dziwny problem z oczami

1. Data: 2002-03-13 14:26:21

Temat: dziwny problem z oczami
Od: Greg S <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Znajoma ma dziwny problem z oczami:
Astygmatyzm 90 stopni +1 diopt.
Patrzac na cokolwiek widzi znieksztalcenia obrazu a raczej zabrudzenia
(wyglada to jak szare nitki, bakterie, kuleczki pod mikroskopem -
podobno z tym najbardziej sie kojarzy). Przy szybkim ruchu oka z jednego
punktu do drugiego znieksztalcenia wykazuja pewna bezwladnosci (mowi ze
cholernie trudno to opisac) ale wyglada to tak jakby taka niby
"bakteria" nie zatrzymywala sie od razu tylko jeszcze troche leciala po
obrazie i stop.
Najbardziej widoczne na jasnym tle np. niebo.
Czy to normalne przy astygmatyzmie?
G.

2. Data: 2002-03-13 14:31:47

Temat: Re: dziwny problem z oczami
Od: Mich <M...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Greg S wrote:

> [...]
> obrazie i stop.
> Najbardziej widoczne na jasnym tle np. niebo.

Hmm...mam podobne objawy w jednym oku. Nie mam jednak astygmatyzmu.
A mam to od czasu kiedys dostala szyszka w oko. I to prawdopodobnie
pozostalosci (uszkodzone naczynka) po uderzeniu. Nic sie niestety z tym nie
da zrobic.

Pozdrawiam
Mich

3. Data: 2002-03-13 15:28:22

Od: Krzysztof Parzyszek <h...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 13 Mar 2002 15:26:21 +0100, Greg S wrote:

> [...]
> podobno z tym najbardziej sie kojarzy). Przy szybkim ruchu oka z jednego
> punktu do drugiego znieksztalcenia wykazuja pewna bezwladnosci

To sie nazywa po angielsku ``eye floaters''. Wiecej informacji
mozesz znalezc na google.

--
<>> h...@i...com <Krzysztof Parzyszek> Visit http://google.com
<<> (E)-N-[(4-Hydroxy-3-methoxyphenyl)methyl]-8-methyl-6

Wczesne objawy ciazy
Bardzo słaba
tabu
zacma i energia promienista