ekspres do kawy z młynkiem

11. Data: 2010-02-24 10:44:09

Temat: Re: ekspres do kawy z młynkiem
Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "TERRANova" <t...@j...eu> napisał w wiadomości
news:hm18o2$suj$1@news.supermedia.pl...
> ...a jak nie wypije kawy to umre...
> Ludzie to teraz juz jak maszyny. Nie naoliwisz to nie bedzie dzialac.
> Swoja droga szkoda takich "uporzadkowanych" stworzen...:)
Powiedziałbym: ludziom to juz sie w głowach przewraca;))

Krzysiek

12. Data: 2010-02-24 10:47:21

Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " ptz" <b...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> dociera do mnie z kuchni łagodny odgłos sączącej się kawy....
>
> I już wiem, że sielanka się kończy i trzeba wstać z łóżka, ale
> przynajmniej
> kawa jest już gotowa.
Można jeszcze:
7:04 automatycznie spłukuje sie woda w WC
7:45 auto odpala w garażu
7:47 otwiera sie brama garazowa
7;48 otwiera sie brama wyjazdowa z posesji

A gdzie w tym wszystkim jest człowiek;))

Krzysiek

13. Data: 2010-02-24 11:21:59

Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

kris napisał(a):
> [...]
> 7:47 otwiera sie brama garazowa
> 7;48 otwiera sie brama wyjazdowa z posesji
>
> A gdzie w tym wszystkim jest człowiek;))
Jeszcze śpi bo bateria padła w budziku ;))
--
Krzysiek

14. Data: 2010-02-24 14:02:52

Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof 45" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
kris napisał(a):
> [...]
> 7;48 otwiera sie brama wyjazdowa z posesji
>
> A gdzie w tym wszystkim jest człowiek;))
>Jeszcze śpi bo bateria padła w budziku ;))

Dobre;)))))
Faktycznie mając taki ekspres jak chce autor wątku potrzebny będzie
centralny serwer czasu dla ekspresu i budzika. Bo przy tak uregulowanym
trybie życie synchronizacja jest niezbędna.

Krzysiek

15. Data: 2010-02-24 14:26:25

Od: Danny <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 24 Feb 2010 12:21:59 +0100, Krzysztof 45 napisał(a):

> Jeszcze śpi bo bateria padła w budziku ;))

a - to dlatego nie ma mi kto wyczyścić monitora ;)

Daniel
http://pl.openoffice.org/ - darmowy odpowiednik pakietu MS Office
http://www.mozillapl.org - narzędzia internetowe "nie tylko dla orłów"

16. Data: 2010-02-26 18:13:51

Od: Zbylut <Z...@N...zzz> szukaj wiadomości tego autora

kris zapodal(a):

> Można jeszcze:
> 7:04 automatycznie spłukuje sie woda w WC
> 7:45 auto odpala w garażu
> 7:47 otwiera sie brama garazowa
> 7;48 otwiera sie brama wyjazdowa z posesji

no ale czemu by nie? W końcu po to są maszyny, żeby człowiekowi ułatwiać
życie.
Pomysł z kawą czekającą rano po pobudce jest bardzo dobry :)

--
pozdrawiam, Zbylut

17. Data: 2010-02-26 19:08:07

Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zbylut napisał(a):
> Pomysł z kawą czekającą rano po pobudce jest bardzo dobry :)
Masz racje, ale jest taki expres który stwierdza że jestem
po pobudce?
--
Krzysiek

18. Data: 2010-02-27 12:12:25

Od: Zbylut <Z...@N...zzz> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof 45 napisal(a):

> Masz racje, ale jest taki expres który stwierdza że jestem
> po pobudce?

możliwe że jest. Ale na przykład wstając o ustalonej
porze, można zaprogramować ekspres na parę minut przed godziną
budzika. Inne przypadki też na pewno da się rozwiązać technicznie:)

--
pozdrawiam, Zbylut

19. Data: 2010-02-27 18:00:42

Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zbylut" <Z...@N...zzz> napisał w wiadomości
> kris zapodal(a):

> no ale czemu by nie? W końcu po to są maszyny, żeby człowiekowi ułatwiać
> życie.

Ale to człowiek powinien sam sobie ustalać harmonogram dnia a nie maszyny
sterować postepowaniem czlowieka
Odnosnie ekspresu: jaki t problem po wstaniu z lozka nacisnąć przycisk w
ekspresie?
A jak ekspres bedzie zaprogramowany na 7.00 a ty wstaniesz 10min poźniej to
pijesz zimna kawe.

Kris

20. Data: 2010-02-27 18:32:29

Od: Zbylut <Z...@N...zzz> szukaj wiadomości tego autora

Kris napisal(a):

> Ale to człowiek powinien sam sobie ustalać harmonogram dnia a nie maszyny
> sterować postepowaniem czlowieka

a to nie jest tak? Przecież człowiek ustalił o której godzinie ma być kawa

> [...]
> ekspresie?
> A jak ekspres bedzie zaprogramowany na 7.00 a ty wstaniesz 10min poźniej to

jak jest budzik na 7.00 to po to by wstać o 7, czyż nie? I wtedy wraz z
budzikiem budzi cię zapach kawy ;)

--
pozdrawiam, Zbylut

Jakieś tanie kolumny