RE: dyzur

1. Data: 2002-06-18 17:02:49

Temat: RE: dyzur
Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

,Behalf Of Janusz Czapski

>No popatrzże! Kwitnie, a ty go ukrywasz. W Index Plantarum go niet! 8-O
>Pozdrawiam :-))))))
>Janusz (regularny oglądacz Twojego ogrodu)

A po co tam zagladasz,przeciez winorosli niet!
Pozdrawia z Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich
Boguslaw Radzimierski.

http://www.ogrod-botaniczny.pl

2. Data: 2002-06-19 05:53:55

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <a...@o...pl> napisał w
wiadomości news:NEBBLFJNAKKBHHNHHIKJMEHHDCAA.abies@ogrod-botani
czny.pl...

> ,Behalf Of Janusz Czapski

> A po co tam zagladasz,przeciez winorosli niet!

Kto wie? Kto wie...?? :-)
Ostatecznie muszę mieć pod jakąś kontrolą rozprzestrzenianie się
winoroślowych upraw! :-)
Nie każdemu przecież daję pozwolenie na zajmowanie się tymi szlachetnymi
roślinami. ;-)
Janusz

Morele
Jaka kosa spalinowa?