elementy kurczaka

1. Data: 2002-11-08 21:55:44

Temat: elementy kurczaka
Od: "Renya" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Wymyśliłam sobie taka potrawę, bardziej przekąskę do sałatek na imprezie:
małe kawałki piersi kurczaka. I teraz nie wiem, smażone w głębokim tłuszczu,
jak frytki? Na blasze w piekarniku? Co zrobić, żeby te kawałki nie zrobiły
się za twarde? Jak to przyprawić?
A może coś takiego już istnieje i jakoś się nazywa?
Help!! :-)

Renya

1. Data: 2002-11-09 00:56:20

Temat: Re: elementy kurczaka
Od: kamila slawinska <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 8 Nov 2002 22:55:44 +0100, "Renya" <r...@p...fm> wrote:

> [...]
>się za twarde? Jak to przyprawić?
>A może coś takiego już istnieje i jakoś się nazywa?

owszem, takie cos istnieje i nazywa sie chicken nuggets. tu masz chyba
ze setke przepisow na rozne wariacje:

http://www.cooks.com/rec/search/UpGGGhhGGhhGGhfsUsis
fsysssqsyhqssApspsssAAfAGhdAssfsssqsAA/

powodzenia.

kamila
--
It isn't pollution that's harming the environment.
It's the impurities in our air and water that are doing it.

1. Data: 2002-11-12 11:02:29

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Renya wrote:

> [...]
> się za twarde? Jak to przyprawić?
> A może coś takiego już istnieje i jakoś się nazywa?

Zrobiłam kiedys panierowane w bułce z przyprawami (curry)
i smazone w glebokim oleju. Całkiem dobre wyszły i nie suche.

Krycha

1. Data: 2002-11-13 12:34:19

Od: "SYLWIA" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a moze lepsze sa skrzydelka...kroisz je na czesci (trzecia czesc odrzucasz)
przyprawiasz(sol,pieprz bialy,chili,papryka slodka,ziola prowansalskie i
obowiazkowo czosnek) panierujesz (tylko jajko i bulka tarta)i smarzysz w
glebogim dobrze nagrzanym tluszczu -mam to sprawdzone..bardzo dobre zaruwno
gorace jak i zimne.a aby nie byly suche dobierz odpowiednia temperature
oleju..jesli bedzie za goracy spali a nie przypiecze i wysuszy...pozdrawiam

Obalenie mitu mrozonek [comeback :-)]
RE: Kartoffelsalaten
Swieto Niepodleglosci
RE: Trisz Divinisz - jak?