dzbanecznik, rosiczka, .........

1. Data: 2002-09-04 04:45:45

Temat: dzbanecznik, rosiczka, .........
Od: "Darek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od niedawna interesuję się uprawą roślin a szczególnie
owadożernych. Niestety w Poznaniu gdzie mieszkam
bardzo rzadko zdarza się w sklepach możliwość zakupu
takowych roślinek. Zatem mam pytanie, czy ktoś posiada
może nasionka takowych roślinek. Na początek interesują mnie
dzbaneczniki, rosiczki, tłustosze, kapturnice (nie ma znaczenia odmiana).

2. Data: 2002-09-04 09:40:47

Temat: Re: dzbanecznik, rosiczka, .........
Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> może nasionka takowych roślinek. Na początek interesują mnie
> dzbaneczniki, rosiczki, tłustosze, kapturnice (nie ma znaczenia

Nasion nie widziałem ale we wrocławskim OBI - było tego zatrzęsienie
(roślin)

Pozdrawiam
Qwax

3. Data: 2002-09-04 10:15:30

Od: "Darek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwax" <...@...Q> napisał w wiadomości
> odmiana).
> >
> Nasion nie widziałem ale we wrocławskim OBI - było tego zatrzęsienie
> (roślin)

Już słyszałem, ale Wrocław od Poznania jest oddalony o 200km.
Natomiast w poznaniu nie ma OBI. Wiem również że w Bydgoszczy
w OBI też jest tego sporo, ale tam też mam niezły kawał z Poznania :(.
Ale dzięki Qwax-ie :)

4. Data: 2002-09-04 22:21:32

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Darek" <d...@p...onet.pl> writes:

> Już słyszałem, ale Wrocław od Poznania jest oddalony o 200km.

Ale zarówno pociąg jak i samochód tę trasę pokonują w dwie
godziny. Plus dwie na powrót. Plus dwie na przejazd do/z Obi i
zakupy. Razem sześć -- takie straszne?

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Letycja co noc w Singapurze
Tańczyła dla forsy na rurze.

5. Data: 2002-09-05 05:19:03

Od: "Darek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w
wiadomości news:m1ptvttmz7.fsf@sapijaszko.net...

> Ale zarówno pociąg jak i samochód tę trasę pokonują w dwie
> godziny. Plus dwie na powrót. Plus dwie na przejazd do/z Obi i
> zakupy. Razem sześć -- takie straszne?

Jak ma sie czas to nie takie straszne. Lecz ja niestety, a może stety,
nie cierpię na jego nadmiar więc może słowo straszne jest niezbyt trafnie
dobrane,
bardziej pasuje niemożliwe. Ale dziekuję za radę.

> Pozdrawiam,
> Grzesiek

Pozdrawiam
Darek

6. Data: 2002-09-05 13:36:18

Od: Jack Szaniawski <i...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Darek" <d...@p...onet.pl> wrote:

>Jak ma sie czas to nie takie straszne. Lecz ja niestety, a może stety,
>nie cierpię na jego nadmiar

jezeli nie masz czasu to zastanow sie czy to roslina dla ciebie.
wymaga dosyc troskliwej i nieustannej pielegnacji. dlatego jej nie
kupilem, chociaz ciekawa i dosyc tania.

Bawełna
Dziurę w Dębie- czym ZAŁATAĆ?
Nawadnianie automatyczne