duzo a lekko

1. Data: 2000-02-21 14:20:29

Temat: duzo a lekko
Od: marta <m...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich!

Czy sa jakies orginalne, smaczne przepisy bez tłuszczu, bez cukru ( o
zgrozo!!) i bez mieska...?

1. Data: 2000-02-22 11:22:49

Temat: Re: duzo a lekko
Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik marta <m...@p...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@p...com.pl...
> Witam wszystkich!
>
> Czy sa jakies orginalne, smaczne przepisy bez tłuszczu, bez cukru ( o
> zgrozo!!) i bez mieska...?

Pardon, ale przyszlo mi do do glowy jedynie, zeby nalykac sie swiezego
powietrza...

Jader

1. Data: 2000-02-22 11:36:31

Od: "Lilla" <l...@e...flt.krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jader <j...@p...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:88trlm$k5o$...@f...man.torun.pl...

> Pardon, ale przyszlo mi do do glowy jedynie, zeby nalykac sie swiezego
> powietrza...

... i mozna popic woda mineralna, najlepiej niegazowana :)

Lilla

1. Data: 2000-02-22 11:59:38

Temat: Odp: duzo a lekko
Od: "Renata Reinstein \"RR\"" <r...@l...ids.bielsko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wlasnie slyszalam, ze gazowana daje uczucie sytosci..?
Renia
Użytkownik Lilla <l...@e...flt.krasnik.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:88tsfv$mt5$...@h...man.lublin.pl...

1. Data: 2000-02-22 16:05:01

Od: s...@n...gov (Agnieszka Szalewska-Palasz) szukaj wiadomości tego autora

At 12:36 PM 2/22/00 +0100, you wrote:
>Użytkownik Jader <j...@p...com.pl> w wiadomości do grup
>dyskusyjnych napisał:88trlm$k5o$...@f...man.torun.pl...

>... i mozna popic woda mineralna, najlepiej niegazowana :)
>
>Lilla

dobra, a co powiecie na takie zadanie do wykonania:
przygotowac ciasto urodzinowe dla wlasnego szefa, ktory jest na najbardzie
scislej z mozliwych diet beztluszczowych, i bezcholestrolowych, czyli jajka
oraz jakiekolwiek tluszcze (nawet olej) odpadaja...
I pochwale sie: udalo mi sie...(i nawet pieknie wygladalo..:-)) dodamod
razu, ze tez dobrze smakowalo:-))
Na szczescie nie byl na diecie bezcukrowej...

Kto ciekaw, albo kto zgadnie, co przyrzadzilam??

Aga

--
Internetowe Forum Dyskusyjne - http://www.newsgate.pl

1. Data: 2000-02-22 16:26:26

Od: "Szuwaks" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bezy

1. Data: 2000-02-22 16:32:29

Od: Joanna Sereinig <j...@j...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka Szalewska-Palasz napisał(a):

> [...]
> razu, ze tez dobrze smakowalo:-))
> Na szczescie nie byl na diecie bezcukrowej...
>
> Kto ciekaw, albo kto zgadnie, co przyrzadzilam??

Wata cukrowa?
;))))))))))
Dobra, poddaję się - napisz, co to było.

Joanna

1. Data: 2000-02-22 16:32:58

Od: Joanna Sereinig <j...@j...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szuwaks napisał(a):

> Bezy

Miało być bez jajek...

Joanna

1. Data: 2000-02-22 16:34:06

Od: Aneta Baran <b...@c...cern.ch> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka Szalewska-Palasz <s...@n...gov> wrote:
> Na szczescie nie byl na diecie bezcukrowej...
> Kto ciekaw, albo kto zgadnie, co przyrzadzilam??
Bezy albo makaroniki :-)

Anetek
--
A...@c...ch | http://chall.ifj.edu.pl/~aneta/
Anything is good and useful if it's made of chocolate.

1. Data: 2000-02-22 16:37:31

Od: s...@n...gov (Agnieszka Szalewska-Palasz) szukaj wiadomości tego autora

At 05:26 PM 2/22/00 +0100, you wrote:
>Bezy

z bezow bez kremu nie da sie zrobic ciasta urodzinowego!!
aga
--
Internetowe Forum Dyskusyjne - http://www.newsgate.pl

Serdeczne dzięki.