Re: dzieki za szybką odpowied1 :) (was: dzięki za szybką odpowiedź :))

From: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: dzieki za szybką odpowied1 :) (was: dzięki za szybką odpowiedź :))
Date: Fri, 13 Feb 2004 18:51:32 +0000
Sender: m...@o...pl@pc43.nmr.ion.ucl.ac.uk

On Fri, 13 Feb 2004 18:02:15 GMT, BarBarella wrote:

> Nie znam się na analizach, ale dla mnie to niezły żart, że laboratoria
> oddają wyniki w postaci wydruku ze skrótami (z języka angielskiego).

Dlaczego?
Zasadniczo badanie powinien zlecać ktoś, kto wie po co zleca i dlaczego.
Ktoś taki nie będzie miał kłopotu z odszyfrowaniem wyniku. A jak wiadomo
nie leczy się wyników badań, a pacjenta.

Krótko mówiąc nie ma powodu, dla którego laboratoria nie miały by
wydawać wyników w formie zrozumiałej dla lekarza:)

m.
Marek Bieniek (mbieniek na onet pl)