endokrynolog a klopoty cerą

1. Data: 2006-03-30 19:21:48

Temat: endokrynolog a klopoty cerą
Od: "Kuba Ginalski" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Temat ktory drazni mnie juz ponad 6 lat - zaskorniaki na twarzy (policzki,
czoło, szyja), wypryski i cholernie tłusta cera. Leczylem sie
dermatologicznie (preperaty Clindacne i Akneroxid), jakieś preparaty typu
Clearasil, peelingi - i nic.

Najlepiej działa na mnie opalanie - wysusza te swinstwa i na jakis czas
znikaja, ale pojawiaja sie ponownie (glownie na twarzy).

Pytanie - czy moze pomoc cos w tym wypadku endokrynolog? Moze jest to
sprawa hormonalna skoro dermatolog sie nie uporał?

Czy nadczynnosc tarczycy (wyniki moich ostatnich badań -
www.clubone.art.pl/wyniki.jpg ) moze mieć na to jakiś wpływ? Albo te
niepoprawne wskaźniki ?

Pozdrawiam gorąco
JAKUB GINALSKI

2. Data: 2006-03-31 05:46:57

Temat: Re: endokrynolog a klopoty cerą
Od: "Maaciek" <m...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy nadczynnosc tarczycy (wyniki moich ostatnich badań -
> [...]

stawiam na niedoczynnosc a nie nadczynnosc
poza tym co by to nie bylo, to tak niewielkie odstepstwo od normy nie
powinno przekladac sie na inne dolegliwosci

3. Data: 2006-03-31 06:31:47

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maaciek" <m...@e...pl> napisał w wiadomości

> stawiam na niedoczynnosc a nie nadczynnosc
> poza tym co by to nie bylo, to tak niewielkie odstepstwo od normy nie
> powinno przekladac sie na inne dolegliwosci

dodatkowo trzeba jeszcze oznaczyc poziom hormonow "meskich" np.
testosteronu. otylosc tez moze byc przyczyna brzydkiej cery.

4. Data: 2006-03-31 12:07:57

Od: Emi <e_m_i_@ani_sie_waz_spamerze_paskudny.vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kuba Ginalski napisał(a):

> Najlepiej działa na mnie opalanie - wysusza te swinstwa i na jakis czas
> znikaja, ale pojawiaja sie ponownie (glownie na twarzy).

prawda jest taka, że opalaniem sam sobie szkodzisz....

działa to w ten sposób, że wyszuszać skórę na zewnątrz, pozornie
nastepuje poprawa, a rzeczywistości wszystkie zanieczyszczenia kumulują
się nieco głębiej, nie mają ujścia na zewnątrz przez to wyszuszenie
własnie, a później to sie odzywa ze zdwojoną siłą....

napisałeś o dermatologu, ale czy w tym czasie chodziłeś do kosmetyczki??
wg mnie tylko tak połączone działanie, dermatolog+dobra kosmetyczka, ew
własnie endokrynolog mogą dać efekty na _dłuższą_ _metę_, bo taki
powinien być główny cel...

--
E_m_i_

"Ptak, który pragnie wzbić się ponad niziny tradycji i przesądów musi
mieć mocne skrzydła.
Żałosny to widok, gdy wyczerpane i okaleczone pisklę wraca na ziemię."
K. Chopin "Przebudzenie"

Złamanie rzepki
Kupię pilnie ATRIDOX
przerywane noszenie okularow/soczewek przy krotkowzrocznosci
przedwczesne odklejenie łożyska
Przetoka czy ropień