dwie różna rzeczy (jaja przepiórcze i anchois)

1. Data: 2004-03-08 20:43:03

Temat: dwie różna rzeczy (jaja przepiórcze i anchois)
Od: kaja <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

1: podrzucicie jakieś ciekawe sposoby na spożycie jaj przepiórczych. Nie
chodzi mi o przepisy zawierające jaja, chodzi o to żeby to był główny,
nie jedyny oczywiście składnik przystawki.

Oto sposób spożycia jaja przepiórczego przekazany mi przez rodziców:
surowe jajo wbijamy do kieliszka od wódki :) wlewamy maggi do smaku,
bierzemy całość jednym haustem do ust i wykonujemy coś jakby płukanie
ust tym płynem, jajo sie miesza z maggi, rozlewamy go sobie w ustach po
najdalszych zakamarkach i kupkach smakowych, dopiero wtedy połykamy
specjał małymi łyczkami. Przyznaję, że jest to sposób dla koneserów
ciekawych smaków (i wielbicieli maggi).

2: ta sama prośba tyle, że z anchois. Jakaś przystawka z głównym i
dominującym smakiem. Myślałam nad zwykłymi kanapkami z masełkiem i
filecikami, ale mam wątpliwości czy nie będzie to zbyt słone... Jak
myślicie?

--
Pozdro
KAJA

1. Data: 2004-03-08 21:14:32

Temat: Re: dwie różna rzeczy (jaja przepiórcze i anchois)
Od: "Krecia" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kaja" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> dominującym smakiem. Myślałam nad zwykłymi kanapkami z masełkiem i
> filecikami, ale mam wątpliwości czy nie będzie to zbyt słone... Jak
Ja na przystawkę robię jajka ugotowane na twardo, na każdym ułożony filecik
anchois i trochę majonezu. Całość podana na pokrojonej w kosteczkę sałacie
lodowej.

Pozdrawiam
K :))

1. Data: 2004-03-08 21:16:47

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le lundi 8 mars 2004 ŕ 21:43:03, kaja a écrit :

> 1: podrzucicie jakieś ciekawe sposoby na spożycie jaj przepiórczych. Nie
> chodzi mi o przepisy zawierające jaja, chodzi o to żeby to był główny,
> nie jedyny oczywiście składnik przystawki.

Kokilki z owymi.

> Oto sposób spożycia jaja przepiórczego przekazany mi przez rodziców:
> surowe jajo wbijamy do kieliszka od wódki :)

Zabijanie smaku, czemu nie :->

> [...]
> dominującym smakiem. Myślałam nad zwykłymi kanapkami z masełkiem i
> filecikami, ale mam wątpliwości czy nie będzie to zbyt słone... Jak

Odmocz, i po krzyku.

ps. anchois po polsku nazywaje sie sardele.

Ewcia

--
Niesz !

1. Data: 2004-03-08 21:49:29

Od: "Hanna Burdon" <h...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> wrote in message
> ps. anchois po polsku nazywaje sie sardele.
Po polsku anchois to nie tyle sardele jako takie, co mocno osolone sardele
w postaci konserwy.

Hania

1. Data: 2004-03-08 23:55:08

Od: Docktor <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Hanna Burdon napisał:
> "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> wrote in message

> Po polsku anchois to nie tyle sardele jako takie, co mocno osolone sardele
> w postaci konserwy.
>
> Hania

No wlasnie.

A odmaczanie ich to cos jak solenie cukru, albo moczenie suchej kielbasy :)

D.

---
"Use the Google, Luke"

1. Data: 2004-03-09 07:39:53

Od: "kragmel" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krecia" <k...@p...fm> napisał w wiadomości
> Ja na przystawkę robię jajka ugotowane na twardo, na każdym ułożony
filecik
> anchois i trochę majonezu. Całość podana na pokrojonej w kosteczkę sałacie
> lodowej.

można też żółtko jajka zmiksować z anchois, majonezem, natką pietruszki i
nadziać białka
k.

przepisy przypadkiem odkryte
jakiś adresik do archiwum o pieczeniu chleba? B.Y. nie otwierać - nic więcej tam nie ma...
Brak gazu do konca tygodnia- co ugotowac?
opiekacz do kanapek
Re: Wszystkiego najlepszego!