dziewczyna

21. Data: 2002-02-05 23:12:34

Temat: Re: dziewczyna
Od: "janusz" <b...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sassanach" <s...@p...fm> napisał w wiadomości
news:a3kg7e$g19$1@news.tpi.pl...

> Ale serio: sytucje masz nieco trudnawą, jednak bardzo duzo zalezy od
> podejscia Twojej dziewczyny i tego na ile jest dojrzała kobieta a na ile
> jeszcze "coreczką". Sa takie co sie stawiają i sa takie, ktorym jest po
> prostu dobrze pod tym kloszem. Jesli jej bedzie zalezalo to bedzie starala
> sie wplynąc w jakis sposob na mame ( o ile ta jest reformowalna, co roznie
> jednak bywa). Moze jednak jej narzekania byly chwilowe i to "burza w
> szklance wody"?

Chyba to było chwilowe. Bo teraz wszystko wróciło do normy i jest spokój.

> Z drugiej jednak strony ja z moim mezem czesto spotyklam sie poza domem,
> wlasnie przez rodziców, którzy czuli sie skrepowani czesta obecnoscia w
domu
> osoby trzeciej. Moze wiec wyjscie gdzies wieczorem z domu bedzie niezlym
> pomyslem, niech od Ciebie odpoczną. A przy tym dziewczyna pewnie deceni
> Twoja inicjatywe :).

ale Ona woli domowe zacisze, mi tez dobrze u niej jest.....

22. Data: 2002-02-05 23:16:27

Od: "janusz" <b...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Zygmańska" <j...@s...gliwice.pl> napisał w wiadomości

> A swoją drogą - to co za przyjemność - randka w rodzinnym domu
> dziewczyny ?

nie wiem, ale my wolimy dyskretne zacisze domowe niz gwar i ruch pubu.
Zwłaszcza zimą jak na mroźnym spacerze człowiek cały drętwieje (mieszkamy
nad samym morzem).

23. Data: 2002-02-05 23:22:51

Od: "janusz" <b...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Alex Jańczak" <o...@z...com.pl> napisał w wiadomości
> janusz <b...@s...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:a3kf90$6t8$...@n...tpi.pl...

> 1. Kiedy z nimi rozmawiasz, to też jesteś taki chamski?

sorry, po prostu miałem zły dzień jak to pisałem. Nie chciałem nikogo
urazic.

> Chyba nie będzie trudno ich przekonać, że o wnuczka to
> postaralibyście sie raczej gdzieś poza domem bo pod dachem
> rodziców to dla Was zbyt perwersyjne.
Dokładnie, wczoraj podczas mej nieobecnosci matka "pekła" i prosiła córke by
uwazała, bo nie chce mieć powiększonej rodziny. Dziewczyna wyjaśniła w
sposób w jaki piszesz, że jakby chciała to moglibyśmy powiększyć liczebność
narodu gdziekolwiek. Jak w takim razie nie boi się nas puszczać samych na
całodniową wycieczkę autem, a boi się, że im coś pod nosem zmajstrujemy.
Chyba pomogło....

24. Data: 2002-02-06 07:05:17

Od: Alex Jańczak <o...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

janusz <b...@s...pl> w artykule news:a3pqlf$8q7$5@news.tpi.pl napisał...

> sorry, po prostu miałem zły dzień jak to pisałem. Nie chciałem nikogo
> urazic.

Tylko ten nie popełnia błędów, kto nic nie robi :)
Powodzenia w przekonywaniu rodziców Dziewczyny...

Olka(troszkę protekcjonalna)
--
**/|_/|*********************************************
***********

25. Data: 2002-02-06 08:59:37

Od: "mk" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Spróbuj się zaprzyjaźnić. Zabierz obie na zakupy, kup kwiaty, załatw coś.
Przecież może będąto Twoi teściowie? lepiej spróbować życ zgodnie niż od
początku byc w stanie wojny.
pzdr MK

26. Data: 2002-02-06 12:04:56

Od: "Ania Björk \(sveana\)" <a...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

> nie trollem tylko kombinuje jak sie wkupiuć w łaski rodziców.:)

Hm, dajmy na to :-)
Wkupic? W laski? A ile masz lat i czym sie zajmujesz? Czy twoje zajecia
zawodowe pozwalaja ci na kupno/wynajecie mieszkania? To byloby cos, takie
pokazanie, ze sie jest samodzielnym czlowiekiem, ktoremu mozna zaufac w
kwestii corki i jej przyszlosci....
Bo okupowanie mieszkania jej rodzicow jest irytujace. Mamy z mezem duzy dom,
ale tez sobie jakos nie wyobrazam, zeby kiedys wciaz przesiadywala u nas
dziewczyna mojego syniatka (syniatko jeszcze male, 4 latka, ale Szwedzi
wczesnie zaczynaja laczyc sie w pary, wiec za jakies 10 lat moge miec ten
problem).

Ania

27. Data: 2002-02-06 12:06:29

Od: Alex Jańczak <o...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania Björk (sveana) <a...@s...com> w artykule
news:a3r60f$ksm$1@news.onet.pl napisał...

> [...]
> dziewczyna mojego syniatka (syniatko jeszcze male, 4 latka, ale Szwedzi
> wczesnie zaczynaja laczyc sie w pary, wiec za jakies 10 lat moge miec ten

I oczekujesz, że w wieku 14 lat Twój syn samodzielnie zarobi na
własne mieszkanie?

Olka(zywo zainteresowana)
--
**/|_/|*********************************************
***********

28. Data: 2002-02-06 12:21:09

Od: "Ania Björk \(sveana\)" <a...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

"Alex Jańczak" <o...@z...com.pl> skrev i meddelandet
> [...]
> news:a3r60f$ksm$1@news.onet.pl napisał...

> I oczekujesz, że w wieku 14 lat Twój syn samodzielnie zarobi na

Brawo, Ola!

Udalo ci sie zmienic temat, masz wprawe :-)
Nie, oczywiscie, ze nie oczekuje. Osoba inicjujaca watek ma jednak lat ponad
20, prawda?
Natomiast jesli chodzi o sprawy lokalowe mojego dziecka, to jesli bedzie
chcial sie wyprowadzic w wieku pelnoletnim, ani ja, ani on nie napotkamy na
problem (ja byc moze przezyje to emocjonalnie), bo technicznie i
ekonomicznie jest to normalka tu, gdzie mieszkam. Pelnoletnia mlodziez
mieszka na swoim.
A wracajac do tematu watku, uwazam nadal, ze Janusz jest duzym dzickiem,
ktore samo nie wie, czego chce. Czemu nie pisze ani slowa o ewentualnych
wizytach dziewczyny w domu jego rodzicow? Czemu jedyne, co potrafi
powiedziec o rodzicach dziewczyny, to slowa krytyki i pogardy? Jakos nadal
mi to z aleka pachnie trollem, a trolli sie nie karmi......

Ania

29. Data: 2002-02-06 12:32:31

Od: Alex Jańczak <o...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania Björk (sveana) <a...@s...com> w artykule
news:a3r6uo$mb5$1@news.onet.pl napisał...

> Udalo ci sie zmienic temat, masz wprawe :-)

Ja tylko zażartowałam ... :)

<ciach jak fajnie jest tam, gdzie mieszkasz ;) >

> [...]
> powiedziec o rodzicach dziewczyny, to slowa krytyki i pogardy? Jakos nadal
> mi to z aleka pachnie trollem, a trolli sie nie karmi......

Za pogardę przeprosił, a ja zwykle staram się brać przeprosiny
za dobrą monetę ...
Dziewczę jak wiemy ma swój pokój, a Janusz - być może - nie.
Przy tym - ich spotkania wypadają dość póżnym wieczorem i gdyby
odbywały się w domu Janusza, to musiałby się zatroszczyć o odprowadzenie
Jej do domu, co skraca wspólnie spędzony czas (komunikacja miejska)
A za karmienie trolli uważam bezsensowne kłócenie się z nimi...
natomiast jeśli w wątku nawet zapoczątkowanym przez trolla
znajdzie sie dorzeczna dyskusja - to jakie ma znaczenie, kto zaczął?

Olka
--
**/|_/|*********************************************
***********

30. Data: 2002-02-07 23:13:41

Od: EDI <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wt, 05 lut 2002 23:04:27 GMT news:a3ui6a$brg$1@news.tpi.pl
janusz napisał(a) i EDISONA sprowokował(a)

> Tak, ale matka sama kiedys powiedziała, że woli jak my siedzimy w
> domu niż mielibyśmy sie "włóczyc" samochodem po mieście,
> przynajmniej jest spokojna o nasze bezpieczeństwo.

Zawsze tak mowia. No bo przeciez nie powie ze macie sie wynosic z
chalupy.

> Chyba ufają córce. Dlaczego w takich przypadkach winę zwala sie na
> faceta?

Chodzi mi o to ze nie moga byc pewni na 100% corki. Nikt tego nie moze
byc pewien.

--
/ ^^>/ /~/ / / Są trzy prawdy;.... /

Od kiedy buciki?