trawy fee

1. Data: 2020-09-02 21:29:19

Temat: trawy fee
Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakieś paskudne trawy zadomowiają się na mojej działce,
w tym na trawniku.
Kłącza maja grubsze niż perz i gorsze do zwalczania niż perz.
Tak to wygląda.

https://photos.app.goo.gl/HKYvWAdQ3e1BpGmM6

Ktoś z Was wie jak z tym walczyć?

Pozdrawiam Krycha.

2. Data: 2020-09-02 22:20:56

Temat: Re: trawy fee
Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W środę, 2.09.2020 o 21:29, Krycha napisała:

> https://photos.app.goo.gl/HKYvWAdQ3e1BpGmM6
>
> Ktoś z Was wie jak z tym walczyć?

Polubić trawy rozmaite. I cieszyć się, że samo rośnie,
gdy śpisz ("ogrodnik śpi, a na działce mu rośnie").

3. Data: 2020-09-10 22:29:25

Od: Dirko <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.09.2020 o 21:29, Krycha pisze:
> [...]
> w tym na trawniku.
> Kłącza maja grubsze niż perz i gorsze do zwalczania niż perz.

Hejka. To mi wygląda na turzyce.

Pozdrawiam!

--
Ja...cki

4. Data: 2020-09-11 22:13:08

Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.09.2020 o 22:29, Dirko pisze:

>     Hejka. To mi wygląda na turzyce.

Nie widzę, abym mogła ją traktować jako ozdobną.
Dla mnie wstrętny chwast w trawniku :-(

Pozdrawiam, Krycha.

5. Data: 2020-09-11 23:33:17

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Krycha napisała:

> Nie widzę, abym mogła ją traktować jako ozdobną.
> Dla mnie wstrętny chwast w trawniku :-(

Kwiat bezimienny jest chwastem; kwiat z nazwą łacińską
zyskuje jakby ostrogi fachowości. Jeśli wyrośnie wam na
zagonku pokrzywa, przyczepcie do niej etykietkę z napisem
"Urtica dioica" i zaczniecie ją szanować, co więcej --
ziemię pod nią spulchnicie i zaprawicie chilijskim nawozem.

Karel Čapek, "Rok ogrodnika", Iskry, Warszawa 1986
("Zahradníkův rok", Československý spisovatel, Praha 1968)

Jarek

PS:
Być może Carex nigra, ale pewny nie jestem.

--
Man gave names to all the animals
In the beginning, in the beginning.

6. Data: 2020-09-14 21:44:47

Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Jarek
>
> PS:
> Być może Carex nigra, ale pewny nie jestem.

Żaden z obrazków Carex nigra nie pasuje do mojej trawy.
Nie wiem jak wyglądałby kwiat, gdybym pozwoliła jej zakwitnąć.
Z liści i korzenia wygląda jak zmutowany perz, dobrze wykarmiony.

Krycha.

7. Data: 2020-09-15 12:19:02

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Krycha napisał:

> Żaden z obrazków Carex nigra nie pasuje do mojej trawy.
> Nie wiem jak wyglądałby kwiat, gdybym pozwoliła jej zakwitnąć.
> Z liści i korzenia wygląda jak zmutowany perz, dobrze wykarmiony.

W takim razie może to jest dobrze wykarmiony perz, a nie żadna turzyca?

--
Jarek

Jak wiązać pomidory?
Parch jabłoni