dzien papieski

1. Data: 2008-10-16 05:42:36

Temat: dzien papieski
Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

moja corka dala mi do podpisania, ze ma przyjsc do szkoly na zolto i
kupic sobie zotla kokardke :) no to podpisalem, ze sie nie zgadzam, i ze
jest wysoce niestosowne celebrowanie religii w szkole swieckiej :)))

--
The Gnome

2. Data: 2008-10-16 07:47:16

Temat: Re: dzien papieski
Od: Yola <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A podobno Polska nie jest krajem wyznaniowym. Na temat religii w
szkołach już nie ma sensu rozmawiać, ale całą sytuację uznaje za coraz
bardziej chorą.

Pozdrawiam

Yola

3. Data: 2008-10-16 10:17:34

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Yola pisze:
> A podobno Polska nie jest krajem wyznaniowym. Na temat religii w
> szkołach już nie ma sensu rozmawiać, ale całą sytuację uznaje za coraz
> bardziej chorą.

niestety, dlatego staram sie juz z tego smiac, duza (11 lat) jest to
zaczyna sobie radzic, ale w przedszkolu w zerowce to razem z kolezanka
wypraszali ja z klasy na czas religii, jak sie dowiedzialem i poszedlem
spytac co jest grane to uslyszalem, ze przedszkole nie ma miejsca na
zajecia z religii, tak jakby mnie to mialo ochodzic, i bez znaczenia
jest dla mnie, ze to byl kwadrans

--
The Gnome

4. Data: 2008-10-16 12:08:18

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

gazebo pisze:

> [...]
> spytac co jest grane to uslyszalem, ze przedszkole nie ma miejsca na
> zajecia z religii, tak jakby mnie to mialo ochodzic, i bez znaczenia

no wiec tak :) pani stwierdzila, ze wkleila to corce do zeszytu bo
wklejala to innym dzieciom, czyli standard :) wszyscy jestesmy
katolikami, corka byla zadowolona jak juz jej to wpisywalem, ale teraz
okazalo sie, ze to bylo cos a'la konkurs miedzy klasami, liczono dzieci,
ktore sa ubrane po papiesku, a ktore nie, corka uniknela zakupu kokardki
w szkole, a poza tym zotly jej nie pasi, ciekawe dlaczego :)

--
The Gnome

5. Data: 2008-10-16 14:02:40

Od: waruga_e <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 16 Oct 2008 14:08:18 +0200, gazebo napisał(a):

> no wiec tak :) pani stwierdzila, ze wkleila to corce do zeszytu bo
> wklejala to innym dzieciom, czyli standard :)

11 lat, to tak z V klasa?? I pani im jeszcze wkleja do zeszytu?? Jakieś
marne tłumaczenie pani.
--
waruga

6. Data: 2008-10-16 14:15:48

Od: waruga_e <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 16 Oct 2008 07:42:36 +0200, gazebo napisał(a):

> moja corka dala mi do podpisania, ze ma przyjsc do szkoly na zolto i
> kupic sobie zotla kokardke :) no to podpisalem, ze sie nie zgadzam, i ze
> jest wysoce niestosowne celebrowanie religii w szkole swieckiej :)))

A gdyby w szkole zechciano wspominać Kopernika, albo Kołłątaja?
--
waruga

7. Data: 2008-10-16 15:00:40

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "waruga_e" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

> A gdyby w szkole zechciano wspominać Kopernika, albo Kołłątaja?

Nie przesadzaj, Kopernika czy Kołłątaja wspomina się za dokonania na polu
innym niż religijne. Dzień papieski raczej nie jest obchodzony w hołdzie
wielkiemu poecie i dramatopisarzowi ;-)

Agnieszka

8. Data: 2008-10-16 15:52:57

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

waruga_e pisze:

> 11 lat, to tak z V klasa?? I pani im jeszcze wkleja do zeszytu?? Jakieś
> marne tłumaczenie pani.

to raczej moj skrot z tym wklejaniem, ale pani faktycznie jest marna,
jest wychowawczynia drugi rok i pierwszy raz na powaznie zaczynamy sie
zastanawiac nad zmiana szkoly, boli nas, ze to lada chwila do konca 6
klasy, jest mloda co raczej powinno owocowac zacieciem a jest obrazona
na problemy, ktore ja spotykaja, dodatkowo pani dyrektor lapie dwie
sroki w garsc czyli prowadzi szkole spoleczna przy zupelnie innym
adresie a tutaj nauczyciele nie wiedza co to jest godzina wychowawcza,
ja nie chodze do szkoly na wywiadowki bo sie boje swoich reakcji,nie
chcialbym zrabac czlowieka a mam juz zle ustanowiony stosunek do niego,
ale to co przynosi mi zona to mnie normalnie rozwala

--
The Gnome

9. Data: 2008-10-16 15:53:46

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

waruga_e pisze:

> A gdyby w szkole zechciano wspominać Kopernika, albo Kołłątaja?

tez sie ubieraja na zolto? :)

--
The Gnome

10. Data: 2008-10-16 17:15:00

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

gazebo pisze:
> moja corka dala mi do podpisania, ze ma przyjsc do szkoly na zolto i
> kupic sobie zotla kokardke :) no to podpisalem, ze sie nie zgadzam, i ze
> jest wysoce niestosowne celebrowanie religii w szkole swieckiej :)))

A młodsze dzieci z okazji dnia papieskiego zostały potraktowane znowu po
macoszemu - czyli dobranocka trwała 10 minut. :(
Wszystko jest ważniejsze od dzieci - mecz piłkarski, wydarzenia
polityczne, nawet dzień papieski, ehh...

Ewa

Miejsce na 7-me urodziny w Poznaniu i ok.
plan rodzicow
14 października
dzień edukacji narodowej - prezenty dla nauczycieli - co i jak?
mam talent