eden cacharel

1. Data: 2004-03-22 16:22:38

Temat: eden cacharel
Od: "Baby Doll" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewcyzny mam pytanko na temat perufm Eden Cacharel.
Czy jest duza roznica pomiedzy Eden ( eau de parfum)
a Eau De Eden (eau de toilette) ???
Chcialam sprawdzic w Galerii Dominikanskiej w Douglasie ale mieli tylko wode
toaletowa ;(

1. Data: 2004-03-22 19:44:41

Temat: Re: eden cacharel
Od: anek <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

elo "Baby Doll" <b...@w...pl>

> [...]
>a Eau De Eden (eau de toilette) ???
>Chcialam sprawdzic w Galerii Dominikanskiej w Douglasie ale mieli tylko wode

bardzo duża. eau d'eden jest letnia, delikatna, natomiast eden sam w
sobie - może zadusić. klasa kenzo jungle.

--
anek (a...@d...pl)
Milczący Pagórek jest pewien gra niepodobny wszelki inny.

1. Data: 2004-03-22 19:56:42

Od: "Baby Doll" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> bardzo duża. eau d'eden jest letnia, delikatna, natomiast eden sam w
> sobie - może zadusić. klasa kenzo jungle.

No to super, o to wlasnie mi chodzilo:)
Dzieki

Czy ktoś to miał maseczke z błota na cellulitis?
Cotygodniowe przypomnienie FAQ (2004-03-22)
odcien podkładu IDEAL BALANCE NR 23 - kto ma?
Korektor w sztyfcie (jaki?)
Yves Rocher - promocje dla stalych klientow?