e psycholodzy : napiszcie mi jakas gierke psychologiczna !!

1. Data: 2003-01-23 13:48:25

Temat: e psycholodzy : napiszcie mi jakas gierke psychologiczna !!
Od: "TaZaN" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

bardzo bym prosil o jakas gierke psychologiczna znam pare ale juz mi sie
znudzily wiec jesli mogeprosic bylbym rad. pracuje troche z dziecmi i
chcialbym z nimi sie w cos takiego pobawic :P)) pozdrawiam

tazan

1. Data: 2003-01-23 15:30:34

Od: "Oliwia" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>bardzo bym prosil o jakas gierke psychologiczna znam pare ale juz mi sie
>znudzily wiec jesli mogeprosic bylbym rad. pracuje troche z dziecmi i
>chcialbym z nimi sie w cos takiego pobawic :P)) pozdrawiam

A w co sie z dzieciakami bawisz teraz?

Oliwia

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-01-23 16:35:28

Od: "d.v." <d...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

a od kiedy dzieci bawia sie gierkam,i psychologicznymi?

1. Data: 2003-01-23 18:32:30

Od: "Ataga" <g...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "TaZaN" <t...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> znudzily wiec jesli mogeprosic bylbym rad. pracuje troche z dziecmi i
> chcialbym z nimi sie w cos takiego pobawic :P)) pozdrawiam

No wlasnie. Jakie znasz zabawy? Mafie? Ciasteczka cynamonowe? Slepca?

Jesli nie byles na tej stronie to polecam=> http://www.setman.com/ z zabaw
widzialam tam tylko mafie ale strona jest fantastyczna

1. Data: 2003-01-30 13:25:03

Od: "Michal Kucharski" <m...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

a to istnieja takie ??
tao ja poprosze jakies namiary na takowe...
link do targania albo coś ??

1. Data: 2003-01-30 13:40:57

Od: "Bacha" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal K. napisał w wiadomości news:b1b993$1ds9$1@news2.ipartners.pl...

> a to istnieja takie ??
> to ja poprosze jakies namiary na takowe...
> link do targania albo coś ??

Salonowiec.
Rozwija intuicję.

Bacha. ;)

koniec schizaofrefijj(moral)
doły i padoły
Re: samobójstwo po programie TVN
ntg, przepraszam ale może...
Dziwna sytuacja - dalej jest zainteresowana ?