Same kłopoty (ciąg dalszy )

1. Data: 2003-01-03 15:00:20

Temat: Same kłopoty (ciąg dalszy )
Od: <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Chciałam wszystkim, którzy odpowiedzieli na mój post podziekować za rady i
słowa otuchy.

Co do mojego męża to nie odzywa się nadal, ale zacząl jeść :)))

Benia

2. Data: 2003-01-03 15:11:19

Temat: Re: Same kłopoty (ciąg dalszy )
Od: "Sowa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam !

> Co do mojego męża to nie odzywa się nadal, ale zacząl jeść :)))

Przez żołądek do serca? :)))
Sowa

P.S.
No i rusza pewnie przy tym szczęką, to już tylko czekać na fonię :)

3. Data: 2003-01-03 15:22:32

Od: Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co do mojego męża to nie odzywa się nadal, ale zacząl jeść :)))

No to juz dobry znak ;-))))
(oj, jakbym tak swojego widziała)

Pozdrowienia.

Basia

4. Data: 2003-01-03 15:27:51

Od: "attena26" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> słowa otuchy.
>
> Co do mojego męża to nie odzywa się nadal, ale zacząl jeść :)))

te chłopy to dziwny gatunek człowieka
:)
aneta tez miewająca spięcia z TZ

5. Data: 2003-01-03 15:40:42

Od: Bischoop <B...@b...kreml.russia> szukaj wiadomości tego autora

Dnia pią, 03 sty 2003 o 16:00 GMT <b...@p...onet.pl> napisał(a):

> Co do mojego męża to nie odzywa się nadal, ale zacząl jeść :)))

W koncu sam sobie zrobil...?

--
% Bischoop | LRU: #260447 %
% bischoop(at)o2.pl | GG:1002333 |ICQ:159794827 %

6. Data: 2003-01-03 17:16:04

Od: "Aga" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> słowa otuchy.
>
> Co do mojego męża to nie odzywa się nadal, ale zacząl jeść :)))

To raczej objaw wygodnictwa - to ze zaczal jesc.
Wolalabym, zeby nie jadl, ale zaczal mowic.
Podobno parodniowe glodowki maja dobroczynne dzialanie na caly organizm,
takze na umysl...

Zycze mowiacego meza - Agata

7. Data: 2003-01-03 22:06:28

Od: "Mrowka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> P.S.
> No i rusza pewnie przy tym szczęką, to już tylko czekać na fonię :)

Magda

nastolatka -kłopot wielki
NTG Badanie serdeczna prosba (przepraszam za spam)
Życzenia na Nowy Rok
MATKA POSZUKUJE SYNA LESZKA UR.31-01-1983r W GORLICACH
dlaczego kiepscy rodzice sa swietnymi dziadkami?