eau fraiche...?

1. Data: 2004-06-04 16:29:54

Temat: eau fraiche...?
Od: "Lady Huncwot" <l...@W...autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny czy eau fraiche będzie tej samej "mocy" co woda toaletowa?
Jest na to jakaś ogólna zasada czy to nazwa dowolnie wybrana przez
producenta (poza ogólnym podziałem "mocy" perfum, edp, edt itd.)?
Krążę wokół Armani Sensi White Notes... ale chciałabym coś o trwałym
zapachu.

LH

1. Data: 2004-06-10 19:56:11

Temat: Re: eau fraiche...?
Od: "Lady Huncwot" <l...@W...autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lady Huncwot" <l...@W...autograf.pl> napisał w
wiadomości news:c9q81t$cdr$1@news.onet.pl...
> [...]
> producenta (poza ogólnym podziałem "mocy" perfum, edp, edt itd.)?
> Krążę wokół Armani Sensi White Notes... ale chciałabym coś o trwałym

Odpowiem sama sobie, bo sprawdziłam w perfumerii - Armani Sensi White Notes
(eau fraiche właśnie) ma z tyłu naklejkę z polskim opisem "woda toaletowa".
LH

Kraków- gdzie sklepy z odzieza ciazowa
trwala, dlugie wlosy, Wroclaw?
Podkład Dior