egzaminy na uczelnie

1. Data: 2001-12-31 11:26:53

Temat: egzaminy na uczelnie
Od: "Łukasz" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy gdzieś w sieci można znaleźć przykładowe zestawy pytań egzaminacyjnych
na wyższe uczelnie? Albo chociaż zakres materiału? Z góry dziękuje za
odpowiedź.

--
Łukasz
"We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,

1. Data: 2001-12-31 12:39:44

Temat: Re: egzaminy na uczelnie
Od: Lek <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy gdzieś w sieci można znaleźć przykładowe zestawy pytań egzaminacyjnych
> na wyższe uczelnie? Albo chociaż zakres materiału?
> Łukasz

Przejrzyj strony uczelni, które cię intersują. Tam coś znajdziesz.
Ewentualnie strony akademickiego centrum informacyjnego.
Pozdrawiam.
Leszek

1. Data: 2001-12-31 12:43:41

Od: Lek <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Celem uzupełnienia - zacznij od strony www.liceum.pl , a potem po linkach.
Cześć.

1. Data: 2001-12-31 15:20:55

Od: "Łukasz" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lek" <l...@i...pl> napisał w wiadomości

> Przejrzyj strony uczelni, które cię intersują. Tam coś znajdziesz.
> Ewentualnie strony akademickiego centrum informacyjnego.

Przejrzałem kilka stron najlepszych uczelni i nie znalazłem kompletnie nic,
na większości strona nie ma nawet terminu egzaminów, na stronie UJ znalazłem
tylko terminy, bez żadnego zakresu nie mówiąc już o jakis przykładowych
zestwach;( Albo ja nie umiem szukać albo strony naszych wspaniałych uczelni
to totalna żenada.

--
Łukasz
"Then it comes to be that the soothing light at the end of your tunnel

1. Data: 2001-12-31 20:23:34

Od: "piotrekkk" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Łukasz <s...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napi
sał:a0pvkb$alt$...@n...tpi.pl...

> [...]
> "Then it comes to be that the soothing light at the end of your tunnel
> is just a freight train coming your way"

Na stronach uniwerku wroclawskiego cos niecos jest. Sadze, ze na innych tego
typu uczelniach zakres materialu podczas rekrutacji na poszczegolne kierunki
jest zblizony. Wchodzisz po prostu w zakladke "studia" i wybierasz "inform
ator dla kandytatow na I rok studiow". Przykladowe pytania egzaminacyjne m
ozna znalezc na stronach poszczegolnych instytutow, np. www.politologia.un
i.wroc.pl , www.hist.uni.wroc.pl itp. Chyba, ze chodzi Ci o politechnike i
tp...w tym zupelnie nie jestem zorientowany.
pozdr Piotrek

1. Data: 2002-01-02 01:32:48

Od: "-=:\(xevada\):=-" <h...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tylko terminy, bez żadnego zakresu nie mówiąc już o jakis przykładowych
> zestwach;( Albo ja nie umiem szukać albo strony naszych wspaniałych

Taka jest polityka uczelni ! Aby wiedziec jaki material obowiazuje musisz
kupic Informator
a gdy chcesz zobaczyc jakie sa przykladowe pytania egzaminacyjne to kupic
trzeba kolejny skrypt !
Tak jest np na SGH w Wawie ! Ale wiem ze duzo uczelni ta postepuje
Trzeba zarabiac a uczelnie nie przepuszcza zadnej okazji i nie umieszcza
takich informacji necie !

1. Data: 2002-01-02 12:03:16

Od: "Łukasz" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "-=:(xevada):=-" <h...@k...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Tak jest np na SGH w Wawie ! Ale wiem ze duzo uczelni ta postepuje
> Trzeba zarabiac a uczelnie nie przepuszcza zadnej okazji i nie umieszcza

No tak, a ja się łudziłem:(... i mówią że internet to potęga...

--
Łukasz
"Yesterday seems as though it never existed

CDN
Statystyka
Matutra z polskiego i egzaminy na SGH
PRACE DYPLOMOWE Z ZAKRESU EKONOMII I ZARZĄDZANIA
Statystyka