dziewczyna....

1. Data: 2003-01-04 14:37:29

Temat: dziewczyna....
Od: "Wojciech" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam dziewczyne i problem - a mianowicie nie uklada sie miedzy nami ostatnio.
Oswiadczyla mi dzisiaj, ze chce troche odpoczac od nas i przemsylec cala
sytuacje.. Co o tym sadzicie? Czy takie "seperacje" sa normalne w zwiazku
czy tez zwiastuja koniec?

pozdrawiam
Wojciech

2. Data: 2003-01-04 14:53:08

Temat: Re: dziewczyna....
Od: Bischoop <B...@b...kreml.russia> szukaj wiadomości tego autora

Dnia sob, 04 sty 2003 o 15:37 GMT Wojciech napisał(a):

> Mam dziewczyne i problem - a mianowicie nie uklada sie miedzy nami ostatnio.

kazdemu sie chyba zdaza, bywa tak i w malzenstwach.

> Oswiadczyla mi dzisiaj, ze chce troche odpoczac od nas i przemsylec cala
> sytuacje.. Co o tym sadzicie? Czy takie "seperacje" sa normalne w zwiazku
> czy tez zwiastuja koniec?

hmmm
ciezko powiedziec, nie mozna nawet wykluczyc tego co sam stwierdziles.
Tak czy siak oznacza to iz cos wam dolega, moze za czesto sie
spotykacie..? nie macie czasu na swoich znajomych, na swoje prywatne
sprawy i zainteresowania?
Pogadaj z nia, o jaka chodzi sytuacje, to wasz zwiazek wy go budujecie,
i rowniez ty powinienes wiedziec jaka sprawa jej przeszkadza.

--
% Bischoop | LRU: #260447 %
% bischoop(at)o2.pl | GG:1002333 |ICQ:159794827 %

3. Data: 2003-01-04 18:58:36

Od: "Kropelka" <k...@u...niewinne.serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojciech" <g...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> sytuacje.. Co o tym sadzicie? Czy takie "seperacje" sa normalne w zwiazku

Nie musi to wcale oznaczac konca. Trudno cos doradzic w momencie kiedy
podales tak malo informacji. Czasami trzeba cos odrobine "stracic" zeby to
docenic. I moze o to tu chodzi. Jak sie od ciebie na troche odsunie to
bedzie mogla z dystansu spojrzec na wasz zwiazek a to naprawde bardzo
przydatne bywa.

> Wojciech
Kropelka

4. Data: 2003-01-05 21:41:20

Od: "Aga" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sytuacje.. Co o tym sadzicie? Czy takie "seperacje" sa normalne w zwiazku

Zwiastuje koniec
Sam oceniłes stan - nie układa sie miedzy Wami.
Powiem szczerze, ze kobiety najczesciej jak mowia - "musze odpoczać od
Ciebie, przemyslec" , to znaczy, ze nie maja juz checi na kontynuowanie
zwiazku.
No, ale moze sie myle...
Mam nadzieję, ze sie mylę...

Powodzenia - Agata

5. Data: 2003-01-06 11:01:10

Od: "jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aga" <a...@w...pl> wrote in message

> [...]
> Powiem szczerze, ze kobiety najczesciej jak mowia - "musze odpoczać od
> Ciebie, przemyslec" , to znaczy, ze nie maja juz checi na kontynuowanie

Przychylam się do zdania Agi.
Twoja dziewczyna jest za mało asertywna aby powiedzieć co jej sie w Tobie
nie podoba,
więc wybiera działanie ucieczkowe.

Zapytaj ją "Co jej sie najbardziej podoba w Waszym związku" potem "Co
najbardziej nie podoba"
"Co dokładnie rozumie przez słowo przemyśleć" "Może jak mi powiesz ja też
coś będę mógł przemyśleć w tym czasie"

Pamietaj jak coś powie nie przerywaj i nie tłumacz, musisz najpierw sie
dowiwedzieć , potem pomyslec, potem mówic.
Pytaj tylko czy dobrze zrozumiałes:
" Czy dobrze zrozumiałem że przeszkadza Ci jak rozmawiam przez komórkę w
kawiarni"
zamiast "No ale wiesz wtedy musiałem porozmawiać to była sprawa najwyższej
wagi"

Zyczę powodzenia

Jacek

6. Data: 2003-01-06 13:47:47

Od: "putka" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kropelka" <k...@u...niewinne.serwery.pl> napisał w
wiadomości news:av7ast$d53$1@news.tpi.pl...

> [...]
> przydatne bywa.
>
> Albo też przekona się, że lepiej jej bez Ciebie. i co wtedy?Lepiej chyba
kuć żelazo puki gorące. Chociaż w zasadzie nie ma recepty na takie
przypadki. Ja bym nie odpuściła i wyjasniła do końca o co chodzi z tym
"odpoczęciem od siebie?"
Powodzenia

7. Data: 2003-01-06 19:36:12

Od: "Wojciech" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jacek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> kawiarni"
> zamiast "No ale wiesz wtedy musiałem porozmawiać to była sprawa najwyższej

Ostatnio napisala mi iz jej uczcucia nie ulegaja zmianie i potrzebuje troche
czasu aby byc w pelni ze mna....
Nie wiem jak to rozumiec.....

pozdrawiam
Wojciech

8. Data: 2003-01-07 09:53:08

Od: "Kari" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wojciech <g...@i...pl> napisał(a):

> [...]
>

> pozdrawiam
> Wojciech
>
>To może znaczyć, że zastanawia się nad sobą, nad wami, pewnie sama w tej
chwili nie wie czego chce i potrzebuje czasu, żeby nabrać dystansu i spojrzeć
na wasz związek z z innej perspektywy, przemyśleć. Jedno jest pewne:musicie
szczerze porozmawiać i wyjaśnić sobie wszystko. Jednak jeśli ona nie chce
rozmawiać, zaproponuj aby wszystko co myśli i czuje opisała Ci w liście,
jeśli jej na Tobie zależy, na pewno to zrobi. Ty też napisz, to naprawdę
pomaga, można o wiele więcej wyrazić pisząc niż rozmawiając, przecież wtedy
nikt nie może Ci przerwać. Najważniejsze, żeby ona wiedziała, że Ci zależy,
musisz dać jej to odczuć, nie pozostawaj bierny, nawet jeśli mówi że chce
mieć spokój, bo inaczej ją stracisz. Powodzenia Wam życzę, ja też byłam w
takiej sytuacji i udało się!!! Kari

9. Data: 2003-01-07 19:14:52

Od: "Wojciech" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No, ale moze sie myle...
> Mam nadzieję, ze sie mylę...
>
> Powodzenia - Agata

Wszystko sie juz ulozyło :)))))))))))))))))))))

pozdrawiam
Wojciech

10. Data: 2003-01-07 21:34:26

Od: "Aga" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wszystko sie juz ulozyło :)))))))))))))))))))))
>
> pozdrawiam
> Wojciech

Hurra !!!
Bardzo sie ciesze.
W sumie fajnie sie mylic....
Pozdrowienia - Agata

zajrzyj!
Czy Wam tez to sie zdarza ?
Same kłopoty (ciąg dalszy )
nastolatka -kłopot wielki
NTG Badanie serdeczna prosba (przepraszam za spam)