dyskretny...

1. Data: 2000-11-02 22:12:22

Temat: dyskretny...
Od: s...@m...com szukaj wiadomości tego autora

Mam nietypowy problem. (taki dyskretny)
Jestem szczesliwym mezem, jedank jest jedno "ale".
Chodzi o seks.
Uwilebiam sie kochac z moja zona, jednak od jakiegos czasu mam jedna
potrzebe, ktora ona niezbyt akceptuje. Mianowicie chodzi o to, ze
podniecam sie straszliwie, gdy podczas kochania, no... - puszczam duze
baki.
Jest to dla mnie bardzo intymne wynurzenie, sporo mnie kosztujace, ale
tylko od Was, ze zwgledu na anonimowosc, moge otrzymac porade - ratunek.
Dziekuje,
staszek

Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.

2. Data: 2000-11-03 07:02:28

Temat: Re: dyskretny...
Od: "r@v" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mianowicie chodzi o to, ze
> podniecam sie straszliwie, gdy podczas kochania, no... - puszczam duze
> baki.

Fuuuuuuuuuujjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj!!!!
Ale szczerosc podziwiam ;)))

--
Wirtualny serwer WWW? Najpierw go testuję, za darmo. http://rubikon.pl

3. Data: 2000-11-03 08:00:45

Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

"r@v" <r...@k...pl> writes:

> Fuuuuuuuuuujjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj!!!!
> Ale szczerosc podziwiam ;)))

Ua.. gosc trolluje az sie kurzy.

--
Nina Mazur Miller
n...@p...ninka.net

4. Data: 2000-11-03 08:06:35

Od: "E-Milka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> tylko od Was, ze zwgledu na anonimowosc, moge otrzymac porade - ratunek.
> Dziekuje,
> staszek

czy chcesz usłyszeć przyzwolenie na puszczanie bąków w trakcie stosunku?
tego może ci "udzielić" tylko twoja żona, więc powinieneś z nią o tym
rozmawiać, jak się nie zgodzi to może znajdziesz sobie innego podniecenia.
E-Milka

5. Data: 2000-11-03 08:26:55

Od: "Ancia" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mianowicie chodzi o to, ze
> podniecam sie straszliwie, gdy podczas kochania, no... - puszczam duze
> baki.

Radze sie wysrac.
Ania

6. Data: 2000-11-03 11:47:30

Od: "Hory" <h...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <s...@m...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8tsoru$tad$...@n...deja.com...
> [...]
> Jest to dla mnie bardzo intymne wynurzenie, sporo mnie kosztujace, ale
> tylko od Was, ze zwgledu na anonimowosc, moge otrzymac porade - ratunek.

Najbardziej przerazajaca rzecza w malzenstwie jest puszczanie bakow pod
jedna koldra z ukochana :).... mogles przemyslec swoj problem zanim sie
ozeniles....
Qrde nigdy sie nie ozenie....

7. Data: 2000-11-03 18:34:32

Od: "Plonk" <p...@p...na.niusy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

<n...@p...ninka.net>

Ua.. gosc trolluje az sie kurzy.
A Ty pierdzisz

8. Data: 2000-11-03 18:37:19

Od: "Plonk" <p...@p...na.niusy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

"Hory" <h...@a...pl>

Najbardziej przerazajaca rzecza w malzenstwie jest puszczanie bakow pod
jedna koldra z ukochana :)
Nie wiedziałem, że tak utrafiłem w temat :-)))

9. Data: 2000-11-03 22:57:28

Od: "Plonk" <p...@p...na.niusy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

"Kamil Dzióbek" <t...@f...onet.pl>
Nie wiedziaı‹em, ıĽe tak utrafiı‹em w temat :-)))
To koniku bujny co ci sie stalo? walneles sie w glowe? I niem\pamietasz
swojej ksywki?
Ta mi się bardziej podoba :-)))

Plonk

10. Data: 2000-11-04 01:43:46

Od: "Konrad Milczar" <a...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To koniku bujny co ci sie stalo? walneles sie w glowe? I niem\pamietasz
> swojej ksywki?

Cicho, Konik* tylko chcial KF'owac kogos z grupy,ale pomylilo
mu sie i zaplonkowal sam siebie.

* - (K)onik -- zebys nie mowil,ze z braku szacunku%)

Czy człowiek rodzi się taki jaki jest, czy zostaje...
Re: Hej
Terapia psychologiczna na CZATerii w INTERIA.PL
Terapia psychologiczna na CZATerii w INTERIA.PL
RE: Czy mozliwy jest zwiazek bez seksu ?