dzieci i psy

1. Data: 2003-04-19 20:50:13

Temat: dzieci i psy
Od: "Tomasz" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uszanowanie wszystkim grupowiczom.
Interesuje mnie konkretnie wpływu psów na rozwój psychiczny dziecka. Czy
znajdzie się ktoś kto konkretnie i rzeczowo byłby w stanie wypowiedzieć się
w tym względzie. Za powazną wypowiedź z góry dziękuje.

1. Data: 2003-04-19 21:27:37

Temat: Re: dzieci i psy
Od: "nawrocki" <p...@n...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
się
> w tym względzie. Za powazną wypowiedź z góry dziękuje.

ja wiem tylko tyle, że dla dziecka lepszy jest kot niż pies. koty mają
lepszy wpływ na rozwój dziecka, jednak pies bardziej angażuje się w zabawy.
no ale jak już pies, to chyba najlepiej owczarek szkocki albo husky.
jak sam widzisz, moja odpowiedź nie jest ani konkretna, ani rzeczowa :(

1. Data: 2003-04-20 13:19:07

Od: "Agati\(Aga\)" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
się
> w tym względzie. Za powazną wypowiedź z góry dziękuje.

Mam dziecko specjalnej troski, mam tez psa (łagodnej ras), wstukaj w
wyszukiwarce słowo "dogoterpia", linków jest wiele, ja podaje tylko jeden
http://dogoterapia.fm.interia.pl/page3.html

Pozdrawiam Agata

1. Data: 2003-04-20 20:50:39

Od: "tdrk" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Obawialbym sie wplywu dziecka na psychike psa ;))

1. Data: 2003-04-20 20:54:44

Od: "patrycja." <p...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

"nawrocki"
> ja wiem tylko tyle, że dla dziecka lepszy jest kot niż pies.

tu mnie zaskoczyłeś. nie wiem jak to wygląda od str. "fachowej" ale wiem jak
od ~praktycznej bo mam i kota i psy :]
kotem nie trzeba się tak zajmować jak psem więc dziecku trudniej nauczyć się
odpowiedzialności /wiem że nie o to tutaj chodzi/ poza tym.. kot jak kot..
lubi rządzić i robić wszystko po swojemu, lepiej mu nie stawać na drodze bo
to się może skończyć tragicznie ;D pies jest bardziej ~ludzki. patrzy w
oczy,wyczuwa nastrój etc.

ale dziś przeżyłam szok. mam doga niemieckiego - cudowna, łagodna rasa ALE!
mój pies nie lubi dzieci.. a dziś się okazało.. że dziwnie reaguje na dzieci
upośledzone! szok. może to tylko jeden odrębny przypadek ale... szok.

p.

1. Data: 2003-04-20 21:13:11

Temat: Odp: dzieci i psy
Od: "PrawdziwaWiedzmaF." <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik nawrocki <p...@n...art.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b7sfcf$o2l$...@n...onet.pl...

> ja wiem tylko tyle, że dla dziecka lepszy jest kot niż pies.

A niby dlaczego tak?? 0_0

Pozdr.
PrawdziwaWiedzmaF.

1. Data: 2003-04-21 09:26:12

Od: "D.n V.\(er\)" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "patrycja." <p...@K...pl>
napisał w wiadomości
b7v1em$281$...@n...news.tpi.pl...

> [...]
> mój pies nie lubi dzieci.. a dziś się okazało.. że
dziwnie reaguje na dzieci
> upośledzone! szok. może to tylko jeden odrębny

jeszcze sie wiele nauczysz! tak zwierzeta reagują na
tych ludzi - sprawa jest prosta - ludzie ci nie
potrafią kłamać - wszystklie ich odczucia są prawdziwe
i szczere. A najprawdopodobniej wiaze sie to z tym, że
ich organizm nie wydziela subastancji, które powodują
agresję u zwierząt (moze i ludzi tez - bo kludzie jakos
łagodnieją widząc takie osoby). Mozliwe jest ze
wydzielają jakies pozytywne substancje - a może
wibracje - jak kto woli.
Nawet najwścieklejsze psisko nie zrobi krzywdy dziecku
uopośledzonemu - zauważ to jeśli masz możliwość.

1. Data: 2003-04-21 09:27:25

Od: "D.n V.\(er\)" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tdrk" <s...@g...pl> napisał w
wiadomości b7v10k$s6d$...@a...news.tpi.pl...
> Obawialbym sie wplywu dziecka na psychike psa ;))

Też tak sie zdarza, zę są osoby, które nie wiedzą czy
ważniejszy pies, czy człowiek - ale to skutki ostatnio
wszędzie obecnej tzw. niedorosłości społecznej -
ludziom się we łbach miesza

1. Data: 2003-04-21 09:42:21

Od: "tdrk" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Też tak sie zdarza, zę są osoby, które nie wiedzą czy
> ważniejszy pies, czy człowiek - ale to skutki ostatnio
> wszędzie obecnej tzw. niedorosłości społecznej -
> ludziom się we łbach miesza

To widocznie nie znasz niektorych dzieci. Zdarza sie, ze traktuja zwierze
jako pilke do gry albo worek treningowy.

1. Data: 2003-04-21 11:17:38

Od: "D.n V.\(er\)" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tdrk" <s...@g...pl> napisał w
wiadomości b80e77$h7t$...@a...news.tpi.pl...
czy
ostatnio

> To widocznie nie znasz niektorych dzieci. Zdarza sie,
ze traktuja zwierze
> jako pilke do gry albo worek treningowy.

Bo to wynika z danej fazy rozwojowej dziecka
(psychollogia rozwojowa - polecam) - a co do wplywu
dziecka na psychike psa to lekka przessada - o to mi
chodzilo (ze dziecko mniej wazne niz zwierze- onic
wiecej)

zakochanie / milosc
pytanie do kobiet
Nasza wartość
poszukuje poradni... PILNE!!!
Danger-oriented people, pytanie lingwistyczne do psychologów