Re: dyskryminacja zatrudniania

From: Flyer <f...@p...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.praca.dyskusje,pl.sci.psychologia
Subject: Re: dyskryminacja zatrudniania
Date: Sun, 16 Mar 2008 08:09:39 +0100

michal; <frhu93$b25$1@inews.gazeta.pl> :

> Mogłeś złożyć pozew do sądu o dyskryminację płci. Wygrana murowana. ;)

Do tego musiałbym zainwestować w mikrofon zewnętrzny do dyktafonu, który
zakupiłem jakiś czas wcześniej w ramach rozpusty i hołubienia własnym
kaprysom.

Niestety jako niedorobiony psychopata spróbowałem go jedynie użyć do
nagrywania własnych monologów, żeby je później spisać [okazałem się
marnym mówcą, więc pomysł uznałem za idiotyczny i szybko porzuciłem], do
nagrywania "spraw do załatwienia [tak gdzieś za trzecim razem
zauważyłem, że mam coraz to nowe sprawy do załatwienia, w związku z czym
nawet nie odsłuchuję tego, co już nagrałem, i lista niepokojąco się
wydłuża zamiast maleć] i do sprawdzenia czy chrapię w nocy [akurat chyba
to był główny powód zakupu dyktafonu - chrapię, nawet mogę określić jak
dużo i w jaki sposób, można powiedzieć, że produkt spełnił pokładane w
nim oczekiwania]. :)

No i jeszcze w jednej funkcji próbowałem go sprawdzić - zaniosłem do
pracy, położyłem na półce, przykryłem kartką i wyszedłem - miałem
współpracownika, który obrabiał mi d..., o czym wiedziałem z fragmentów
informacji, które do mnie docierały. Dyktafon ma funkcję aktywacvji
głosowej, więc po całym dniu trochę materiału było - zacząłem
odsłuchiwać i ... tak gdzieś po 5 minutach odechciało mi się - uznałem,
że nie mam potrzeby wiedzieć co i jak mówi o mnie mój ukochany
podwładny. Ale nie wiedziałbym tego, że tak naprawdę mi się nie chce,
gdybym nie spróbował. :)

A wracając do tematu - sprawę być może bym wygrał, ale sąd nie mógłby
nakazać mnie zatrudnić - mógłby ukarać US i nakazać ponowny konkurs -
tym razem Panie nie byłyby zapewne tak uroczo szczere i rozbawione, ale
jakiś powód formalny do mojego niezatrudnienia pewnie by się znalazł.

Pozdrawiam podsłuchowo
Flyer
--
gg: 9708346; jabber:f...@j...pl