie staniki coby mieć

Czyli nie jestem sama, 65C, jak jakiś czas temu znalazłam sklep, który
posiadał moje ulubione biustonosze (wycofane już wtedy) to kupiłam po dwa
każdego koloru. I co po trzech miesiącach okazało się, ze mi w biuście
przybyło i mam 65D. Już nigdy więcej nie kupie nic na zapas.

Anet z całą szafa biustonoszy a w efekcie z żadnym

1. Data: 2006-03-11 16:24:08

Od: "Anuryca" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anet, a gdzie Ty zdobywasz ten rozmiar 65 D?
U mnie w rodzinie dziweczyna ma ten rozmiar i z tego co wiem zamawiała
staniki od znajomej ze USA, ale teraz ten kontakt odpadł, a kłopot pozostał
;)

Użytkownik "Anet" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> przybyło i mam 65D. Już nigdy więcej nie kupie nic na zapas.
>

> Anet z całą szafa biustonoszy a w efekcie z żadnym

Krem SVR 50 B a mroz...
[sprzedam] Bluza Nike dla sportsmenki
balsam dla faceta...
[nieśmiało chwalę] Cienie Inglota