Re: echinaceae i zenszen przy podejrzeniu boreliozy

From: "LEW" <p...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: echinaceae i zenszen przy podejrzeniu boreliozy
Date: 5 Oct 2007 18:38:29 +0200

> oj, nie nie nie. Oni zarabiają 1500 zł, zaś siła nabywcza ich zarobków to

oj nie nie nie oni zarabiają niestety minimalną ustawową - byly jakies
strajki moze cos sie zmienilo - gdyby ziomkowie z wyszszych szczebi
mogli ich poganiac batem to by ich poganiali - moj ojciec twierdzi ze
to działa na zasadzie piramidy koleś wyżej 'pogania' tych niżej jakby
'nie w swoim imieniu' a w imieniu 'kogos z góry' albo też 'zasad z góry'
(typu wydajnosc, efektywnosc) a ten ktoś z góry twierdzi ze nikogo nie
pogania i wszystko jest dla wszystkich ok - mimo ogolnego fabrycznego
zezwierzęcenia.

Ale powiedzialem nie lubie o tym pisać bo to jest pisanie nie w
moja ulubiona stronę ;-) Nie chce mi sie tego tłumaczyć - po prostu
krótko mowiac taka polityczna dysputa odbiera mi rozum (zastępując
go adrenaliną lub czyms takim). W moją stronę to by bylo np pozastanawiac
sie czy tacy ludzie co to wywierają taka presję na innych wierząc
ze tak trzeba pojdą do piekła czy też nie a jak nie to gdzie albo przede
wszystkim czy sam nie robie takich błędów jak tamci (albo analogicznych)
oraz ze powinienem o tym pomysleć i wyciągnąć dla siebie jakieś 'wnioski'
- ale obecnie jestem troszkę stłumiony - też głównie przez pracę.

Ale moze twoje (nic nie warte moim zdaniem) wypowiedzi polityczne
nauczyly mnie mimo wszystko jednej rzeczy albo poddaly do myslenia
o tym ze prawicowe podejscie jest podejsciem bardziej pragmatycznym
lewicowe bardziej idealistycznym - to duza zaleta strony prawicowej
jesli tak generalnie by bylo a moze tak byc (i w tym bym sie z toba
zgodził) ale to by popierać kare smierci, cięzki kapitalizm
ograniczenia swobody i wiele tych innych okropnych rzeczy - to
'powazna przesada'. :-/ Nie chce mi sie o tym mowić, jest to cholernie
nudne, polityki jest i tak za duzo, zle robi na głowę itp.

rzyg, blew (ziew)

js