dziwne upodobania kulinarne

1. Data: 2003-05-02 21:11:59

Temat: dziwne upodobania kulinarne
Od: "BDG" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

... swego czasu mniej więcej do 5 klasy szkoły podstawowej, prawie
codziennie przynosiłam do szkoły śniadanko, ale jakie...CHLEB Z MASŁEM (lub
smalcem) I CZOSNKIEM ;) Wg mnie nazywało się to "baleron" (sama nie wiem
dlaczego).
Nosiłabym tak dalej, gdyby nie pani wychowawczyni. Pewnego dnia zapytała:
"co tak śmierdzi?" Tak się zawstydziłam, że mój "baleron" przestał dla mnie
istnieć na wiele, wiele lat ;(
A jakie Wy mieliście dziwne upodobania ?

Bernadeta (pół kotleta)

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
"Każdy ma swój własny punkt widzenia, ale nie każdy coś widzi"

1. Data: 2003-05-03 00:37:50

Temat: Re: dziwne upodobania kulinarne
Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

BDG wrote:

> ... swego czasu mniej więcej do 5 klasy szkoły podstawowej, prawie
> codziennie przynosiłam do szkoły úniadanko, ale jakie...CHLEB Z MASŁEM (lub
> smalcem) I CZOSNKIEM ;) Wg mnie nazywało się to "baleron" (sama nie wiem
> dlaczego).
> Nosiłabym tak dalej, gdyby nie pani wychowawczyni. Pewnego dnia zapytała:
> "co tak úmierdzi?" Tak się zawstydziłam, że mój "baleron" przestał dla mnie
> istnieć na wiele, wiele lat ;(
> A jakie Wy mieliúcie dziwne upodobania ?

Czesto takie zachcianki kulinarne oznaczaja brak czegos w organizmie.
Np. u mnie brak potasu objawia sie apetytem na banany lub suszobne figi.
Twoja potrzeba czosnku mogla oznaczac stan zapalny, z ktorym walczyl
twoj organizm lub potrzeba podwyzszenia temperatury ciala na skutek
anemii albo potrzeba podniesienia systemu immunologicznego. Niektore
dzieci jedza krede z braku wapna.

Tych apetytow nalezy sluchac, bo czesto nasz organizm wie sam, czego
potrzbuje najbardziej. Oczywiscie nie chodzi mi o czekolade :)))

Magdalena Bassett

1. Data: 2003-05-03 05:01:51

Od: "Marg" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

A nie lepiej się po prostu dobrze odżywiać i dostarczać wszystkich
niezbednych witamin i minerałów - nie czekać, aż organizm sam zacznie się
domagać?

Swoją drogą, jak byłem mały to zeskrobywałem wapno ze ścian w pokoju i
jadłem :)

1. Data: 2003-05-03 06:22:25

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
>Tych apetytow nalezy sluchac, bo czesto nasz organizm wie sam, czego
>potrzbuje najbardziej. Oczywiscie nie chodzi mi o czekolade :)))

Hej, Magda!
Widze, ze nie tylko milaysmy te sama Babcie, ale i tu sie
zgadzamy - dokladnie tak samomysle i pozwalam swojemu organizmowi
na tego typu fanaberie ;) podobno sciany tez lizalam...

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-05-03 08:52:50

Od: "BDG" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

O ile sobie dobrze przypominam, to bylam ogrooomnym niejadkiem.Zapewne
brakowalo tego i owego w organizmie...Wyniki mialam w normie, nie
chorowalam, ale to jedzenie...Mama mowi, ze plakala przy talerzu razem ze
mna.
Pamietam, ze mama mojej przyjaciolki, chciala nas wyslac do jakiegos
sanatorium, bysmy w koncu przytyly ;)
Dzisiaj ja jestem mama i sama czesto placze nad corcia-niejadkiem.Czy to
dziedziczne? :)
Wiecie co jeszcze lubie...kozuch z mleka ;) Pychotka

Bernadeta

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
"Kazda kobieta uwaza sie za niezastapiona, choc sadzi, ze sama moglaby
zastapic bez trudu kazda inna" - Pitigrilli

1. Data: 2003-05-03 09:49:13

Od: "agniecha" <m...@U...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marg" <m...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jadłem :)

A nie lepiej się po prostu dobrze odżywiać i dostarczać wszystkich

agniecha :-)

1. Data: 2003-05-03 10:28:00

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> A nie lepiej się po prostu dobrze odżywiać i dostarczać wszystkich
> niezbednych witamin i minerałów?
>
>agniecha :-)

szczegolnie dobrze to wychodzi malym dzieciom - niejadkom ;))

Trys

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-05-03 12:16:32

Od: "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BDG" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Wiecie co jeszcze lubie...kozuch z mleka ;) Pychotka

Wlasni napisalm ze tego nienawidze :))))
Mama jak byla mala, dostalawa do szkoly kanapki ..... w srodku kozuch z
mleka, lub kawy zbozowej,,posypany cukrem, (zagladniecie w srodek kanapki
zle sie zkonczylo)

Marta

1. Data: 2003-05-03 16:55:35

Od: "Dorota***" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

.
> potrzbuje najbardziej. Oczywiscie nie chodzi mi o czekolade :)))

Zgadzam się w 100%.
Ja nie mam takich dziwadeł,ale znam osobę, która ruskie pierogi (te z
cebulką, pieprzem , solą, itd) nieodmiennie posypuje cukrem.

Dorota

1. Data: 2003-05-03 17:51:22

Od: "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota***" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> Zgadzam się w 100%.
> Ja nie mam takich dziwadeł,ale znam osobę, która ruskie pierogi (te z
> cebulką, pieprzem , solą, itd) nieodmiennie posypuje cukrem.

A ja mam znajomego, ktory wcina je z jogobella, truskawkowa, czy
wisniowa... tego nie pamietam :)

Marta

młode kartofelki...
faq99