effeclar/krem z filtrem

1. Data: 2004-03-05 17:49:14

Temat: effeclar/krem z filtrem
Od: "tweetka" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy jeśl uzywam Effeclar tylko na noc to w dzień powinnam chronić skórę
przed sloncem? Nie wiem czy te kwasy "zostaja" czy tylko po nałożeniu
działaja. Jesli mam zamiar chodzic do solarium to po jakim czasie od
zakończenia "kuracji" Effeclarem?
tweetka

1. Data: 2004-03-05 19:17:12

Temat: Re: effeclar/krem z filtrem
Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy jeśl uzywam Effeclar tylko na noc to w dzień powinnam chronić skórę
> przed sloncem?
tak
> Nie wiem czy te kwasy "zostaja" czy tylko po nałożeniu
> działaja.
skóra jest złuszczona=nadwrażliwa na UV podczas całej "kuracji"

> Jesli mam zamiar chodzic do solarium to po jakim czasie od
> zakończenia "kuracji" Effeclarem?
najlepiej wogóle. ale jeśli juz to po ok. 3-4 tygodzniach od odstawienia
kwasów
> tweetka

Żel/tonik antybakteryjny do ciała
FRYZJER!!!!!