dziękuję firmie whirlpool

11. Data: 2011-10-01 08:11:02

Temat: Re: dziękuję firmie whirlpool
Od: "Arekmet" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "s_13" <s...@i...pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:1b01f060-e489-4918-871b-067743db2924@fe
21g2000vbb.googlegroups.com...

> 3 lata, ale w tym czasie 2 razy musiałem tę pompę wyjmowac (to akurat
> jest dosyć łatwe) i czyścić z osadu... a wystarczyło te kanały przy
> turbince zrobić owalne, bez "kantów" gdzie osad się zatrzymuje... na
> szczęście producent zamiennika bardziej inteligentny jest...:-)
>
> pozdrawiam
> s_13

Jakich tabletech nie polecają fachowcy ? mam nową zmywarkę Amica

12. Data: 2011-10-14 07:19:50

Od: s_13 <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakich tabletech nie polecają fachowcy ? mam nową zmywarkę Amica

to zależy od fachowca, jeden będzie polecał, bo żyje z napraw, drugi
odradzał, bo ma sumienie...:-)
a generalnie każde tabletki są do dupy, bo zawierają piasek, który
zabija silnik w 3 lata...

pozdrawiam
s_13

13. Data: 2011-10-14 15:22:09

Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 14 października 2011, 09:19:50 UTC+2 użytkownik s_13 napisał:

> to zależy od fachowca, jeden będzie polecał, bo żyje z napraw, drugi
> odradzał, bo ma sumienie...:-)
> a generalnie każde tabletki są do dupy, bo zawierają piasek, który
> zabija silnik w 3 lata...

Nie mów tego głośno bo moja zmywarka usłyszy a od 6 lat nic innego niż tabletki
(fefnaście w jednym) używam.

--
ZZ@private

ptaki na słupie