dyskryminacja zatrudniania

1. Data: 2008-03-14 09:39:23

Temat: dyskryminacja zatrudniania
Od: "humanista \(mruczus\)" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Opracowujemy ankiete na temat dyskryminacji zatrudniania i trudności w
dostaniu pracy obecnie w Polsce. prosimy o propozycje pytań do ankiety.
Jeśli spotkaliście się z problemami w zatrudnianiu, na podstawie swoich
doświadczeń podajcie o co można zapytać w ankiecie. Chcemy żeby ankieta
uświadomiła rządowi powagę sytuacji, szczególnie odnośnie osób pozostających
przez długi czas bez pracy.

2. Data: 2008-03-14 11:25:08

Temat: Re: dyskryminacja zatrudniania
Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Mar, 10:39, "humanista \(mruczus\)" <m...@g...com> wrote:
> Opracowujemy ankiete
> [...]
Kto opracowuje?

Pozdrawiam,
Fragile

3. Data: 2008-03-14 16:18:59

Od: "Bzyko" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kto opracowuje?

ja ze szwagrem ;-)

4. Data: 2008-03-14 17:15:58

Od: "humanista \(mruczus\)" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Organizacja "Humanizm w Polsce". Tu jest jedna z naszych ankiet:
http://www.geocities.com/humanizm_w_polsce/ankieta.h
tml

5. Data: 2008-03-16 00:50:23

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

mruczus\; <frdh4h$fan$1@inews.gazeta.pl> :

> [...]
> uświadomiła rządowi powagę sytuacji, szczególnie odnośnie osób pozostających

Ja byłem dyskryminowany - nie chcieli mnie kiedyś przyjąć do US, bo ...
jestem facetem, a urzędy to istne babińce i twierdze matriarchatu.
Zaproszony zostałem mianowicie kiedyś do US na rozmowę kwalifikacyjną -
okazało się, że dla picu pt. "równouprawnienie przy zatrudnieniu".
Komisja w składzie 4 kobiet wyjaśniła mi, że zaprosiła mnie, bo chciała
zobaczyć jak wyglądam, ale muszę zrozumieć, że gdybym został zatrudniony
w kobiecym środowisku, to bym im pracę zdezorganizował. :)

Pozdrawiam równoprawnie
Flyer
--
gg: 9708346; jabber:f...@j...pl
http://www.flyer36.republika.pl/

6. Data: 2008-03-16 01:48:14

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Flyer wrote:
> [...]

> chciała zobaczyć jak wyglądam, ale muszę zrozumieć, że gdybym został
> zatrudniony w kobiecym środowisku, to bym im pracę zdezorganizował. :)

Mogłeś złożyć pozew do sądu o dyskryminację płci. Wygrana murowana. ;)

michał

7. Data: 2008-03-16 07:09:39

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

michal; <frhu93$b25$1@inews.gazeta.pl> :

> Mogłeś złożyć pozew do sądu o dyskryminację płci. Wygrana murowana. ;)

Do tego musiałbym zainwestować w mikrofon zewnętrzny do dyktafonu, który
zakupiłem jakiś czas wcześniej w ramach rozpusty i hołubienia własnym
kaprysom.

Niestety jako niedorobiony psychopata spróbowałem go jedynie użyć do
nagrywania własnych monologów, żeby je później spisać [okazałem się
marnym mówcą, więc pomysł uznałem za idiotyczny i szybko porzuciłem], do
nagrywania "spraw do załatwienia [tak gdzieś za trzecim razem
zauważyłem, że mam coraz to nowe sprawy do załatwienia, w związku z czym
nawet nie odsłuchuję tego, co już nagrałem, i lista niepokojąco się
wydłuża zamiast maleć] i do sprawdzenia czy chrapię w nocy [akurat chyba
to był główny powód zakupu dyktafonu - chrapię, nawet mogę określić jak
dużo i w jaki sposób, można powiedzieć, że produkt spełnił pokładane w
nim oczekiwania]. :)

No i jeszcze w jednej funkcji próbowałem go sprawdzić - zaniosłem do
pracy, położyłem na półce, przykryłem kartką i wyszedłem - miałem
współpracownika, który obrabiał mi d..., o czym wiedziałem z fragmentów
informacji, które do mnie docierały. Dyktafon ma funkcję aktywacvji
głosowej, więc po całym dniu trochę materiału było - zacząłem
odsłuchiwać i ... tak gdzieś po 5 minutach odechciało mi się - uznałem,
że nie mam potrzeby wiedzieć co i jak mówi o mnie mój ukochany
podwładny. Ale nie wiedziałbym tego, że tak naprawdę mi się nie chce,
gdybym nie spróbował. :)

A wracając do tematu - sprawę być może bym wygrał, ale sąd nie mógłby
nakazać mnie zatrudnić - mógłby ukarać US i nakazać ponowny konkurs -
tym razem Panie nie byłyby zapewne tak uroczo szczere i rozbawione, ale
jakiś powód formalny do mojego niezatrudnienia pewnie by się znalazł.

Pozdrawiam podsłuchowo
Flyer

8. Data: 2008-03-16 08:47:59

Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 21 Mar 2008 20:21:04 +0100, "gargamel" <s...@d...na>
wrote:

>wybacz ale trójkąt tworzą trzy proste, a nie łuki, a kąty między nimi mierzy
>się na płaszczyźnie na której on leży,

Tak, tak... Idź do szkoły i się doucz...
--
___________ (R)
___________/ GG: 3524356

9. Data: 2008-03-16 08:48:29

Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 22 Mar 2008 01:05:39 +0100, "gargamel" <s...@d...na>
wrote:

>może punktu siedzenia? z jakiego punktu byś nie patrzył. to nigdy krzywe
>południków i równika nie staną się trójkątem, a twierdzenie o jednym kącie

Wyobraź sobie, że są inne przestrzenie niż euklidesowa...
--
___________ (R)
___________/ GG: 3524356

10. Data: 2008-03-16 17:08:49

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

humanista (mruczus) pisze:
> Organizacja "Humanizm w Polsce". Tu jest jedna z naszych ankiet:
> http://www.geocities.com/humanizm_w_polsce/ankieta.h
tml

"Czy lubiłaś lizać postać Jezusa na krucyfiksie"

"nazwa organizacji: "Humanizm w Polsce"
adres główny strony organizacji:
http://www.geocities.com/humanizm_w_polsce/
tematyka: antyklerykalizm, filozofia, UFO
rok założenia: 1999
redagują: Kazimierz Branek, Zenon Liskowik, Mariusz Jędrzejowski
kontakt: m...@g...com"

--
http://a.co.po.nas.pozostanie.patrz.pl
http://siodme.niebo.patrz.pl

Szczę?liwy jest m?ż, który nie wchodzi na drogę grzeszników.
Dwa imiona, przez pol zycia jedno, przez reszte zycia drugie
Pamięć roztworów (do Ghost'a!)
szkodliwość pornografii
Re: gry i zabawy zespołowe