Re: ebay-druty bambusowe i nie tylko

From: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk>
Newsgroups: pl.rec.robotki-reczne
Subject: Re: ebay-druty bambusowe i nie tylko
Date: Wed, 15 Mar 2006 13:27:54 +0000

On Wed, 15 Mar 2006 09:13:12 +0100, kroowka <k...@g...pl>
wrote:

>Ja napisałam z pytaniem czy można kupić tylko jeden komplet i czy on na
>prawde cały kosztuje 0,99. Bo przy każdej aukcji widzę tego typu dopisek:
>
>note: The retailing price of them is EUR80!!
>
>Co znaczy Zauważ: Ich cena detaliczna wynosi 80 euro!!!
>
>no i teraz nie wiem, czy piszą to, zeby nas zszokowa, że normalnie taki
>komplet kosztuje 80 euro, a oni chcą nam sprzedać za 1, czy chodzi o to,
>ze przy hurtowych zamówieniach cena jest 0,99euro a przy detalicznych
>80euro. Podejrzliwa jestem, nei wiem czy wszystko dobrze rozumiem, ale
> [...]

Na ebay sprzedajacy placi oplaty, ktore sa zwiazane z koncowa
cena przedmiotu. Wtedy sobie odbijaja na wysokiej przesylce (ta z
H-K jest zawyzona, ale i tak wychodzi tanio...). Cena poczatkowa
aukcji jest 0.99, co nie znaczy przeciez ze to i koncowa...jak
koncowa to baaardzo dobrze. Auckcje sa na cale komplety. Nawet w
ich ebayowym sklepie nie ma "Kup Teraz" - wszystko jest jako
aukcje. cos geldza metnie o tanszej wysylce, jak wiecej niz jeden
komplet, raczej proponuje napisac i sie zapytac ile by kosztowala
wysylka np 5 kompletow i czy osoba sprzedajacy by sie godzila na
opzonienie w platnosci, jesli aukcje nie koncza sie w tym samym
czasie...a najlepiej wo gole wytlumaczyc dlaczego, tzn , ze jest
grupa zaprzyjaznionych robotkowiczek, ktore sa zainteresowane
drutami/szydelkami, chca kupic sporo, zaosczedzic na wysylce. I
tyle.

Pierz, co wlasnie zrobil sporo kasy na ebayu (sprzedalam 17
wloczek!!!!! slowo daje! I juz mi lepiej!!)
K.T. - starannie opakowana