Re: dziwny problem

51. Data: 2008-10-06 17:31:38

Temat: Re: dziwny problem
Od: "Robakks" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"spit" <s...@N...gazeta.pl>
news:gcd96u$j2$1@inews.gazeta.pl...
> "Robakks" <R...@g...pl>
v.googlegroups.com...

> "Rzecz prawdziwa to rzecz niepowątpiewalna. Kartezjusz" ;-)

A to potrafisz rozróżnić:
myślę o cipce
mam cipkę
Cipka o której myślisz istnieje w Twoich myślach
Cipka którą masz JEST poza umysłem, choć słyszałem o przypadkach,
że niektórzy teoretycy mieli cipki w mózgu :-)
Edward Robak* z Nowej Huty

52. Data: 2008-10-06 17:33:21

Od: "AW" <o...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Robakks" <R...@g...pl> wrote in message
> "Robakks" <r...@w...pl>

> A potrafisz AW-uniu napisać szczerze i uczciwie gdzie są te fałszywe
> pieniądze WSZYSTKIE (oprócz
> moich oczywiście), a więc czy te pieniądze SĄ w obecnej dobie, czy
> ISTNIEJĄ wyłącznie w Twojej
> chorej teorii którą projektujesz w postaci
> importu z Hameryki? ;)
> pozdrawiam cieplunio :)(:
> Edi:)

Zrozum mój drogi Edwardzie,
że mam cię w głębokiej pogardzie
Boś jest istotą nieczystą
idiotą i onanistą.

:-)))

53. Data: 2008-10-06 17:45:52

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <robert.pawlowski4@
> "Robakks" <R...@g...pl>

> Wszystko sprowadza sie do zjawisk w mojej swiadomosci.

Do zjawisk w Twojej świadomości sprowadza się wyłącznie Twój immanentny
świat doznań i wyobrażeń a więc mnemolandia. Jeśli Twój umysł nie odróżnia
nazwy od rzeczy nazywaniej to ja Tobie nie pomogę. Musisz dojść do tego sam.
Zrób tak:
spóść sobie młotek na palec od nogi i napisz co Cię zabolało: palec czy
świadomość. A teraz spóść sobie nazwę na palec i napisz czy bardzo boli. OK?
uszanowanko,
Edward Robak* z Nowej Huty

54. Data: 2008-10-06 18:52:01

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Robakks-A jak naprawde wyglada Mlotek,bo dla muszki bedzie on
nieuchwytny z powodu wielkosci,czyli nie zaistnieje w jej swiadomosci
i nawet nie bedzie sie nazywal mlotek.Powiedz obcokrajowcowi ze mlotek
to kura,a bedzie twierdzil ze upuscil na noge kure.Bo tak mu
zakodujesz w jego swiadomosci.Nastepnie jego naród podbije swiat i od
tej wszyscy beda wbijali gwozdzie kurami.To czlowiek nadaje sens
rzeczom.I chodzi jedynie o sfere wartosciowania,bo jak upuscisz cos na
noge to boli.Ale co upusciles,jak to w sobie wyglada,tego nie wiemy,bo
ograniczeni jestesmy zmyslami,takimi a nie innymi,wiec nie wiadomo jak
wyglada swiat naprawde.Dojrzalosc polega tutaj na skromnosci.Wiem
tylko tyle co mam w glowie.

55. Data: 2008-10-06 21:01:20

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
[...]
______________________________________

A rozróżniasz pomyślenie o upuszczeniu (zamysł) od faktycznego upuszczenia
(realizacja). Przecież od samego pomyślenia, że upuszczasz młotek na nogę
nic Ci się w nogę nie stanie. Do tego by coś Ci się stało w nogę konieczny jest
prawdziwy młotek, a
nie wyobrażenie (iluzja).
Edward Robak* z Nowej Huty

56. Data: 2008-10-06 21:24:57

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "morituri" pisze:
> "Robakks" <R...@i...eu>

> prosze mi raczej odpowiedziec w jaki sposob poznac swiat zewnetrzy majac
> do dyspozycji swiat wewnetrzny tylko

A kto Ci takich głupot naopowiadał o jakichś tajemniczych światach wewnętrnych i
zewnętrznych? Jeśli
widzisz ten tekst - to jest on rzeczywisty.
Z treści (gdy rozumiesz słowa) tworzy się jego odwzorowanie w Twojej psychice.
Tekst na ekranie JEST, a odwzorowanie w psychice ISTNIEJE.
Napisz czego nie rozumiesz. OK?
Edward Robak* z Nowej Huty

57. Data: 2008-10-06 21:35:25

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> psychice.
> Tekst na ekranie JEST, a odwzorowanie w psychice ISTNIEJE.

I znow kolejny rozmowca dojdzie do wniosku ze jestes idiota, po czym
zaczniesz plakac, ze nikt nie kocha a Ty tylko szukasz przyjazni. Pracuj
dalej.

58. Data: 2008-10-07 05:16:43

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...pl>
> "Robakks" <R...@g...pl>

> I znow kolejny rozmowca dojdzie do wniosku ze jestes idiota, po czym
> zaczniesz plakac, ze nikt nie kocha a Ty tylko szukasz przyjazni. Pracuj
> dalej.

Napiszę Ci jak to JEST. :)
W portalu nasza-klasa mam dwa profile: rzeczywisty Edward Robak
i autorski Miłość Ci. W obu tych profilach mam ponad 20.000 Znajomych
a wśród nich ponad 1.000 aktywnych - a więc takich, którzy nie tylko czytają
komentarze, ale także piszą komentarze i listy na skrzynkę.
Tak tworzy się społeczność ludzi miłujących.
Miłować można wiele rzeczy: piękno ciała, piękno ducha i piękno mądrości.
Jeszcze nikt spośród tych 20.000 Znajomych nie napisał do mnie, że
"jestes idiota" natomiast setki osób napisało: "dziękuję, że jesteś przyjacielu".
Wejdź sobie na profil to naocznie się przekonasz.
Epitetów typu "jestes idiota" nie nadają ludzie myślący lecz fanatycy boga Alefa
a więc alefici. Tak są tresowani by wyzywać ludzi - oczywiście nie uzasadniając
prawdziwości swoich wyzwisk i pieniactw. To personalny spam oparty na
paradoksie Epimenidesa, który bez uzasadnienia prawdziwości nazwał
wszystkich mieszkańców Krety przezwiskiem kłamcy.
. . .
"Pracuj dalej" - piszesz, ale moja praca zarówno fizyczna, a więc wklepywanie
tekstów jak i umysłowa, a więc obmyślanie tekstów - nie zależy od Twojego
przyzwolenia. "Pracuj dalej" to polecenie. Masz taką ambicję by wydawać mi
polecenia, więc nie tylko chcesz rządzić społecznością tu zgromadzoną
sugerując przezwiska, ale chcesz rządzić mną wydając polecenia.
Gdyby ktoś z takim tekstem pokazał się na profilu, to dostałby kopa w dupę
i śladu by po nim nie zostało. Tu w Usenecie opanowanym przez alefitów
takie teksty bez treści, ale zawierające insynuacje personalne i polecenia
wydają się być normą tej społeczności. Bezduszne oszołomstwo ćwiczy
makiawelistyczne instrumenty do manipulowania ludźmi.
Są to socjopaci - produkt postmodernizmu schyłkowego, który zostanie wyparty
społecznością ludzi myślących. Mamy epokę informacji! To nieuchronność ewolucji i nic
się nie da
zrobić by utrzymać fałszywe idee. "Król jest nagi". :-)
Re1 - 1 < Re1
do miłego :)
Edward Robak* z Nowej Huty

59. Data: 2008-10-07 08:25:18

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

[ciach placzki]

A nie mowilem?

60. Data: 2008-10-07 11:27:41

Od: "JanB" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Wejdź sobie na profil to naocznie się przekonasz.
> Epitetów typu "jestes idiota" nie nadają ludzie myślący lecz fanatycy boga

Rozumiem, że do mnie pijesz, więc odpowiem.
Używając słowa 'idiota' (nawiasem mówiąc, robię to wyjątkowo rzadko jak na
poziom Twoich postów) nie mam intencji obrażania Cię, ale wskazania Tobie i
innym rozmówcom pewnej Twojej cechy, właściwej idiotom: uporczywego
negowania prawdy.
Odnośnie Twoich 20 000 znajomych na jakimśtam portalu: jeżeli jest wśród
nich choćby jeden z wykształceniem matematycznym lub zbliżonym (nie
wymagajmy za dużo: licencjat z matematyki lub informatyki), któremu
wyłożyłeś całość swoich bzdurnych teorii i on się z nimi choćby w znaczącej
części zgodził, to obiecuję nigdy więcej nie krytykować Twojego bełkotu.

Wiesz, ja naprawdę wierzę, że jesteś w stanie zaprzyjaźniać się z ludźmi i
głosić miłość i przyjaźń itd. Dlatego kolejny raz nalegam: idź stąd i zajmij
się czymś, co Ci wychodzi, a nie bredzeniem o matematyce o której nie masz
zielonego pojęcia.

Re: - 0:57
Przychodzi Lis do Wyborczej
Kohelet 7