dylematek dietetyczny....

11. Data: 2003-11-25 16:37:57

Temat: Re: dylematek dietetyczny....
Od: "starsza" <s...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "owrank" <owrank@no_spam.gazeta.pl> napisał

> dlaczego nie ? jeżeli 1500 kcal podczas gdy normalnie przecietnie powinno
> byc 2500 kcal znaczy że zaburzasz pracę organizmu, bo nie dostarczacz mu
> właściwej ilości 'paliwa'.

no ok...ale rozumiem, że mogę wtedy tracić
zdrowie, ale jakim cudem kumuluję tłuszcz?!!

starsza, chtura zdrowa jak koń

12. Data: 2003-11-25 16:41:14

Od: "starsza" <s...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "p...@c...poczta.onet.pl"

> Może Starszą zaskoczycz - mnie nie. Też mam. Wszystko tak samo: TCH ok,
HDL/LDL
> i te inne bajery, cukier w normie.

to wszystki trzy mamy tak samo.... no może
ten cholesterol trochę teges...204 ostatnio....
ale za to w świetnych proporcjach 'dobrego'
do 'złego'....

> A może by tak..... spać? We śnie się traci na wadze, wydziela się hormon
> wzrostu. W dodatku się nie je, może to jest rozwiązanie? ;-)))

hehe..... ten hormon wzrostu mnie najbardziej
zachęca, bo ja nie tylko tyję......;)

starsza, chtura się cholera na dokładkę kurczy...!

13. Data: 2003-11-25 16:44:00

Od: "starsza" <s...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iza Radac'" <i...@i...org> napisał w wiadomości

> Czy przerabiałaś niskowęglową z cyklicznym ładowaniem węgli?
> Dla wielu osób jest to sposob na podkręcenie pieca.

znaczy Kominkową? no jasne! dwie serie po
dwa tygodnie.....

> 1500 kalorii - widać, Twój organizm ustabilizował metabolizm na tym
poziomie
> i tyle kalorii wystarcza mu, żeby trwać ;)

taką też mam hipotezę... wyśrubowałam mu
metabolizm... i teraz nie lubi inaczej...

> Sama dieta to, wg mnie, za mało. Niektórym wystarczy sama dieta, a innym
> nie. I tyle.

starsza, chturej chyba nie...i tyle...:)

14. Data: 2003-11-25 16:49:09

Od: "starsza" <s...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "p...@c...poczta.onet.pl"

>ciach<

> Ale nie miał stresu, dużą
> frajdę z pobytu i że to był urlop jego życia.
> Morał z tej historyjki, że wysoki poziom cholesterol może być spowodowany
> stresem. Co potwierdza fakt, że np. medytacja go obniża.

z medytacją nie próbowałam, ale po zmianie
zajęcia na mniej stresujące tez mi się poprawiło....
i zniknęła bezsennośc na dodatek.....

> Oraz niedobór białka w diecie (zakładając, że "podmiot" jest zdrowy :-P)

podmiot jest zdrowy jak przysłowiowy koń,
ale dlaczego niedobór białka????

> A pijesz Ty wystarczająco wody?

chyba nie:( mało piję w ciągu dnia, a wieczorem...
1-3 piwka:( ale nie codziennie!!! za mało?

starsza, chtura jednak starsza:)))

15. Data: 2003-11-25 17:05:52

Od: "starsza" <s...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rukasu" <r...@a...net> napisał w wiadomości

> 1. A jakie masz BMI?

oscyluję wokół 26, ale jestem 'drobnokoścista'
i to zdecydowanie za dużo (przynajmniej dwa rozmiary)

> 2. W jaki sposób wyliczałeś kaloryczność swojej diety?

od 8 lat 1-2 razy do roku odbywam wywczasy
w ośrodkach 'odchudzających'.... tak serio to idzie
o odnowę biologiczną.... dostaję tam 1000-1200 kal
i 6 godzin ostrego ruchu.... i to co tam dostaję do żarcia
to więcej niż jem na co dzień... choć produkty i potrawy
takie same.....

> 3. Jak długo stosowałeś każdą z wymienianych diet?

dietę niskokaloryczną od tych 8 lat.... na Atkinsie
ostatni miesiąc 2 razy po 2 tygodnie z jednodniową
przerwą... po przejściu na niskokaloryczną
utyłam 1,5 kg w ciągu tygodnia!

> 4. Czy w Twojej rodzinie występowały już przypadki "chronicznej otyłości"?

nie...ale chronicznego odchudzania tak;)

> 5. A jak do tej pory było u Ciebie z ruchem?

sport wyczynowy w młodości a potem słodkie
leniuchowanie... od 8 lat daję sobie w d... podczas
tych wyjazdów.... i spacerek podczas weekendów...

> 6. Tak czy siak więcej ruchu nie zaszkodzi. Ale bez przesady. 1,5 Mcal to
> trochę mało, więc jak przegniesz to... Szpital w najlepszym razie. :-(

jestem zdrowa.... ostatnio miałam tylko sód troszkę
powyżej normy... reszta po byku!!!

> jeśli nie masz 1,5 *metra* to pewnie z powodzeniem
> wystarczy Ci 1,5 Mcal...

mam:(

> Ale jesteś facet, więc wątpię.

nie jestem:(

> 8. Zmierz sobie cholesterol. Być może jesteś jednym z tych szczęśliwców,
> którzy nie mają się czego bać nawet pomimo swojej *względnej* otyłości.

mierzę regularnie.... dawniej 230 teraz 204......

wiesz... wydaje mi się, że 'zoptymalizowałam'
spalanie i przy relatywnie małej aktywności
to jest ok.... a skoro tyje to i za dużo może te 1500....
no i ta sprawa wody.... może naprawdę za mało
piję? ale jak to się przekłada na tycie????
a może to piwko? ale jego kaloryczność wielka nie jest,
a i tak biorę poprawkę na kal w piwku.....

starsza, chtura 'nie kce ale musi' schudnąć 5-6 kg!

piesek: sorek za literówke w Twoim nicku

16. Data: 2003-11-25 17:07:20

Od: "starsza" <s...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "p...@c...poczta.onet.pl"

> Rukasu, a komu Ty właściwie odpowiadasz? Bo jak mnie, to ja jestem tyż
kobita.
> A jak "Starszej" to ona też jest tyż.

hihihi.....:)

starsza, chtura zdecydowanie tyż:)

17. Data: 2003-11-25 17:09:17

Od: "starsza" <s...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rukasu" <r...@a...net> napisał w wiadomości

> Przepraszam najmocniej. Ostatnio bywam mocno przemęczony i najwyraźniej
płci
> mi się poprzestawiały. :-(

spoko:)
tym bardziej dzięki, że w ogóle odpowiadasz:)

starsza, chtura lubi zrozumieć te mechanizmy
we flakach, a regularnej wiedzy jej niestety brak

18. Data: 2003-11-25 19:31:08

Od: "starsza" <s...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eulalka" <e...@w...pl> napisał

> Wiesz co? Zakochaj się.... albo rozwiedź - mi to zawsze powoduje spadek
> wagi o co najmniej 15 kg!

hehehehe....z tym musze poczekac do wiosny;)

starsza, chtura ekstrema uczuciowe to tylko
wiosną:)

19. Data: 2003-11-25 19:32:28

Od: "starsza" <s...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

20. Data: 2003-11-25 19:33:11

Od: "starsza" <s...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

hehe..... ten hormon wzrostu mnie najbardziej
zachęca, bo ja nie tylko tyję......;)

starsza, chtura się cholera na dokładkę kurczy...!

to tylko test
Niski testosteron a problemy z wagą ?
Kalkulator IG do diety Montignaca
Czy mleko szkodzi