elektryzujące się włosy

1. Data: 2005-11-07 20:38:59

Temat: elektryzujące się włosy
Od: "ISANE" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam :>
mam mały problem otóż mam długie włosy (za łopatki ) i na końcówkach
strasznie mi się elektryzują :( Oczywiście podcinnam końcówki regularnie ale
to nic nie daje :(
Dziewczyny czy znacie może jakieś odżywki które zapobiegają elektryzowaniu
się włosów?
Dodam tylko,że splatam włosy w warkocz więc raczej od ubrania nie powodują
elektryzowania się moich włosów

1. Data: 2005-11-07 21:39:41

Temat: Re: elektryzujące się włosy
Od: Eulalka <e...@l...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

ISANE napisał(a):

> Dodam tylko,że splatam włosy w warkocz więc raczej od ubrania nie powodują
> elektryzowania się moich włosów

Splatasz nie splatasz - bez balsamu do włosów i płukaniu ciuchów w
płynach antyelektrostatycznych nic nie zdziałasz. Są nieodzowne. A jeśli
jeszcze pracujesz w suchych pomieszczeniach z kupą komputerów.....

Eulalka

1. Data: 2005-11-08 12:10:14

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ISANE" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
> witam :>
> mam mały problem otóż mam długie włosy (za łopatki )

Ech, właśnie.
Ludzie twierdzą, że mają długie włosy, jak mają za łopatki. A potem każda
gazeta pisze "fryzury z włosów DŁUGICH" i pokazują właśnie takie (albo takie
ledwo do ramion). A ja nieboraczka z włosami do pasa w życiu sobie takiej
fryzury nie zrobię, bo po prostu się nie da- sponka nie trzyma, końcówki za
długie wystają i zwisają zamiast sterczeć...

Mi się włosy elektryzują, mimo odżywek na włosy i płynów elektrostatycznych
na swetry. Dlatego zimą praktycznie ciągle nosze włosy albo związane w coś,
co wygląda jak węzeł, albo jakiś warkoczy czy co. I też mi się końcówki
elektryzują, nie lubię tego, ale zazwyczaj nie patrzę na to, co robią moje
włosy z tyłu głowy :).

M.

1. Data: 2005-11-10 16:55:53

Od: Aduś <4...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ISANE napisał(a):

> Dziewczyny czy znacie może jakieś odżywki które zapobiegają elektryzowaniu
> się włosów?

Polecam serie Pantene Zimowa Ochrona (rok temu byla, teraz pewnie tez
jest). Nie sadzilam, ze tak bedzie, ale rzeczywiscie wlosy po szamponie
z tej serii przestaly sie elektryzowac. Zaznaczam tylko, ze moje nie sa
az tak dluuugie ;)

Aduś

1. Data: 2005-11-12 15:55:27

Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

ISANE napisał(a):
> [...]
> się włosów?
> Dodam tylko,że splatam włosy w warkocz więc raczej od ubrania nie powodują

mam od ciebie dłuższe włosy, i też miałam ten problem...

wg mnie największe znaczenie ma tu szampon+odżywka

w moim przypadku dove i gliss kur świetnie sie sprawdzają, przy nich
włosy mi sie nie elektryzują

Emi, po formacie, bez sygnaturki

krem soraya
L'oreal sebo control