dzien dobry :) jestem nowa...

1. Data: 2002-11-07 09:02:06

Temat: dzien dobry :) jestem nowa...
Od: "Agata" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

...wszystko juz jest w tytule, a ja chcialabym sie z Wami przywitac :)

Agata

PS
od razu mam pytanie do mieszkanek Wroclawia lub/i okolic - gdzie we
Wroclawiu mozna bez obawy pojsc do kosmetyczki (oczyszczanie twarzy), zeby
bylo niedrogo (studencka kieszen :), czysto i jeszcze na dodatek milo :) mam
nadzieje ze to nie sa zbyt wygorowane wymagania :)

Pozdrawiam serdecznie :)

1. Data: 2002-11-07 09:55:29

Temat: Re: dzien dobry :) jestem nowa...
Od: "Ansien " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agata <a...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> bylo niedrogo (studencka kieszen :), czysto i jeszcze na dodatek milo :) mam
> nadzieje ze to nie sa zbyt wygorowane wymagania :)

Ja tez jestem nowa, witam Was serdecznie ;-)
Ania (Ansien)

1. Data: 2002-11-07 10:34:35

Od: "Flowera" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ansien <a...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:aqddah$43m$...@n...gazeta.pl...

mam

> Ja tez jestem nowa, witam Was serdecznie ;-)
> Ania (Ansien)

http://www.gazeta.pl/usenet/

Witaj pozdrawiam flowerka rowniez z Wroclawia) )) )))

1. Data: 2002-11-07 10:52:38

Od: "azalea" <k...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja równiez witam serdecznie - wiem jak to jest byc nową bo też o d niedawna
odkryłam grupy dyskusyjne:)
całuski kaśka

1. Data: 2002-11-07 11:15:51

Od: "Agata" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Flowera" <b...@p...com> napisał w wiadomości

> Witaj pozdrawiam flowerka rowniez z Wroclawia) )) )))

hej, hej :))) dobrze mi sie wydaje ze Cie czasem widze na prw? :)

no dobrze, ale co z ta kosmetyczka? podzielcie sie wrazeniami,
doswiadczeniami, uwagami.
Dzieki

A.

1. Data: 2002-11-07 11:30:05

Temat: Kosmetyczka Wrocław
Od: Dorota Szeliga <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agata wrote:

> [...]
> bylo niedrogo (studencka kieszen :), czysto i jeszcze na dodatek milo :) mam
> nadzieje ze to nie sa zbyt wygorowane wymagania :)

Eris. Traugutta 97, 342 57 06. Bardzo czysto i miło, nie wiem czy tanio,
nie mam porównania bo tylko tam chodzę; koło 70 zł za samo czyszczenie.

Pozdrowienia,
Dorota

1. Data: 2002-11-07 11:33:17

Temat: Re: Kosmetyczka Wrocław
Od: "Agata" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Eris. Traugutta 97, 342 57 06. Bardzo czysto i miło, nie wiem czy tanio,
> nie mam porównania bo tylko tam chodzę; koło 70 zł za samo czyszczenie.

hmm... no wlasnie dobrze by bylo gdyby od razu jakas maseczka/algi/inne
podobne...
fakt, zajrzalam kiedys do sklepu Erisa i bylo bardzo milo :)

dziekuje, prosze jeszcze :)

A.

1. Data: 2002-11-07 12:19:44

Od: "kasia" <k...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja też chodzę tylko do Erisa , od kilku lat i jestem bardzo zadowolona.

Kasia

1. Data: 2002-11-09 19:49:08

Od: "Czesio" <k...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gabinet jest super, pani miła uprezjmai doswiadczona: p. Jarmila tel 781 87
57 lub 0693 511 453

Ziaja dba o klienta
puder w kulkach
produkcja kremow