dzownice kalifornijskie

1. Data: 2002-05-09 14:56:26

Temat: dzownice kalifornijskie
Od: "Michal Pierzchalski" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
prosze o informacje gdzie mozna kupic gromadke dzownic kalifornijskich.
Nie chodzi o wedkowanie lecz zjadanie odpadkow i domowa produkcje
nawozu.

Okolice Warszawy lub wysylka poczta.

pozdrawiam
Michal Pierzchalski
f...@p...onet.pl

2. Data: 2002-05-09 16:50:23

Temat: Re: dzownice kalifornijskie
Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Pierzchalski" <f...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:abe2ri$nqt$1@news.onet.pl...
> Witam,
> prosze o informacje gdzie mozna kupic gromadke dzownic kalifornijskich.
> Nie chodzi o wedkowanie lecz zjadanie odpadkow i domowa produkcje
> nawozu.

A ja tam robali nie lubię!
A na zjadanie odpadków i na domową produkcję nawozu lepiej zacząć się
zadawać z grupą pl-rec-kuchnia!
Pozdrawiam :-)
Janusz

3. Data: 2002-05-09 18:50:15

Od: "Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Podobno Wietnamczycy maja lepszego robala. Przerabia dziennie 1kG
wszystkiego! Juz sieinteresuja nim Amerykanie.
Jak chcesz to poszukam w swoich zapiskach. Tylko ostrzegam... !

GRZEGORZ

4. Data: 2002-05-09 18:55:51

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski wrote:
> A na zjadanie odpadków i na domową produkcję nawozu lepiej zacząć się
> zadawać z grupą pl-rec-kuchnia!
> Pozdrawiam :-)
> Janusz

Oj, ale sie rozochociles! Zaraz ktos z kuchni przyleci i walnie cie
sciera za takie gadanie :)))

MB

5. Data: 2002-05-09 19:38:33

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oj, ale sie rozochociles! Zaraz ktos z kuchni przyleci i walnie cie
> sciera za takie gadanie :)))

Właśnie to zrobiłaś, sam miałem ochotę go trzepnąć.
;-)))

--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Don't be fooled. If something sounds too good to be true, it probably
is."

6. Data: 2002-05-09 19:39:49

Temat: Jaja sobie robita...
Od: "miro" <m...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

...a człek pomocy szuka (:-))
Użytkownik "Magdalena Bassett" <m...@w...net> napisał w wiadomości

Kupiłem 2 lata temu te glizdy u:
Lucyna i Sławomir Siudzińscy
05-520 Konstancin Jeziorna
tel: (022) 716 00 60, albo 0501 20 18 59, fax: (022) 716 00 61 (tak było 2
lata temu..)
E-mail: s...@w...com.pl

Glizdy czują się doskonale, jest ich coraz więcej, karmią mi całe okoliczne
ptactwo (i przyciągają krety...(:-(( ), oraz - przede wszystkim - pracują
skutecznie w kompostowniku. Nawet zimą (:-)). I rozłażą się dookoła
oczywiście.

Pozdrufki, miro

7. Data: 2002-05-10 06:34:15

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

> Właśnie to zrobiłaś, sam miałem ochotę go trzepnąć.

No za co??? Za co??? :-(((((
Że prawdę gadam w bawełnę nie owijając i z życzliwości radzę?
A tu od razu ze ścierą lecą zamiast po ludzku przejść hi!hi! na Pan. :-)))
Moją wypowiedź w tym wątku jestem w stanie uzasadnić i jej prawdziwość
udowodnić! :-))))

Pozdrawiam :-)
Janusz

8. Data: 2002-05-10 12:21:39

Od: "Ana" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> A tu od razu ze ścierą lecą zamiast po ludzku przejść hi!hi! na Pan. :-)))
> Moją wypowiedź w tym wątku jestem w stanie uzasadnić i jej prawdziwość

A wszystko przez to ze nikt na kuchni nie znal przepisu na tort winogronowy
... ;-)
Pozdrawiam
AniaK

9. Data: 2002-05-10 13:44:54

Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Adres producenta jest na stronie naszej grupy. Napisal tam tez pare slow o
swoich dzdzownicach http://ogrody.agrosan.pl/

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski

10. Data: 2002-05-10 14:01:44

Temat: Odp: dżdżownice kalifornijskie
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Michal Pierzchalski" <f...@p...onet.pl> napisał w
> wiadomości news:abe2ri$nqt$1@news.onet.pl...
>
> A ja tam robali nie lubię!

Nawet sympatycznych dżdżownic nie-kalifornijskich? A kto Ci ziemię pod
winorośla użyźnia, co?
A propos, a gdzie "nasz" robal?
Pozdrawiam, Basia.

Aranżacja ogrodów