Re: epilepsja

1. Data: 1999-12-23 14:58:26

Temat: Re: epilepsja
Od: p...@p...onet.pl (Piotr) szukaj wiadomości tego autora

iza napisał(a):

> Witam wszystkich!
>
> Mam pytanie....
> Moja sšsiadka (patologiczna rodzina, 4 dzieci - ostatnie bliźniaczki maja
> 5 miesięcy) prosiła mnie o napisanie tego listu. Jedna z bliźniaczek (ta
> młodsza) ma epilepsję. Kiedy i czy wogóle mozna to leczyć - jak?

Skad wie, ze to epilepsja? Jesli od lekarza to powinna wiedziec, czy
mozna to
leczyc. A jesli tylko podejrzewa, to mozna jej rzec, ze to wcale nie
musi byc
to, o co sie martwi.
Najpierw lekarz pierwszego kontaktu, a potem badanie eeg i
specjalista.

Piotr

--
Archiwa polskich grup dyskusyjnych - http://www.newsgate.pl/archiwum.shtml