dzieci homoseksualistow?

1. Data: 2003-02-26 12:17:05

Temat: dzieci homoseksualistow?
Od: "Lukasz" <l...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos wie czy prowadzono badania na temat dzieci (adoptowanych)
wychowywanych przez pary homoseksualne.
Chodzi mi glownie o to czy takie dzieci, wychowywane w takim srodowisku maja
wieksze sklonnosci do homo.

/lukasz

1. Data: 2003-02-26 12:43:44

Temat: Re: dzieci homoseksualistow?
Od: Daga <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lukasz pisze w news:b3iba2$2qd0$1@news2.ipartners.pl

> Chodzi mi glownie o to czy takie dzieci, wychowywane w takim srodowisku maja
> wieksze sklonnosci do homo.

Spróbuj poszperać w archiwum:

http://www.psphome.htc.net.pl/wyszukiwanie.html

Jakiś miesiąc temu było tu troszkę o tym w kontekście książki
Badinter "Tożsamość mężczyzny".

--
Pozdrowieństwa,
Daga

1. Data: 2003-02-26 12:55:07

Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lukasz:
> Chodzi mi glownie o to czy takie dzieci, wychowywane w takim srodowisku
> maja wieksze sklonnosci do homo.

Badania na dzis sa sprzeczne.
Oficjalny (stary) raport amerykanski glosi ze takiej korelacji nie ma dla
przypadku dzieci wlasnych gejow i lesbijek (nie chodzi o adopcje),
a inna informacja to badania na blizniakach jednojajowych, ktore
wskazuja zgodnie ze wplyw srodowiska i genow na uksztaltowanie
sie homoseksualizmu jest porownywalny i wynosi po ok. 50%.

Czyli na dzis mozesz se wybrac to co Ci pasuje najbardziej. ;)

Czarek

1. Data: 2003-02-26 13:45:50

Od: "Lukasz" <l...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

a masz moze jakies linki do konkretnych info?
tak czy inaczej dzieki :)

1. Data: 2003-02-26 13:50:00

Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lukasz:
> a masz moze jakies linki do konkretnych info?

Poszukaj w sieci, napewno cos znajdziesz.

A jak nie, to popros Nine albo Saulusa (Pawla N)... ;DDD
napewno chetnie 'pomoga'. ;))))))

Czarek

1. Data: 2003-02-26 21:19:59

Od: "Elvira" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lukasz wrote:
> [...]
> wychowywanych przez pary homoseksualne.
> Chodzi mi glownie o to czy takie dzieci, wychowywane w takim
> srodowisku maja wieksze sklonnosci do homo.

Nie wiem, czy takie badania były przeprowadzone. Jednak wydaje mi się, że
skłonności homoseksualne nie są zależne od orientacji seksualnej rodziców.
Przecież większość homoseksualistów to dzieci rodziców heteroseksualnych,
więc skoro orientacja seksualna byłaby wynikiem orientacji rodziców, to
teoretycznie homoseksualizm w ogóle by nie istniał.

--
pozdrawiam,
Elvira

Jestem Alkoholikiem