ebay-druty bambusowe i nie tylko

11. Data: 2006-03-15 08:17:27

Temat: Re: ebay-druty bambusowe i nie tylko
Od: Pat <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 15 Mar 2006 09:13:12 +0100, kroowka <k...@g...pl>
napisał(a):

>note: The retailing price of them is EUR80!!
>
>Co znaczy Zauważ: Ich cena detaliczna wynosi 80 euro!!!
>
>no i teraz nie wiem, czy piszą to, zeby nas zszokowa, że normalnie taki
>komplet kosztuje 80 euro, a oni chcą nam sprzedać za 1, czy chodzi o to,
>ze przy hurtowych zamówieniach cena jest 0,99euro a przy detalicznych
>80euro. Podejrzliwa jestem, nei wiem czy wszystko dobrze rozumiem, ale
>nawet jakby całe było po polsku z taką ceną to bym była podejrzliwa :)

Na 99% chodzi o zwabienie klientów:) Cena detaliczna jest swoją drogą
dość zawyżona, bo te druty w hongongu na taśmie robią małe chińskie
dzieci i koszt ich wytworzenia wynosi pewnie koło 0,5 EUR:/

teraz jeszcze przyszło mi do głowy, że cena może dotyczyć jednego
kompletu (pary), mimo, że w opisie aukcji nie ma, że sprzedają na
sztuki...

pzdr.

Pat
=====
"Szanuj polską kobietę, która zapładnia ducha i daje nowe życie" - 10 przykazań PPN

12. Data: 2006-03-15 10:58:35

Od: "małgorzata " <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapytaj czy jest możliwość zakupienia np. 10 kompletów i jaka byłaby wtedy
cena wysyłki.Też jestem chętna.
Najlepiej by było gdyby rzeczywiście jedna kupiła i potem je rozsyłała.
Małgorzata

13. Data: 2006-03-15 11:31:11

Od: Pat <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 15 Mar 2006 10:58:35 +0000 (UTC), "małgorzata "
<m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

>Zapytaj czy jest możliwość zakupienia np. 10 kompletów i jaka byłaby wtedy
>cena wysyłki.Też jestem chętna.

Ok, wysłałam zapytanie o to, czy cena dotyczy jednej pary drutów czy
całego zestawu, o to, czy koszt wysyłki za dodatkowy zestaw jest stały
niezależnie od liczby kupionych zestawów oraz czy istnieje możliwość
negocjacli gdybyśmy kupowały np. 10 zestawów.

Ponieważ sprzedający wystawia druty na wszystkich ebayach świata:),
żeby uniknąć wątpliwości pytam o te, które ma na ebayu brytyjskim:
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item
=8267678673

No i czekamy na odpowiedź.

pzdr.

Pat
=====
"Szanuj polską kobietę, która zapładnia ducha i daje nowe życie" - 10 przykazań PPN

14. Data: 2006-03-15 12:57:07

Od: "y...@g...pl " <y...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

15. Data: 2006-03-15 13:02:35

Od: "HaNo" <z...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pat" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Ponieważ sprzedający wystawia druty na wszystkich ebayach świata:),
> żeby uniknąć wątpliwości pytam o te, które ma na ebayu brytyjskim:

Jeśli odpowiedzą, że to cena hurtowa to warto by się spytać od ilu kompletów
zaczyna się u nich hurt, czy cały komplet to juz hurt?

16. Data: 2006-03-15 13:05:25

Od: "HaNo" <z...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "y...@g...pl " <y...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
wiadomości news:dv92v3$263$1@inews.gazeta.pl...

=8267678673

> przykazań

Ale których: prostych, na żyłce czy może szydełka?

17. Data: 2006-03-15 13:09:26

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 15 Mar 2006 07:03:38 +0100, Pat <p...@w...pl>
wrote:

>Chciałabym tylko zauważyć, że wysyłają z Hongkongu i cena wysyłki to
>13 Euro lub 9 GBP. Ale rzeczywiście cena za produkt obejmuje 15 par
>drutów.
>
>pzdr.
>
>Pat
>=====
>"Szanuj polską kobietę, która zapładnia ducha i daje nowe życie" - 10 przykazań PPN

Mam te druty, one juz kraza niejako od jakiegos czasu, ja - w
stosunku do tej zakonczonej ceny - przeplacilam, bo to aukcje.
Druty maja bardzo fajna miekka zylke, ktora nie jest strasznie
zywa i kreci sie jak wsciekla. calosc pakunku zawiera tez papier
scierny, bo w miejscu, dgzie druty spotykaja sie z zylka jest
odrobine nierowno, co na pewno ma znecznie w szlachetnych i
cienkich wloczkach. na razie odlozylam cienkie, bo mi sie
spieszylo a sa bardzo ostre i trzeba je nieco stepic i te
zadziorki i zaczelam robic gruby szlaik na chyba 9tkach. sa bez
zarzutu.
ale mnei sie i tak marza bamboo interchangeable....zestaw ma
kilka dlugosci zylek i zestaw samych drutow...tylko cena powala -
na ebay.com sa i nie tylko , cena waha sie za same druty od 75 do
100 dolarow USA (w sklepie)...no i marza sie tez drewniane
(brzozowe) birch/normandy...ale w sumie, jak sie ma dobre
aluminiowe, wysluzone, gladkie, ktorych wage zna sie i wie sie,
jak je trzymac - to nic tych staroci nie przebije
:))...oczywiscie, o ile nie waza tony bo wtedy bambusy wygrywaja
walkowerem :PP

Pierz, co ma drutow a drutow
K.T. - starannie opakowana

18. Data: 2006-03-15 13:27:54

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 15 Mar 2006 09:13:12 +0100, kroowka <k...@g...pl>
wrote:

> [...]
>
>Chętna jestem jeśli wszystko jest oki, tylko kupic nie mam jak bo karta
>u mnei tylko bankomatowa, a nie kredytowa :(

Na ebay sprzedajacy placi oplaty, ktore sa zwiazane z koncowa
cena przedmiotu. Wtedy sobie odbijaja na wysokiej przesylce (ta z
H-K jest zawyzona, ale i tak wychodzi tanio...). Cena poczatkowa
aukcji jest 0.99, co nie znaczy przeciez ze to i koncowa...jak
koncowa to baaardzo dobrze. Auckcje sa na cale komplety. Nawet w
ich ebayowym sklepie nie ma "Kup Teraz" - wszystko jest jako
aukcje. cos geldza metnie o tanszej wysylce, jak wiecej niz jeden
komplet, raczej proponuje napisac i sie zapytac ile by kosztowala
wysylka np 5 kompletow i czy osoba sprzedajacy by sie godzila na
opzonienie w platnosci, jesli aukcje nie koncza sie w tym samym
czasie...a najlepiej wo gole wytlumaczyc dlaczego, tzn , ze jest
grupa zaprzyjaznionych robotkowiczek, ktore sa zainteresowane
drutami/szydelkami, chca kupic sporo, zaosczedzic na wysylce. I
tyle.

Pierz, co wlasnie zrobil sporo kasy na ebayu (sprzedalam 17
wloczek!!!!! slowo daje! I juz mi lepiej!!)
K.T. - starannie opakowana

19. Data: 2006-03-15 13:28:45

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 15 Mar 2006 09:17:27 +0100, Pat <p...@w...pl>
wrote:

> [...]
>=====
>"Szanuj polską kobietę, która zapładnia ducha i daje nowe życie" - 10 przykazań PPN

To JEST za konmplet - mam taki przed soba. Nota bene wyslali
bardzo syzbko

pierz, druciany
K.T. - starannie opakowana

20. Data: 2006-03-15 13:29:43

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 15 Mar 2006 10:58:35 +0000 (UTC), "małgorzata "
<m...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

> [...]
>cena wysyłki.Też jestem chętna.
>Najlepiej by było gdyby rzeczywiście jedna kupiła i potem je rozsyłała.

Z tego, co ja widze, to wszystko jest na aukcjach, wiec trzeba
czekac...ALE zapytac prywatnie nie zaszkodzi

pierz
K.T. - starannie opakowana

I taki jest finał NIESPODZIANKI - przeczytajcie.
Bliźniak
zegary
kupiony schemat Jan Paweł II
ABC - czyli KROK PO KROKU