egzaminy wstępne na Akademię Medyczną

1. Data: 2003-08-05 09:51:31

Temat: egzaminy wstępne na Akademię Medyczną
Od: "Hipi" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zamierzam studiować na Akademii Medycznej we Wrocławiu. Narazie wiem
jedynie, iż egzaminy wstępne będą obejmowały: biologię, chemię i fizykę; ale
czy z całego zakresu czy z wyszczególnionych działów? Na to pytanie szukam
odpowiedzi, a także, przypuszczam, że ktoś z was tam studiował/studiuje, z
jakich książek korzystać? na co zwrócić uwagę? i inne istotne info na ten
temat ;][;
Poszukuję także przykładowych(np.: z ubiegłych lat) testów, które pojawiały
się na egzaminach wstępnych.
Acha, i na czym polega rozmowa kfalifikacyjna?

Dzięki ;][;
Ahimsa

2. Data: 2003-08-05 10:16:23

Temat: Re: egzaminy wstępne na Akademię Medyczną
Od: " Przemo" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hipi <v...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> się na egzaminach wstępnych.
> Acha, i na czym polega rozmowa kfalifikacyjna?

Witam!
Na początek zajrzyj tutaj www.portamedica.prv.pl/
Pozdrawiam
Przemek

3. Data: 2003-08-05 12:24:58

Od: "Norbert" <p...@n...gg> szukaj wiadomości tego autora

I jeszcze tutaj http://www.sidoz.pl/testye/login.php

--
Norbert
Mnie tutaj nie bylo :)

4. Data: 2003-08-06 16:02:37

Od: "Cobi" <P...@C...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

To moze dla scislosci :) www.portamedica.com.pl (chociaż prv też jest ok)

5. Data: 2003-08-09 16:18:35

Od: "Janusz K" <a...@o...pl (zmien 7 na 6 - antyspam)> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hipi" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

Witam,
Nie wiem jak we Wroclawiu, ale na Slasku mozna kupic w dziekanacie
ksiazeczki testowe z poprzednich lat. Warto poczytac- wiesz czego mozesz sie
spodziewac.

Pozd.
Janusz

Złamany obojczyk