e...@g...pl

1. Data: 2004-09-28 20:43:29

Temat: e...@g...pl
Od: e...@g...pl (e...@g...pl) szukaj wiadomości tego autora

http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.s
ci.psychologia&aid=32840263

1. Data: 2004-09-28 20:45:47

Temat: Re: e...@g...pl
Od: "ksRobak" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"e...@g...pl"
news:cjcidh$esa$1@nemesis.news.tpi. pl...

> http://niusy.onet.pl/niusy.html?
t=artykul&group=pl.sci.psychologia& aid=32840263

CIACH ?

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2004-09-28 20:48:53

Od: "Przemyslaw Debski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik <e...@g...pl> napisal w wiadomosci

http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.s
ci.psychologia&aid=32840263

A tam:

<--->
"silvio manuel" <S...@p...onet. pl>
news:cirhgq$dsg$1@atlantis.news.tpi .pl
> "ksRobak" <e...@v...pl>
> news:3b36.0000010b.414dad46@newsgat e.onet.pl...

>>> vonBraun

> [...]
> Barometr tak jak i kasownik nie sa swiadome niczego, poniewaz nie
> maja swiadomosci. Wskaz to, ze materia nieozywiona posiada
> percepcje. Rozszerzalnosc liniowa metali pod wplywem ciepla wcale
> nie jest percepcja (chyba, ze metaforycznie). A tak przy okazji
> barometr i kasownik to nic innego, jak przedluzenia ludzkich
> zmyslów i umyslu (tak samo jak i wszystkie inne urzadzenia i
> narzedzia jakie tworzy).
> Swiadomosc to synonim zycia.
>
> silvio
>
> P.S. Czy swiadomosc nieswiadomosci tez jest

chech,, "silvio"
determinizm jest FAKTEM bowiem gdy polozysz odwaznik na wage
to waga sie wychyli.
Barometr i kasownik sa swiadome bowiem reaguja na zewnetrzne
zmiany.
Swiadomosc a percepcja to dwa rózne pojecia: swiadomosc jest
pojeciem fizycznym a percepcja psychicznym.
Sadze, ze niezbyt dokladnie potrafisz rozdzielic swiadomosc
od samoswiadomosci a samoswiadomosc od WIEDZY o wlasnym JA.
e...@w...pl
<--->

Co powiesz Robaku na cos takiego - ~"Wlasnie Ci odpisuje, ale tak naprawde
nie mam zielonego pojecia oczym bedzie traktowac moje kolejne zdanie -
dowiem sie gdy przeczytam co Ci odpisalem" - ja tak mam - powaznie.

na post po zbóju zaprosil
P.D.

1. Data: 2004-09-28 21:43:28

Od: "tren R" <t...@s...wupe.pl> szukaj wiadomości tego autora

takie litery jak w<news:cjcidh$esa$1@nemesis.news.tpi.pl> świadczą kurna o
<e...@g...pl>, a tam między innymi:

> http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.s
ci.psychologia&aid=328
> 40263

to ciekawe że mój mks sie odezwał przy otwieraniu tego linka..

--
Czy jesteś zazdrosny, że Głosy mówią tylko do mnie?

http://trener.blog.pl

1. Data: 2004-09-28 23:15:06

Temat: Re: ed r...@g...pl
Od: "ksRobak" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Przemyslaw Debski" <p...@g...pl>
> [...]

> naprawde nie mam zielonego pojecia oczym bedzie traktowac moje
> kolejne zdanie - dowiem sie gdy przeczytam co Ci odpisalem" - ja

to się nazywa: nieodparta potrzeba (przymus wewnętrzny) ;)
\|/ re:

1. Data: 2004-09-29 09:04:05

Od: "silvio manuel" <S...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ci.psychologia&aid=32840263

> chech,, "silvio"
> determinizm jest FAKTEM bowiem gdy polozysz odwaznik na wage

Tylko w miejscu, gdzie istnieje odpowiednia grawitacja. Nie jestes w stanie
okreslic gdzie ta odpowiednia grawitacja sie konczy a jedynie oszacowac.
Poza tym wziac nalezy pod uwage JAK w polu grawitacji taki odwaznik sie
zachowa a do tego trzeba uwzglednic X czynników. Ale same czynniki to jedno
a zaleznosci miedzy czynnikami to drugie.
Narysuj szescioka. Ma on 6 (A,B,C,D,E,F) wierzcholków i 6 (a,b,c,d,e,f)
boków. Niech wierzcholki beda obiektami. Badamy obiekt A. Niech bedzie on
polaczony z pozostalymi wierzcholkami zaleznosciami (15 zaleznosci). Niech
kazda zaleznosc bedzie polaczona z kazda zaleznoscia jedna podzaleznoscia. A
teraz nalezy to wszystko uruchomic. Kazdy obiekt zaczyna sie zmieniac. Kazda
zaleznosc i podzaleznosc zaczyna sie zmieniac. Tak wiec badajac obiekt A
nalezy wziac pod uwage obiekty B,C,D,E,F oraz zaleznosci jakie miedzy nimi
wystepuja a robiac to wszystko nalezy widziec calosc jako ruchomy proces.
Z mojego punktu widzenia Twój argument o odwazniku i wadze jest owszem w
warunkach ziemskich sluszny ale w kwestii przesadzajacej o istnieniu badz
nieistnieniu determinizmu jest trywialny. Jezeli móglbym sprecyzowac mój
poglad na determinizm to powiedzialbym, ze w przyrodzie jest prawo przyczyny
i skutku ale calkowita przewidywalnosc (o ile istnieje) daleko wykracza poza
obszar pojmowalnosci czlowieka. Przy tzw. ostatecznym ustalaniu czegos nie
da sie operowac nieskonczonosciami (z oczywistych wzgledów).

> Barometr i kasownik sa swiadome bowiem reaguja na zewnetrzne
> zmiany.
> Swiadomosc a percepcja to dwa rózne pojecia: swiadomosc jest
> pojeciem fizycznym a percepcja psychicznym.

To nie sa zadne pojecia ale fakty, zjawiska. I mówie Ci, predzej zjemy
wlasne ogony niz co kolwiek tutaj zdefiniujemy. Ja nie przypisuje
swiadomosci materii nieozywionej, poniewaz ta cechuje biernosc (jest owszem
w ruchu ale tak samo jak platek sniegu). Zycie charakteryzuje sie wieksza
organizacja, wola przetrwania oraz czyms co ja nazywam zamierzaniem. I to
wlasnie sa cechy swiadomosci. Swiadomosc to zdolnosc (przynajmniej
teoretyczna) do NIEbycia lisciem na wietrze. I tutaj kluczowa role pelni
percepcja jako okno na swiat dla swiadomosci. Dlaczego uwazasz, ze
swiadomosc to pojecie fizyczne a percepcja psychiczne a nie na odwrót. Albo
dlaczego obydwa nie maja byc fizyczne i psychiczne jednoczesnie. Moze nie
uwzgledniasz przy tym wszystkim interpretacji percepcji (i jej skutków).

> Sadze, ze niezbyt dokladnie potrafisz rozdzielic swiadomosc
> od samoswiadomosci a samoswiadomosc od WIEDZY o wlasnym JA."

Ale po co to rozdzielac ? Albo inaczej - po co nadawac rozdzieleniu az takie
znaczenie jak ma to miejsce u Ciebie ? Przeciez patrzenie na szczegól (co do
nie tylko jakosci ale i istnienia nie mozesz byc pewien w 100%) jest tak
samo wazne jak patrzenie na ogól. A ogól to nie tylko X szczególów ale i X^X
wzajemnych zaleznosci.
"Zdrowy organizm zyje i funkcjonuje. Tylko chory zastanawia sie nad soba" -
pamietasz z jakiego to filmu ?

> e...@w...pl

silvio

1. Data: 2004-09-30 12:30:08

Od: "tren R" <t...@s...wupe.pl> szukaj wiadomości tego autora

takie litery jak w<news:cjclf8$ibl$1@atlantis.news.tpi.pl> świadczą kurna
o <tren R>, a tam między innymi:

psychologia&aid=328

> to ciekawe że mój mks sie odezwał przy otwieraniu tego linka..

mks dał dupy

--
"Dla człowieka niedojrzałego znamienne jest, że pragnie on wzniosle umrzeć
za jakaś sprawę; dla dojrzałego natomiast - że pragnie skromnie dla niej

1. Data: 2004-09-30 14:42:48

Od: e...@g...pl (ksRobak) szukaj wiadomości tego autora

"tren R" <t...@s...wupe.pl>
> "tren R" <t...@s...wupe.pl>

http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.s
ci.psychologia&aid=32840263

> mks dał dupy

wykryl robaka na psp?
{mialo nie byc,,}

1. Data: 2004-10-01 11:37:55

Od: "tren R" <t...@s...wupe.pl> szukaj wiadomości tego autora

takie litery jak w<news:cjh618$858$1@nemesis.news.tpi.pl> świadczą kurna o
<ksRobak>, a tam między innymi:

> wykryl robaka na psp?
> {mialo nie byc,,}

gorzej ;)
wykrył trojana sam w sobie

1. Data: 2004-10-01 12:26:11

Od: "ksRobak" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

"tren R" <t...@s...wupe.pl>
> takie litery jak w<news:cjh618$858$1@nemesis.news.tpi.pl>
> świadczą kurna o <ksRobak>, a tam między innymi:

> gorzej ;)
> wykrył trojana sam w sobie

hmm,,
to już wyższy poziom ynteligencji
boć w każdym człowieku drzemie jakiś trojan z opóźnionym zapłonem
ale rzadko kto zdaje sobie z tego sprawę
maszyny elektroniczne wyprzedzają już w ynteligencji maszyny
biologiczne,, :-(
tri-ster

CIACH
Turcja w Europie - LIST OTWARTY