epil douce

1. Data: 2005-04-09 20:01:01

Temat: epil douce
Od: "taora" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

niewiecie, gdzie w necie lub wwie mozna kupic ten genialny depilator? tu
znalazlam jego zdjecie, ale cena jest zabojcza, bo mozna go kupic za 12-15
zl http://strony.aster.pl/magicznysklep/depilator.htm

1. Data: 2005-04-10 14:30:21

Temat: Re: epil douce
Od: "Hania " <v...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

taora <t...@g...pl> napisał(a):

> niewiecie, gdzie w necie lub wwie mozna kupic ten genialny depilator? tu
> znalazlam jego zdjecie, ale cena jest zabojcza, bo mozna go kupic za 12-15
> zl http://strony.aster.pl/magicznysklep/depilator.htm

a Ty jestes wlascicielem stronki, ze tak zachwalasz? Mialam kiedys ten
badziew nad badziewami: po pierwszy mizniecu po skorze juz nic nie zbieral

Zdrowki
hania

1. Data: 2005-04-10 21:38:35

Od: "taora" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hania " <v...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> taora <t...@g...pl> napisał(a):

> a Ty jestes wlascicielem stronki, ze tak zachwalasz?

jakbys przeczytala uwaznie, to napisalam, ze na tej stronie jest, ale
wsciekle drogie - dziwaczne to by bylo zachwalanie "mojej" strony,
nieprawdaz?

>Mialam kiedys ten
> badziew nad badziewami: po pierwszy mizniecu po skorze juz nic nie
zbieral

a ja skorzystalam ze sprzetu kolezanki - 2 minuty i mialam gladkie rece, bez
bolu, bez chemii, i jeszcze speelingowane. a jakbys przeczytala ulotke, to
bys wiedziala, ze czesc scierajaca jest wymienna, stad brak efektow u ciebie
po miesiacu.

ech, skad w ludziach tyle zlosci?...

1. Data: 2005-04-11 06:38:51

Od: "Hania " <v...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

taora <t...@g...pl> napisał(a):

> [...]

az taka wscieklosc bije z tego zdania? wkurzona bylam na zakup czegos, co po
jednym miznieciu juz nie dzialalo. Kupilam z kompletem nakladek i kazda
dzialala tak samo: raz czy dwa przylozenia do skory i koniec. wydepilowanie
calych rak jedna nakladka to bylo marzenie. Dlatego bylam wkurzona na zakup i
przestrzegam przed wydaniem 2 czy 3 dych.

> jakbys przeczytala uwaznie, to napisalam, ze na tej stronie jest, ale
> wsciekle drogie - dziwaczne to by bylo zachwalanie "mojej" strony,
> nieprawdaz?

Noo, moglas np w rozwinieciu watku podac, ze znalazlas gdzies super tanie i
tam znalazlby ie link do "Twojej" stronki ;-))

> zbieral
>
> a ja skorzystalam ze sprzetu kolezanki - 2 minuty i mialam gladkie rece, bez
> bolu, bez chemii, i jeszcze speelingowane.

to moze trafilas na fajniejszy produkt a ja na podrobe. Kupilam onegdaj w
Kolobrzegu na rynku i przed tym, co kupilam przestrzegam. Dodam, ze wloski
mam cieniutkie i ledwo widoczne a "urzadzonko" sobie nie poradzilo.

a jakbys przeczytala ulotke, to
> bys wiedziala, ze czesc scierajaca jest wymienna, stad brak efektow u ciebie
> po miesiacu.

prorok, czy co? myslisz, ze przeczytanie ulotki to problem dla
sredniointeligentnego ludka?

> ech, skad w ludziach tyle zlosci?...
no wlasnie ;-))

zdroweczki i milego dzionka
hania

1. Data: 2005-04-11 09:25:31

Od: mips <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

taora napisał/a w news:42599b66$0$1425$f69f905@mamut2.aster.pl:

> stad brak efektow u ciebie
> po miesiacu.

Skąd wzięłaś ten miesiąc??

--
Zofia Rakowska

Lubisz futra? -> http://empatia.pl/plik/55.jpg

1. Data: 2005-04-11 15:12:27

Od: "justa" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

taora <t...@g...pl> napisał(a):
> niewiecie, gdzie w necie lub wwie mozna kupic ten genialny depilator?

kupiłam raz na targach medycyny naturalnej, i nigdy więcej :) pani
sprzedająca zaprezentowała mi go tak pięknie na ręce, że uznałam to za cudo.
jednak późniejsze użytkowanie w domu okazało się katastrofą - musiałam
godzinami trzeć tym skórę, żeby usunąć włosy, w niektórych miejscach nie
usuwał w ogóle, a poza tym parzył i powodował krostki.

> znalazlam jego zdjecie, ale cena jest zabojcza, bo mozna go kupic za 12-15
> zl http://strony.aster.pl/magicznysklep/depilator.htm

nie wiem, gdzie widziałaś tak tanio, bo ja kupiłam za 35 zł.

1. Data: 2005-04-11 15:13:17

Od: "taora" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mips" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
.152...

> Skąd wzięłaś ten miesiąc??

"po pierwszy mizniecu po skorze juz nic nie zbieral" - zrozumialam, ze 3
wyraz to "miesiac" z literowka.

1. Data: 2005-04-11 15:18:07

Od: "taora" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> az taka wscieklosc bije z tego zdania?

no, jak sugerujesz, ze podstepnie reklamuje "swoja" strone, to mi sie
zrobilo przykro.

> [...]
zakup i
> przestrzegam przed wydaniem 2 czy 3 dych.

na moich oczach w pracy 5 dziewczyna (lacznie ze mna) zrobilo sobie cale
rece i aparacik dalej dzialal. a kosztuje 15 zl.

> Noo, moglas np w rozwinieciu watku podac, ze znalazlas gdzies super tanie
> tam znalazlby ie link do "Twojej" stronki ;-))

no caly moj post byl pytaniem gdzie mozna kupic po normalnej cenie, bo
wlasnie znalazlam w necie tylko 1 strone i tam kosztuje szalone 39 zl, a
kolezanka kupila za 15 zl, ale tak, gdzie kupila juz tego nie ma.

> to moze trafilas na fajniejszy produkt a ja na podrobe. Kupilam onegdaj w
> Kolobrzegu na rynku i przed tym, co kupilam przestrzegam. Dodam, ze wloski
> mam cieniutkie i ledwo widoczne a "urzadzonko" sobie nie poradzilo.

to ja odwrotnie - ma okropnie grube, czarne...

> no wlasnie ;-))

no coz - ze swojej strony zlosci nie zaobserwowalam, natomiast wielkie
zdziwienie mnie ogarnelo, gdy na grzeczne pytanie mam w odpowiedzi pytanie,
czy nieuczciwie reklamuje swoja strone:( link podalam tylko po to, zeby
ktos, kto nie pamieta nazwy np. zobaczyl zdjecie. tak czy owak, nadal nie
wiem, gdzie mozna to kupic.

1. Data: 2005-04-11 15:22:07

Od: "taora" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justa" <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> nie wiem, gdzie widziałaś tak tanio, bo ja kupiłam za 35 zł.

tak tanio byl wlasnie na targach medycyny naturalnej i na allegro...

1. Data: 2005-04-12 07:03:49

Od: "Hania " <v...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

taora <t...@g...pl> napisał(a):

> no, jak sugerujesz, ze podstepnie reklamuje "swoja" strone, to mi sie
> zrobilo przykro.

wiec serdecznie Cie przepraszam. Czasem tak wychodzi, powinnam zastanowic sie
nad odbiorem slowa pisanego. Wkurzona jestem na ow wynalazek i przed nim
przestrzegam. Ale jesli Tobie dziala, to super..., nie wiem jak te
prezenterki to robia, ze u nich dziala, a u kupujacych nie, ale mi tak na
rozumek wychodzi, ze jakby naprawde dzialalo, to by bylo bardziej powszechne.

Zdroweczki
Hania

repytanie GUAM
depilator