efaclar K

1. Data: 2004-03-15 08:35:18

Temat: efaclar K
Od: "Anet" <a...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

Wiem, że było setki razy nawet zaczęłam to wszystko czytać, ale tak tego
dużo , że nie wiem czy dokopię się do odpowiedzi na moje pytanie.
Gdzie można ten krem kupić, ile mniej więcej kosztuje i po około jakim
czasie można spodziewać się efektów. Gdyby ktoś mógł skrócić czas moich
poszukiwań będę wdzięczna.

Aneta z ogromna ilością goooooogli do przeczytania

1. Data: 2004-03-15 08:47:13

Temat: Re: efaclar K
Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anet wrote:
> Wiem, że było setki razy nawet zaczęłam to wszystko czytać, ale tak tego
> dużo , że nie wiem czy dokopię się do odpowiedzi na moje pytanie.

Ja sie 'dokopalam' w 5 sekund. Rusz czasem glowa, bo potem przychodza tu
jacys faceci i twierdza, ze kobiety na 'urodzie' sa glupie.

http://glinki.com/?l=5Rvn
http://glinki.com/?l=HahA
http://glinki.com/?l=9KIF

> Aneta z ogromna ilością goooooogli do przeczytania

Dunia (z tych myslacych)

--
All science is either physics or stamp collecting.
Ernest Rutherford

1. Data: 2004-03-15 09:30:27

Od: "zefirka" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anet" <a...@t...net> napisał w wiadomości

> Gdzie można ten krem kupić, ile mniej więcej kosztuje i po około jakim
> czasie można spodziewać się efektów. Gdyby ktoś mógł skrócić czas moich
> poszukiwań będę wdzięczna.

Kupuje sie aptece. Kosztuje ok. 40 zl. Efekty to kwestia indywidualna, ja
zauwazylam wygladzenie i rozjasnienie cery po ok. 5 dniach stosowania.

1. Data: 2004-03-15 09:33:37

Od: "Anet" <a...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

> Kupuje sie aptece. Kosztuje ok. 40 zl. Efekty to kwestia indywidualna, ja
> zauwazylam wygladzenie i rozjasnienie cery po ok. 5 dniach stosowania.

Dzięki za pomoc

Aneta

1. Data: 2004-03-15 09:37:45

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Gdzie można ten krem kupić, ile mniej więcej kosztuje i po około jakim
> czasie można spodziewać się efektów. Gdyby ktoś mógł skrócić czas moich

no coz, jakos ja nie widzi ze to jest powazny problem (no chyba ze jest sie
leniem:))) zeby znalezc to czego potrzebujesz w archiwum grupy. Juz na
pierwszej stronie
http://groups.google.pl/groups?hl=pl&ie=UTF-8&oe=UTF
-8&q=effeclar+k&sa=N&tab=wg&lr=lang_pl
sa podane ceny effeclaru, o dzialaniu tez jest wyraznie napisane w
praktycznie kazdy poscie.....

pomiajac fakt ze od zeszlego tygodnia naeet jest wątek "męczony" na
grupie.....
ale masz racje minimum wysilku maximum korzysci.... :/

a jeszcze jest taki post na grupie: Cotygodniowe przypomnienie FAQ
(2004-03-15) z widoczna data, wiec jakbys weszla na ta strone to tez
znajdziesz informacje o effeclar.....

ale trzeba chciec.....
i umieć szukac

pozdr

1. Data: 2004-03-15 09:38:03

Od: "Anet" <a...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>

> a jeszcze jest taki post na grupie: Cotygodniowe przypomnienie FAQ
> (2004-03-15) z widoczna data, wiec jakbys weszla na ta strone to tez

Dzięki za krótką i zwięzłą odpowiedz, no i oczywiście za znalezienie we mnie
tylu "zalet" o których nie miałam pojecia.

Aneta

1. Data: 2004-03-15 09:47:10

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzięki za krótką i zwięzłą odpowiedz, no i oczywiście za znalezienie we
mnie
> tylu "zalet" o których nie miałam pojecia.

nie ma sprawy, naprawde bylo mi bardzo milo ci pomoc ;))

swoja droga na wizazu jest sporo opinii i to od uzytkowniczek wiec warto tam
czasem zagladac :))
pozdr

1. Data: 2004-03-15 09:50:53

Od: "Anet" <a...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nicki" <m...@m...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> >

> nie ma sprawy, naprawde bylo mi bardzo milo ci pomoc ;))
>
> swoja droga na wizazu jest sporo opinii i to od uzytkowniczek wiec warto

Mam możliwość korzystania z Internetu tylko w pracy, za plecami szefowa, a
akurat dzisiaj mam pieniądze. Chciałam szybkiej odpowiedzi bo zbyt długie
szukanie mogłoby się skończyć szukaniem nowej pracy. A poza tym nigdy nie
zdarzyło Ci się czegoś szukać i nie U mnie mama znalezc tego pomimo, ze
wiesz gdzie powinno być? U mnie mama mówiła, "ze diabeł nakrył ogonem".

Aneta

1. Data: 2004-03-15 12:06:28

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zdarzyło Ci się czegoś szukać i nie U mnie mama znalezc tego pomimo, ze
> wiesz gdzie powinno być? U mnie mama mówiła, "ze diabeł nakrył ogonem".

moj maz tak mowi, i tak sie czasam izdarza, ale temt effeclaru byla tak
czesto walkowany na grupie, ze wystarczylo poprostu spojrzec na watki spred
maximum 2 tygodni i cos by sie znalazlo, swoja droga tak jak pisalam
najlepszym zrodlem informacji jest strona producenta i wizaz.

no i jeszcze sa panie w aptece ktre jak sie dobrze trafi :) potrafia
doradzic ;)
pozdr

OT: buty do fitness
baza Art deco - gdzie w Rzeszowie?
Czym rozcienczyc lakier do paznokci?
Cotygodniowe przypomnienie FAQ (2004-03-15)
jak utrwalić cień do powiek?