energia do zycia

1. Data: 2003-03-08 11:15:02

Temat: energia do zycia
Od: A...@s...ca (Aleksander) szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem co ma Panax, ale powinienes zwracac uwage zeby byl ginseng panax, a nie
amerykanski (albo syberyjski). O ile wiem Bodymax ma 4% ginsenozydów - czyli tyle
ile
trzeba. Na rynku jest masa produktow (zwlaszcza amerykanskich ktore nie sa regulowane
przez FDA - taki ichniejszy Instytut Lekow, a obecnie Narodowy Instytut Zdrowia
Publicznego) i ostatnio czytalem raport ze w niektorych amerykanskich zestawach
wolajacych
glosno ze maja zen szen bylo 0.05% ginsenozydow, czyli w zaokragleniu 0%!)

Milego dnia, wieczoru, weekendu
Aleksander
---------------------------
Vita-Complete - witaminy z Kanady - Bez alergenów, cukru, drozdzy, glutenu, laktozy,
sztucznych barwników i kolorantów. Odpowiednie m.in. dla alergików, diabetyków i
wegetarian. Pytaj w aptekach lub zobacz www.vitacomplete.com

2. Data: 2003-03-08 19:39:59

Temat: Re: energia do zycia
Od: "Klosiu" <k...@z...tarnow.pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieki wszystkim
a czy to sa rzeczy na recepte ?
ktory z nich jest najsilniejszy
(mam rozumiec ze ten ktora ma najwiecej zenszenia tak ?)
Uzytkownik "Aleksander" <A...@s...ca> napisal w wiadomosci
.

> [...]
glutenu, laktozy,
> sztucznych barwników i kolorantów. Odpowiednie m.in. dla alergików,

Geriavit

3. Data: 2003-03-08 20:02:56

Od: A...@s...ca (Aleksander) szukaj wiadomości tego autora

To nie sa rzeczy na recepte. Musisz patrzyc na PANAX Ginseng i procent ginsenozydów.
Jesli
maja mniej niz 2% ginsenozydow - nie kupuj. Body-max ma 4% wiec jesli potrzebujesz
przy
okazji witamin - a uwazam ze jak sie czujesz byle jak to na pewno Ci nie zaszkodza
(zobacz
http://www.vitacomplete.com/importance_pol.php) to mozesz smialo kupic.

4. Data: 2003-03-08 20:20:52

Od: "Klosiu" <k...@z...tarnow.pl> szukaj wiadomości tego autora

a jak by porownac bodymaxa z geriavitem to ktory wypada lepiej ?
i jak cenowo sie to przedstawia ?
mniej wiecej
czy obydwa maja witaminy ?

pozdrawiam
.

5. Data: 2003-03-08 23:05:33

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Klosiu" <k...@z...tarnow.pl> napisał w wiadomości
> a jak by porownac bodymaxa z geriavitem to ktory wypada lepiej ?
> i jak cenowo sie to przedstawia ?
> mniej wiecej
> czy obydwa maja witaminy ?
O ile dobrze pamiętam Body max wyapda lepiej: ma wiecej żeńszenia i mniej
więcej tyle samo witamin a wychodzi co najmniej o połowę taniej (200tbl
bodymaxa kosztuje tyle co 100 tbl geriavitu)

6. Data: 2003-03-09 10:10:05

Od: A...@s...ca (Aleksander) szukaj wiadomości tego autora

Body max nie ma wszystkich witamin - nie jest kompletny:

Standaryzowany wyciag z zen-szenia...85mg
Witamina A........................................3330j.m.
Witamina B1......................................1,5mg
Witamina B2......................................1,7mg
Witamina B6......................................2,2mg
Witamina B12....................................3mcg
Kwas foliowy......................................0,1mg
Witamina PP.....................................19mg
Kwas pantotenowy..............................6mg
Witamina C........................................60mg
Witamina E........................................10mg
Magnez.............................................2
00mg
Zelazo..............................................
.18mg
Cynk................................................
.15mg
Miedz...............................................
2,5mg
Mangan.............................................3
,8mg
Chrom...............................................
0,125mg
Molibden............................................
0,25mg

Bodymax zawiera wysoko skoncentrowany standaryzowany wyciag z korzenia
bialego zen-szenia koreanskiego (Panax ginseng C.A.Meyer) zawierajacy
4% ginsenozydów, a ponadto witaminy (rozpuszczalne w wodzie i tluszczach)
i skladniki mineralne w ilosciach dostosowanych do dziennego
zapotrzebowania organizmu, zapewniajac jego prawidlowe funkcjonowanie.

200 tabletek = 95 zlotych

Geriavit lepszy niz bodymax, ale zwqiera sol i kupe chemii. Powoduje zaparcia!
SKLAD:
1 kapsulka zawiera:
Standaryzowany ekstrakt G115
Z korzenia zen-szen (Panax ginsening C.A.Meyer) 40,0 mg
Dwuwinian dwumetyloaminoetanolu 26,0 mg
Witamina A 4000 j.m.
Witamina B1 2,0 mg
Witamina B2 2,0 mg
Witamina B12 1,2 lG
Witamina C 60,0 mg
Witamina D 400 j.m.
Witamina E 10,0 g
Nikotyamid (wit. PP) 15,0 mg
Pantotenian wapnia 10,0 mg
Rutyna 20,0 mg
Zelazo 10,0 mg
Wapn 90,3 mg
Fosfor 70,0 mg
Fluor 0,2 mg
Miedz 1,0 mg
Potas 8,0 mg
Mangan 1,0 mg
Magnez 10,0 mg
Cynk 1,0 mg
Lecytyna 66,0 mg
Skladniki pomocnicze sól sodowa estru etylowego kwasu p-hydroksybenzoesowego (E215),
sól
sodowa estru propylowego kwasu p-hydroksybenzoesowego (E 217), tlenki zelaza (E172),
olej
arachidowy, etylo-wanilina, laktoza, mieszanina wosków, olej rzepakowy, zelatyna,
glicerol
85%.
30 kapsulek ~ 40 zlotych

I dla ciekawosci bo nie mozna w Polsce kupic (tylko przez poczte).
VITAMINY:

Vitamina A 2500 j.m.
Pantotenato de Calcio
Beta Karoten 1000 j.m.
Pro-witamina A
Vitamina B15 mg
Thiamini mononitratum
Vitamina B2 5 mg
Riboflavinum
Vitamina B6 5 mg
Pyridoxini hydrochloricum
Vitamina B12 7,5 mcg
Cyanocobalaminum
Vitamina C 100 mg
Acidum ascorbicum
Vitamina D-2 400 j.m.
Ergocalciferol
Vitamina E 100 j.m.
Tocopheroli acetas
Witamina PP 25 mg
Nicotinamidum
Kwas foliowy 40 mcg
Acidum folicum
Pantotenian wapniowy15 mg
Calcii pantothenas
Biotyna 50 mcg
Biotinum
MINERALY:

Wapn 342 mg
Calcium phosphoricum
Fosfor 250 mg
Calcium phosphoricum
Jod 0,15 mg
Kalii iodidum
Zelazo 20 mg
Ferrum fumaratum
Magnez 60 mg
Magnesii oxydum
Miedz 2 mg
Cuprum sulphuricum
Mangan 4 mg
Manganum sulphuricum
Potas 40 mg
Kalii chloridum
Chlor 36 mg
Kalii chloridum
Chrom 25 mcg
Chromium chloratum
Molibden 25 mcg
Natrii molybdate
Selenium 25 mcg
Natrii selenate
Cynk 15 mg
Zinci sulfas
Nikiel 5 mcg
Sulfuricum
Cyna 10 mcg
Stannous chloratum
Wanad 10 mcg
Natrii metavanadatum
Krzem 10 mcg
Natrii metasilicate
SKLADNIKI LIPOTROPOWE

Dwuwinian choliny 10 mg
Inozytol 10 mg
Metionina 2,20 mg

POZOSTALE SKLADNIKI:

Lutein 1 mg
Lycopene 2 mg
Rutyna 15 mg
Hesperydyna 10 mg
Bioflawonoidy 10 mg
Zen-Szen (Panax) 10 mg
Mieta pieprzowa 5 mg
Jezówka purpurowa 25 mg
Echinacea purpurea
Czosnek 10 mg
Zielona herbata 5 mg
(ekstrakt)
Bromelaina 20 mg
Papaina 20 mg
Amylaza 10 mg
Lipaza 20 mg
Celulaza 10 mg
Laktaza 10 mg

Dawkowanie: Dorosli 2 pastylki dziennie.

NIE ZAWIERA: alergenów zawartych w zbozu i mleku, sztucznych barwników i
srodków konserwujacych.
BEZ DODATKU: Cukru, soli, drozdzy, skrobi, glutenu, laktozy, soi, jajek,
kukurydzy.
Nadaje sie dla diety wegetarianskiej.

kosztuje 75 zlotych

7. Data: 2003-03-09 17:00:12

Od: " Mirek" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

A...@s...ca (Aleksander) napisał(a):

> Geriavit lepszy niz bodymax, ale zwqiera sol i kupe chemii. Powoduje
zaparcia!

Przepraszam, ze spytam, ale o jakiej konkretnie soli mowisz?

I bardzo prosze - wycinajcie niepotrzebne czesci postow na ktore odpowiadacie
oraz piszcie POD cytatem a nie nad (vide Netykieta).

Mirek

8. Data: 2003-03-09 21:11:27

Od: A...@s...ca (Aleksander) szukaj wiadomości tego autora

>Przepraszam, ze spytam, ale o jakiej konkretnie soli mowisz?

>I bardzo prosze - wycinajcie niepotrzebne czesci postow na ktore odpowiadacie

I bardzo prosze zanim wyslesz e-mail z pytaniem przeczytaj dokladnie e-mail, bo w
moim jak
drut jest napisane co zawiera Geriavit : "sól sodowa estru etylowego kwasu

9. Data: 2003-03-09 22:25:15

Od: " " <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

A...@s...ca (Aleksander) napisał(a):

> [...]
> p-hydroksybenzoesowego (E215), sól
> sodowa estru propylowego kwasu p-hydroksybenzoesowego (E 217)"

A to sa jakies bardzo zle sole?

Reklamujesz ten swoj preparat piszac 'nie zawiera cukru, soli...' - w domysle
chodzi o to (i tak jest rozumiane przez tzw. wiekszosc spoleczenstwa), ze nie
zawiera soli kuchennej ani cukru w postaci sacharozy.
Bo tych innych soli Twoj preparat zawiera cala mase a i cukier tez sie
znajdzie.

To co robisz jest chwytem reklamowym - ale uwazam, ze jest to chwyt dosc
oklepany i tani - moze sie dadza nabrac gosposie domowe, ale one Usenetu nie
czytuja.

Czytam BARDZO DOKLADNIE wszelkie maile i uwierz, ze rozumiem co w nich jest
napisane. Posiadam tez wystarczajaca wiedze, aby to zinterpretowac, wiec
powstrzymaj sie prosze od zlosliwosci, dobrze?

Mirek

10. Data: 2003-03-09 23:02:55

Od: A...@s...ca (Aleksander) szukaj wiadomości tego autora

Reklamuje tak samo jak Ty reklamujesz http://www.gazeta.pl/usenet/
a inni "tanie bilety lotnicze" - wiec o co Ci chodzi?

A po drugie przeciez podalem caly sklad wiec moja zlosliwosc nie jest zlosliwoscia
tylko
zwroceniem uwagi. Po drugie na liscie gfarmaceutow chyba niezbyt trudno sprawdzic co
jest skladnik (E215) czy (E 217)

zioła a ciąża
[Allegro] Farmakopea Polska FP II
CYJANEK