Re: ebay-druty bambusowe i nie tylko

Data: 2006-03-15 13:09:26
Temat: Re: ebay-druty bambusowe i nie tylko
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk>

On Wed, 15 Mar 2006 07:03:38 +0100, Pat <p...@w...pl>
wrote:

>Chciałabym tylko zauważyć, że wysyłają z Hongkongu i cena wysyłki to
>13 Euro lub 9 GBP. Ale rzeczywiście cena za produkt obejmuje 15 par
>drutów.
>
>pzdr.
>
>Pat
>=====
>"Szanuj polską kobietę, która zapładnia ducha i daje nowe życie" - 10 przykazań PPN

Mam te druty, one juz kraza niejako od jakiegos czasu, ja - w
stosunku do tej zakonczonej ceny - przeplacilam, bo to aukcje.
Druty maja bardzo fajna miekka zylke, ktora nie jest strasznie
zywa i kreci sie jak wsciekla. calosc pakunku zawiera tez papier
scierny, bo w miejscu, dgzie druty spotykaja sie z zylka jest
odrobine nierowno, co na pewno ma znecznie w szlachetnych i
cienkich wloczkach. na razie odlozylam cienkie, bo mi sie
spieszylo a sa bardzo ostre i trzeba je nieco stepic i te
zadziorki i zaczelam robic gruby szlaik na chyba 9tkach. sa bez
zarzutu.
ale mnei sie i tak marza bamboo interchangeable....zestaw ma
kilka dlugosci zylek i zestaw samych drutow...tylko cena powala -
na ebay.com sa i nie tylko , cena waha sie za same druty od 75 do
100 dolarow USA (w sklepie)...no i marza sie tez drewniane
(brzozowe) birch/normandy...ale w sumie, jak sie ma dobre
aluminiowe, wysluzone, gladkie, ktorych wage zna sie i wie sie,
jak je trzymac - to nic tych staroci nie przebije
:))...oczywiscie, o ile nie waza tony bo wtedy bambusy wygrywaja
walkowerem :PP

Pierz, co ma drutow a drutow
K.T. - starannie opakowana