dziwny, nieprzyjemny, zapach owoców derenia

1. Data: 2020-10-08 21:58:00

Temat: dziwny, nieprzyjemny, zapach owoców derenia
Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

... pojawił sie po raz pierwszy w zeszłym roku, 2019.
W tym roku jest jakby łagodniejszy, ale nadal nieprzyjemny.
Zapach ten ujawnił się, gdy zalałam owoce gorącą wodą, w celu zrobienia
soku.
Kilka lat temu robiłam sok z owoców tego derenia, w ten właśnie sposób.
Wyszedł smaczny i aromatyczny.
Co mogło spowodować niejadalność owoców?
Komuś z Was przydarzyło się coś podobnego?

Pozdrawiam Krycha.

2. Data: 2020-10-11 13:13:42

Temat: Re: dziwny, nieprzyjemny, zapach owoców derenia
Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W czwartek, 8.10.2020 o 21:58, Krycha napisała:

> [...]
> Wyszedł smaczny i aromatyczny.
> Co mogło spowodować niejadalność owoców?

Wiek. Stare zgredy "pachną inaczej". W tym przypadku też "inaczej
smakują".

--
Ucz, ucz się polskiego, na łatwe i na trudne dni.

szacowanie wieku drzewa - gdzie w sieci?
Co może robić takie dziury?
trawy fee
Jak wiązać pomidory?
Parch jabłoni