energia do zycia

1. Data: 2003-03-08 09:24:37

Temat: energia do zycia
Od: "Klosiu" <k...@z...tarnow.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam serdecznie
Znacie moze jakis srodek na energie do zycia ? :)
reklamuje sie teraz pharmaton
czy to jest cos warte ?

moze macie lepsze sposoby
bo ja normalnie... zawsze jak wstale z lorzka dalej jestem spiacy nic mi sie
nie chce
kiedys bylo inaczej
ps: mam 19 lat

2. Data: 2003-03-08 10:36:14

Temat: Re: energia do zycia
Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pharmaton zawiera żeńszeń, który dodaje energii. Nie musisz kupować akurat
tego praeapatu. Ja używam Bodymaxa, też z żeńszeniem. Jest jeszcze Geriavit
oraz sporo preparatów zawierajacych tylko żenszeń (bez dodatku witamin i
minerałów),np. panaxan.

3. Data: 2003-03-09 15:35:07

Temat: Odp: energia do zycia
Od: "ram" <m...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie sluchaj pierdol z witaminami i zenszeniem.
To Ci nie poprawi nastroju , taka parafarmacja dziala prawie niezuwazalnie ,
a glwonie w sferze psychiki.
Geriavit rzeczywiscie dziala pobudzajaco, ale nie dlatego , ze ma zenszen ,
tylko , ze ma zwiazek chemiczny o podobnym dzialalniu do teobrominy.
Zrob sobie badania podstawowe ,
morfologie, kwasochlonne, krzywa cukrowa, cholesterol, proby watrobowe,
Idz do dobrego lekarza z wynikami
wyjdz na slonce ,
jesli wszystko jest ok. to zmien lekarza
r.

4. Data: 2003-03-10 10:40:46

Od: "xxx" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

zrób sobie kreske :-)

5. Data: 2003-03-10 19:56:36

Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie kupuj tego szmelcu... Tylko nabijasz kasę producentom...

6. Data: 2003-03-10 22:31:08

Od: "Pharmacist" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czy to jest cos warte ?
>
> moze macie lepsze sposoby
> bo ja normalnie... zawsze jak wstale z lorzka dalej jestem spiacy nic mi

Jak Ci sie chce spac to... mala czarna :-))
Pzdr. Pharmacist.

zioła a ciąża
[Allegro] Farmakopea Polska FP II
CYJANEK