dziwny sen ..

1. Data: 2005-05-14 23:06:40

Temat: dziwny sen ..
Od: "A.W" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Moje pytanie moze sie wydac wiekszosci smieszne i licze sie z tym...ale
zaryzykuje :)
Od jakiegos czasu mam dziwny sen...tzn.krotkie drzemki (np.przy slabym
filmie),sni mi sie,ze spadam ze schodow...(lub schoda),jest lek...trudno
mi to opisac ale wtedy sie wybudzam.
Nie przywiazywalam do tego wczesniej zadnej wagi ale to juz ktorys
raz... czy to moga byc jakies zaburzenia nerwowe? Ogolnie sypiam
b.dobrze...ale czasami tak mi sie zdarza..ostatnio czesciej.
Dodam,ze mialam ten miesiac bardzo stresujacy i b.nerwowy...zastanawia
mnie czy to nie jest jakis skutek uboczny :)

Pozdrawiam
A.W

1. Data: 2005-05-15 08:04:05

Temat: Re: dziwny sen ..
Od: "stokrotka" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może warto zadbać o serduszko?

1. Data: 2005-05-15 08:27:30

Od: _ValteR_ <s...@n...thx> szukaj wiadomości tego autora

*A.W* wrote in <news:d6609o$21r$1@opal.futuro.pl> :

> Dodam,ze mialam ten miesiac bardzo stresujacy i b.nerwowy...zastanawia
> mnie czy to nie jest jakis skutek uboczny :)

sny można indukować - i nie mają żadnego związku z "przewidywaniem
przyszłości".

--
Jeśli mówisz do boga - to jest modlitwa.
Jeśli bóg mówi do Ciebie - to nazywa się schizofrenia paranoidalna.

1. Data: 2005-05-15 09:07:41

Od: "stokrotka" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> sny można indukować
Co to znaczy?

stokrotka

1. Data: 2005-05-15 09:11:27

Od: HardStyler <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

stokrotka napisał(a):

> Co to znaczy?
Szukaj haslo transformator. On dziala na zasadzie indukcji ;)))

Pzdr,
HS.

1. Data: 2005-05-15 09:18:41

Od: _ValteR_ <s...@n...thx> szukaj wiadomości tego autora

*stokrotka* wrote in <news:024b.00000c87.4287115d@newsgate.onet.pl> :

> Co to znaczy?

wywołać se określonu sen - w Japonii mają nawet sprzedawać odpowiednie
urządzenie za pare dobrych $$$.

1. Data: 2005-05-15 10:24:39

Od: Pawel Kmiecik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"A.W" napisał(a):

> [...]
> Nie przywiazywalam do tego wczesniej zadnej wagi ale to juz ktorys
> raz... czy to moga byc jakies zaburzenia nerwowe?

Byc moze Twoja podswiadomosc chce Ci cos przekazac.
Sprobuj pomyslec co moze dla Ciebie symbolizowac owo spadanie ze
schodow.
--
Name db 'Pawel Kmiecik',0

1. Data: 2005-05-15 11:57:20

Od: "anka_adso" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "A.W" <d...@w...pl> napisał w wiadomości news:
> sni mi sie,ze spadam ze schodow...

Według pana Z.F. wchodzenie/schodzenie ze schodów w snach symbolizuje chęć
uprawiania sexu :) Skoro Ty z nich spadasz to może... masz bardzo nieodpartą
ochotę na ekstremalny i niebezpieczny sex (wiesz, taki z możliwością
złamania karku jak przy spadaniu ze schodów ;). A że czujesz lęk... hm,
każdy czułby lęk przed spotkaniem z ludzką modliszką! ;)

pozdrawiam i miłych snów życzę :)
Anka

1. Data: 2005-05-15 11:59:44

Od: "A.W" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pawel Kmiecik napisał(a):

> Byc moze Twoja podswiadomosc chce Ci cos przekazac.
> Sprobuj pomyslec co moze dla Ciebie symbolizowac owo spadanie ze
> schodow.

:) otoz nic ...
pozdr
A.W

1. Data: 2005-05-15 12:02:23

Od: "A.W" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

_ValteR_ napisał(a):

> wywołać se określonu sen - w Japonii mają nawet sprzedawać odpowiednie
> urządzenie za pare dobrych $$$.

mam rozumiec to w ten sposob,ze myslac o tym snie sama go wywołuje?
bo to mialoby sens...tzn. mam sie nie przejmowac? :)

pozdr
A.W

Charakter spoleczny a rola terapeuty
Dziwne uczucie podczas zasypiania