dzialka

161. Data: 2004-05-09 21:21:42

Temat: Re: dzialka
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

----- Original Message -----
From: "mirzan" <l...@o...pl>
> wzial w prezencie dwie kosy.Nowe kosy -jak wszyscy wiedzaa-trzeba
> na noc wlozyc w pokrzywy aby ,,jadu nabrala ''.Pierwsza wyjal rano
> i byla swietna ,a druga lezala za dlugo i przy klepaniu pekla,zrobila
> sie za twarda.On to mowil calkiem powaznie ,to chyba prawda?
> Mirzan
:)
o pokrzywach nie slyszalem
ale w moich stronach nowe kosy
pierwsza zime lezakuje sie na swiezym powietrzu
aby podrdzewiala i zmiekla
:))))
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

ps. a o tescie zapalkowym slyszales
?

162. Data: 2004-05-10 06:15:54

Od: "Halina" <k...@n...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik Halina <k...@n...pf.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych
> napisał:c7jctp$2i8k$...@n...mm.pl...
>
> Nastaw się bardziej pozytywnie do przyrody, w tym i do sąsiada...
> Podrywał Cię przecież na swój sposób. Może trochę zgrzebny , ale
jednak...
> :-)
> I... chyba dośc skutecznie skoro byle jaką, okazjonalną rozmówkę
cytujesz...
> :-)))))))))
> Pozdrawiam :-)
> Janusz
> PS
> Niejednokrotnie z sąsiadkami zaczynałem od rozmowy o kwiatkach...
> [...]

Masz rację, tyle, że w tym wypadku wolałabym pozostać na etapie "dzień
dobry" i "do widzenia". tyle, że to całkiem nie na grupę temat, a ja prawdę
staram się jak mogę, żeby być miłą, ale czasem mam dość i głupoty rozżalona
wypisuję :(

pozdrawiam radośnie, wreszcie skapnęło coś z nieba :)))))))))))
Halina

163. Data: 2004-05-10 07:05:18

Od: Marx <m...@s...too.much.spam.write.to.newsgroup> szukaj wiadomości tego autora

Halina wrote:
> pozdrawiam radośnie, wreszcie skapnęło coś z nieba :)))))))))))

apropo, to jak popada to ile trzeba czekac zeby mozna bylo kosic?
M.
Ps. zdecydowalem sie na tradycyjna kosiarke elektryczna 1300W z koszem,
no i jak juz kupie to chcialbym wyprobowac ;)
Mam dodatkowe pytanie - czy warto od razu kupic dodatkowy noz? na co
zwrocic uwage? planuje kupic w Makro, i nie wiem czy za jakis czas beda
dostepne czesci zamienne do tego modelu, ktory kupie, a podejrzewam ze
kosiarki sie zuzywaja.

164. Data: 2004-05-10 07:13:17

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marx napisał:

> apropo, to jak popada to ile trzeba czekac zeby mozna bylo kosic?

Aż wyschnie:-)
Lepiej nie kosić wilgotnego trawnika, nóż stępi sie szybciej.

> [...]
> zwrocic uwage? planuje kupic w Makro, i nie wiem czy za jakis czas beda
> dostepne czesci zamienne do tego modelu, ktory kupie, a podejrzewam ze

Nóż nie jest drogi, zawsze warto mieć zapasowy jak nie masz dostępu do
serwisu. W starej kosiarce nóż miałam ładnych kilka lat, wymieniałam
zaraz na początku, nie pamietam na co nia wjechałam i po prostu się wygiął.

Pozdrawiam
Marta

165. Data: 2004-05-10 07:26:22

Od: "Monia" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>    Hejka. Nic nie stoi na przeszkodzie, żebyś stała się posiadaczką
> bylin z Kokotowa. Firma e-KOM zajmuje się głównie sprzedażą wysyłkową i
> robią to dobrze a koszt przeciętnej przesyłki to tylko 15 zł. Ściągnij
> cennik z ich strony i możesz składać zamówienie. :-)

Dzieki!
Tam znalazlam wiekszosc tego czego szukalam :)
Teraz musze tylko realia wziac pod uwage, zmodyfikowac (zmniejszyc ilosc
roslin) i bedzie super :)
A swoja droga czemu mi ten paskudny outlook nie sciaga wszystkich postow to nie
wiem :(
Pozdrawiam
Monia

166. Data: 2004-05-10 15:10:40

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Dzieki!
> Tam znalazlam wiekszosc tego czego szukalam :)
> Teraz musze tylko realia wziac pod uwage, zmodyfikowac (zmniejszyc ilosc
> roslin) i bedzie super :)
:)
zycie samo zweryfikuje tobie Twoje zamowienie
napewno nie beda mieli czesci rioslinek
:)

167. Data: 2004-05-10 20:02:15

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tadeusz Smal napisał:

> :)
> zycie samo zweryfikuje tobie Twoje zamowienie
> napewno nie beda mieli czesci rioslinek
> :)

Bo trzeba zamawiać wcześniej.
No i moze nie będą ich szukać w strugach deszczu;-)

Pozdrawiam
Marta

168. Data: 2004-05-11 06:00:09

Od: "Monia" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wogole w okolicy Bydgoszy sporo szkolek po drodze mijalismy, jedna nas
> powalila, bo powierzchnia handlowa to bylo na oko 1/4 naszego ogrodu
> botanicznego.. czy sklad oferowanych taksonow tez niestety nie wiem, bo
> juz bylo za pozno..
> Mamy na grupie kogos z Bydgoszczy lub okolic? :-)
> Pozdrowienia - Ewa Sz.

Oooo to juz by bylo cos, Bydgoszcz nie tak daleko :) Czekam na jakies wiesci od
tubylcow z okolic :)
Dzieki wielkie
Pozdrawiam
Monia

169. Data: 2004-05-11 06:03:24

Od: "Monia" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bo trzeba zamawiać wcześniej.
> No i moze nie będą ich szukać w strugach deszczu;-)

OJ, oj! Nie odbierajacie mi choc nadziei ;)
Monia

Tulipany - idenyfikacja
Zywoplo-t Irga blyszczaca
Żółknące liście u pelargonii ( co robic?)
Do Grzesia !
Do Dirka !