tabu

1. Data: 2002-03-13 00:28:34

Temat: tabu
Od: <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czym waszym zdaniem jest tabu? Czy istnieje ono w dyskusyjnych grupach
internetowych?
Grażyna

2. Data: 2002-03-13 07:54:33

Temat: Re: tabu
Od: "Massai" <t...@b...ids.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czym waszym zdaniem jest tabu? Czy istnieje ono w dyskusyjnych
grupach
> internetowych?
> Grażyna
a bo co, robisz jakieś badania? jesteś dziennikarzem? Wypadałoby
napisać o co chodzi, a nie na zasadzie: "wrzucę pytanie na x list
dyskusyjnych, może dadzą sie podpuścić"...
Średni poziom inteligencji użytkowników usenetu jest daleko wyższy niż
średni poziom inteligencji polskich dziennikarzy...
Pozdro
Massai

3. Data: 2002-03-13 14:23:15

Od: <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Średni poziom inteligencji użytkowników usenetu jest daleko wyższy niż
> średni poziom inteligencji polskich dziennikarzy...

Nie, nie jestem dziennikarzem. A dlaczego sądzisz, że nie mogę być po prostu
ciekawa, jak inni ludzie widzą zjawisko zanikającego (moim zdaniem) tabu? Czy
jest w tym coś nienaturalnego, gdy pytam o to ludzi, którzy interesują się
dziedzinami wiedzy, w których do niedawna istniało tabu, i to nie jedno
Grażyna
PS. Co do Twojej oceny średniego poziomu... to całkiem się z Tobą zgadzam
zgadzam

4. Data: 2002-03-16 21:01:41

Od: "malgorzata" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grażynko,
co ma medycyna do tabu.....moze warto odwiedzić grupy filozofów,lub
teologów?.........

5. Data: 2002-03-17 00:34:53

Od: <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Grażynko,
> co ma medycyna do tabu.....moze warto odwiedzić grupy  filozofów,lub
> teologów?.........

Czy nie ma tematów, o których się nie mówi w środowisku medycznym, ani słów,
których się unika? Myślałam, że są...
Grażyna

6. Data: 2002-03-22 17:42:02

Od: "I.Tichy" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora