dylemat - spoleczenstwo

1. Data: 2004-12-15 17:35:42

Temat: dylemat - spoleczenstwo
Od: sdh <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,

czy nietolerujac zjawisk patologicznych w spoleczenstwie (np. oszustwa,
kolesiostwo - szeroko rozumiane kombinowanie) - (zaluzmy, ze ocena
patologicznosci tych zjawisk jest obiektywna) - przyjmujac postawe
nonkonformistyczna, ofensywna wykazuje swoja niedojrzalosc spoleczna?

pozdrawiam :)

1. Data: 2004-12-15 19:09:57

Temat: Re: dylemat - spoleczenstwo
Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

"sdh" <s...@g...pl>

> [...]
> (zaluzmy, ze ocena patologicznosci tych zjawisk jest obiektywna) -
> przyjmujac postawe nonkonformistyczna, ofensywna wykazuje

Witam!
Zależy którą społeczność masz na myśli; a więc czy tych przeciwko
którym występujesz czy tych których interesów bronisz.
Dla jednych będziesz wrogiem a dla drugich głupcem.
Nie ma to związku z "dojrzałością społeczną"
pozdrawiam,
REdaktor Edward Robak

1. Data: 2004-12-16 00:55:37

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

sdh:
> czy nietolerujac zjawisk patologicznych w spoleczenstwie [...]
> przyjmujac postawe nonkonformistyczna, ofensywna wykazuje
> swoja niedojrzalosc spoleczna?

Nie.

Jesli natomiast przy tym wylewasz dziecko z kapiela, to wowczas
Twoje ofensywne dzialanie moze w fekcie okazac sie mimo wszystko
bardziej szkodliwe niz pozyteczne spolecznie.

--
Czarek

1. Data: 2004-12-16 02:26:49

Od: Jesus <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik cbnet napisał:

> sdh:

> Jesli natomiast przy tym wylewasz dziecko z kapiela, to wowczas
> Twoje ofensywne dzialanie moze w fekcie okazac sie mimo wszystko
> bardziej szkodliwe niz pozyteczne spolecznie.

Szkodliwe w czym?

1. Data: 2004-12-16 07:19:12

Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jesus" <n...@p...onet.pl>

> Szkodliwe w czym?

Szkodliwe w ZWROCIE wymierzonym w CZŁOWIEKA :o)
porównaj:
Rewolucja Francuska, Wielka Rewolucja Październikowa
z jednej strony "szczytne" ideały - z drugiej śmierć niewinnych
PS. "poprawiać" (jeśli szkodzą) należy zjawiska a nie ludzi.
REdaktor Edward Robak

1. Data: 2004-12-16 07:49:00

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesus:
> Szkodliwe w czym?

A jak myslisz? ;)

--
Czarek

1. Data: 2004-12-16 11:08:30

Od: "Duch" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "sdh" <s...@g...pl> napisal w wiadomosci

> nonkonformistyczna, ofensywna wykazuje swoja niedojrzalosc spoleczna?

Oczywiscie :) ten nonkonformizm to tez frajesrtwo nazywa :)

Bo zeby do czegos dojsc, to kolesiowanie i zlodziejstwo to podstawa!
Wez takiego pacjenta, u psychologa - trzeba go wciagnac w dlugotrwala
terapie,
a potem wyslac go na leczenie skutków tej terapii, do kolegi :D
Wtedy mozna lepsza bryke sobie kupic :D
Duch

1. Data: 2004-12-16 11:19:21

Od: "Duch" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Miało być:

1. Data: 2004-12-16 18:38:51

Od: Stopek <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 15 Dec 2004 18:35:42 +0100, sdh napisał(a):

> [...]
> patologicznosci tych zjawisk jest obiektywna) - przyjmujac postawe
> nonkonformistyczna, ofensywna wykazuje swoja niedojrzalosc spoleczna?

Wiesz, ja tez uwazam, ze te patologie spoleczne sa be, co nie znaczy, ze ja
np. sam jakiejs nie uprawiam. Postawe mozna mies negatywna, mozna byc
nonkomformista, ale czy to cos zmieni?? Mysle, ze to wcale nie bedzie wbrew
duchowi epoki i nie ukazuje niedojrzalosci spolecznej.
--
Pozdrawiam serdecznie, Stopek
zaGGadaj: 2144845 lub Jabber: p...@j...aster.pl

"Zycie jest jak tunel kończący się dupą." - Nosowska

1. Data: 2004-12-16 21:23:15

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ksRobak" <k...@f...polbox.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> z jednej strony "szczytne" ideały - z drugiej śmierć niewinnych
> PS. "poprawiać" (jeśli szkodzą) należy zjawiska a nie ludzi.

:)

pytanie do starych pierdzieli >40
ANKIETA - czy jestes swiadomy/swiadoma?
DO wszystkich kobiet z tej grupy.