dywany o mocnych kolorach

1. Data: 2006-10-05 14:47:38

Temat: dywany o mocnych kolorach
Od: Jacek Popławski <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od dłuższego czasu próbuję znaleźć jakieś dobre dywany. Niestety nie
podobają mi się ich kolory. Wszystkie są takie blade, nijakie. Nie chcę
kolorów "pastelowych, które świetnie komponują sie z nowoczesnymi
wnętrzami", nie chcę "beży" ani szarości...

Przykład (internetowy): http://dywany.net

W polu "kolor" wpisuję "czerwony", co dostaję? w życiu bym tego nie
uznał za czerwień, to jest brąz, ewentualnie pomarańczowy.

To może "niebieski"? Wychodzi mieszanka niebieskiego z białym.
"Granatowy"? Identyczny jak niebieski.

Podobnie jest w pozostałych sklepach, jakie widziałem.

Co ciekawe, wykładziny często mają żywsze kolory niż dywany.

Najlepszy wybór dywanów z jakim się spotkałem był w komforcie, ale mimo
wszystko nie znalazłem tam tego, czego potrzebuję.

Zdaję sobie sprawę, że mam dosyć nietypowe wymagania, ale czy możecie mi
cos doradzić?

2. Data: 2006-10-05 17:20:10

Temat: Re: dywany o mocnych kolorach
Od: "eMonika" <mcb[malpa][@]pompy.N0SPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Popławski" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> kolorów "pastelowych, które świetnie komponują sie z nowoczesnymi
> wnętrzami", nie chcę "beży" ani szarości...

Chcesz dywan nowoczesny czy tradycyjny? Jedne i drugie ma IKEA, w tym bardzo
czerwone.

Dywany w tradycyjne wzory kupowałam kiedyś (kilka lat temu) w Topwert, o
bazie kolorystycznej czerwonej (raczej wiśnia niż truskawka), produkcji
bodajże belgijskiej (nie wełna, ale jestem z nich bardzo zadowolona, bo są z
miłęgo w dotyku włosia, nei taki tandetny szorstki poliester), na dodatek w
moim zdaniem fajnych cenach. Nie byłam od paru lat w Topwert, wiec trzeba to
zweryfikować :-)

:-) Monika

3. Data: 2006-10-06 12:55:23

Od: "ISIA" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kolorów "pastelowych, które świetnie komponują sie z nowoczesnymi
> wnętrzami", nie chcę "beży" ani szarości...

Moze takie:
http://dywilan.com.pl/index.php?mod=dywany&inter=use
r&func=kolekcja&id_kolekcji=39

Pozdrawiam
ISIA

4. Data: 2006-10-06 15:15:48

Od: Jacek Popławski <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

ISIA napisał(a):
> Moze takie:
> http://dywilan.com.pl/index.php?mod=dywany&inter=use
r&func=kolekcja&id_kolekcji=39

Ja chyba mam naprawdę nietypowe zapotrzebowanie, bo dla mnie one
wszystkie są z domieszką białego :)

5. Data: 2006-10-07 07:30:23

Od: "eMonika" <mcb[malpa][@]pompy.N0SPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eMonika" <mcb[malpa][@]pompy.N0SPAM.pl> napisał w wiadomości

No tutaj białego nie uświadczysz. Czerwony jak krew! Sama o takim marzę :-)

http://tinylink.com/?WjVxvU8KWs

:-) Monika

6. Data: 2006-10-07 08:46:52

Od: Jo'Asia <j...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Popławski wystukał:

r&func=kolekcja&id_kolekcji=39

> Ja chyba mam naprawdę nietypowe zapotrzebowanie, bo dla mnie one
> wszystkie są z domieszką białego :)

Ten
<http://dywilan.com.pl/index.php?mod=dywany&inter=us
er&func=desen&id_dywanu=433>
też? ;)

Jo'Asia

--
__.-=-. -< Joanna Słupek >----------------------< http://esensja.pl/ >-
--<()> -< joasia @ hell . pl >------< http://bujold.fantastyka.net/ >-

7. Data: 2006-10-09 09:53:42

Od: Jacek Popławski <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jo'Asia napisał(a):
> Ten
> <http://dywilan.com.pl/index.php?mod=dywany&inter=us
er&func=desen&id_dywanu=433>
> też? ;)

Ten jest fajny.

Gdzie zeszlifowac szybe?
gdzie wyrzucic niepotrzebne noże
suszenie w zmywarce
Elementy mocujące front meblowy do zmywarki
wilgoc