dynia makaronowa

1. Data: 2001-08-07 08:23:23

Temat: dynia makaronowa
Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuję wskazówek, jak przyrządzic dynię makaronową.
Dawno temu widziałam w tv, ze po ugotowaniu była jedzona jak makaron
spagetti, ale zupełnie nie pamiętam szczegółów przyrządzania.
Jeśli cos wiecie na ten temat, to bardzo proszę o info.

serdecznie pozdrawiam
Basia

1. Data: 2001-08-07 11:28:48

Temat: Re: dynia makaronowa
Od: "maua piegowata" <m...@b...artcom.pl> szukaj wiadomości tego autora

moja mama gotowala cala dynie ze skorka w duzej ilosci wody, tak zeby cala
byla zanurzona
tylko nie pamietam dokladnie ile... 20 min. cos kolo tego
krocej jak bedziesz gotowac to nie wyjdzie
po ugotowaniu zdiac skorke
miazsz dyni powinien sie rodzielic na niteczki:)
wyciagnonc na talerz i wsuwac z jakims sosem najlepiej

--
pozdry Monika

1. Data: 2001-08-07 15:27:10

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Barbara wrote:

> [...]
> spagetti, ale zupełnie nie pamiętam szczegółów przyrządzania.
> Jeśli cos wiecie na ten temat, to bardzo proszę o info.

Zawinac w folie, wstawic do pieca na godzine - poltora, przekroic w
poprzek na dwie polowy, gdy miekka, nalac sosu do spaghetti w srodek i
jesc widelcem. Albo wyskrobac dynie na talerz, podac z sosem.
Magdalena Bassett

1. Data: 2001-08-08 09:03:43

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

maua piegowata napisala:

> [...]
> po ugotowaniu zdiac skorke
> miazsz dyni powinien sie rodzielic na niteczki:)
> wyciagnonc na talerz i wsuwac z jakims sosem najlepiej

Można po prostu wsadzić na 20 min. do gorącego piekarnika.
Potem przekroić i wyjąć "makaron" z miseczek.

Krycha

1. Data: 2001-08-08 09:03:59

Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

Dziękuję Wam Wszystkim ;-)))

Zastanawiam się jak długo pozwolic rosnąc tej dyni - czy są jakieś kryteria
wielkości, czy ma rosnąć do oporu?

serdecznie pozdrawiam
Basia

1. Data: 2001-08-08 09:35:11

Od: "MauaM" <m...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zaciekawiliście mnie!
A czy taką dynię makaronową można kupić np. na bazarze, czy pozostaje tylko
własna hodowla?
MauaM

1. Data: 2001-08-08 09:52:34

Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MauaM" <m...@d...pl> napisał w wiadomości

> Zaciekawiliście mnie!
> A czy taką dynię makaronową można kupić np. na bazarze, czy pozostaje
tylko
> własna hodowla?

Moja rosnie na działce, ale na bazarach dynie sprzedają - może i makaronową
też.
Jedną dynię zerwałam sądząc, że to cukinia a lbo kabaczek ;-),
przkroiłam i zdziwił mnie wygląd miąższu - nitki.
Taka pokrojoną na duże kawałki dałam do zapiekanki - jest bardzo smaczna,
dla mnie lepsza niż kabaczki(mój mężulek wyżerał samą dynię, musiałam go
gonić od naczynia, bo dla mnie zostawiłby sam makaron z sosem ;-)))

pozdrawiam
Basia

Patelnia??
na chata